• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 77960 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 01 Sie 2013, 17:19:25
Odpowiedź #255

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Rzeczy do zrobienia jest jeszcze sporo.
Same surowce - kompletne przemodelowanie systemu i planet. Nowe mapy powierzchni, nowe metody generowania złóż. Nowe elementy do wydobywania i przetwarzania. Samo to, zajmie pewnie kilka aktualizacji.
Dodajmy rozbudowę systemu Kerbol. Asteroidy, komety. A gdyby chciano dodać np. pas Kuipera?
Następne kilka aktualizacji.
Poprawa fizyki, dopracowanie aerodynamiki. Dodanie i dopracowanie trybu kariery.
Bilansowanie gry... To jest bardzo dużo pracy, bardzo dużo do zrobienia.

Nawet maciupeńki Minecraft miał dziesiątki aktualizacji, nim osiągnął wersję pełną. A potem i tak były następne.

Osobiście widziałbym modernizację powierzchni Kerbinu. W końcu tę planetę oglądamy najczęściej.
Przydały by się choćby miasta i osady, choćby w schematycznej formie. Drogi jako tekstury na powierzchni. I moje wielkie marzenie - Mapa nocnego Kerbinu - powierzchnia rozświetlona światłami miast, widziana na ciemnej części planety. To byłby piękny widok.
Obecnie po prostu się nie czuje, żeby ta zielona kula to była kolebka cywilizacji.

A gdzie np. chmury? Lecimy sobie, patrzymy w dół, a pod nami przesuwa się huragan nad oceanem...

Miasta - Przy każdym lotnisko. I w trybie kariery zadanie - doleć do miasta KXXXX i wyląduj. Brawo! Ustaliłeś nowe połączenie lotnicze z centrum kosmicznym. Przybędą nowi ochotnicy i materiały. Otrzymasz za połączenie XXXXXX pieniążków co miesiąc. Przydziel jednego kerbala na pilota, żeby utrzymywał linię.

A potem, lecąc w kosmos widzimy np. z orbity, jak się rysują smugi kondensacyjne samolotów. :)

Ale takie możliwości w grze... to baardzo daleka droga.  8)

Czw, 01 Sie 2013, 23:49:16
Odpowiedź #256

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Widziałem ,że ktoś w środku wątku mówił o złym ASAS'ie to nie prawda trzeba teraz dać mu dużo prądu i zwykłych SAS W tej wersji to IAS, lotek i innych tego typu rzeczy. Bardzo dobra opcja z tym ASAS nie musisz
co manewr wciskać f tylko po prostu wykonujesz manewr. PS. W starym KSP 0.20 ASAS też nie mógł utrzymać źle zrobionej rakiety.

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #256 dnia: Czw, 01 Sie 2013, 23:49:16 »

Nie, 04 Sie 2013, 10:39:19
Odpowiedź #257

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
 Co do 0.21:
Niesamowite...
Nie wiedziałem że można mieć tyle crashów w ciągu minuty... czegoś takiego W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM
3 razy uruchamiam prostą rakiete na 250 części.
CRASH
CRASH
CRASH
za 4 razem... JEST!
potem crash w locie... potem od nowa uruchamianie i tak dalej
Budowa rakiety która ma wynieść 40 ton zajęła mi 3 dni i wciąż nie mogę jej wysłać, jak nie zapomnę załogi to rakieta wybuchnie :(
« Ostatnia zmiana: Nie, 04 Sie 2013, 11:02:08 wysłana przez Ravnarr »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Nie, 04 Sie 2013, 14:29:25
Odpowiedź #258

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Oli, coś jest nie tak z Twoją konfiguracją - zrób sobie wątek w obsłudze technicznej. Zarazem przypominam, iż nie jest to wątek służący do zgłaszania problemów technicznych (nie wliczając to bugów gry).

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #258 dnia: Nie, 04 Sie 2013, 14:29:25 »

Nie, 04 Sie 2013, 15:33:54
Odpowiedź #259

Offline CupOfMayo

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja: 18
  • Niby Editor :D
    • Zobacz profil
Co ja mogę powiedzieć, klatki spadły na łeb, statek 37 części a lagi jak w 0.20 przy 365. Też wam tak to wszystko zwolniło? Czy to tylko ja?

Nie, 04 Sie 2013, 17:35:18
Odpowiedź #260

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Woda. Woda robi rzeźnię z płynności. Testowałem ostatnio (nudziło mi się w pracy :D ) loty w różnych miejscach. Lot na orbicie Kerbiniu - tnie kiedy patrzę na planetę. Lot nad Munem, lądowanie, powrót - płynniusio aż miło. Powrót nad powierzchnię Kerbinu - dupa, tnie. Lot samolotem między górami, bez wody w okolicy - płynnie.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #260 dnia: Nie, 04 Sie 2013, 17:35:18 »

Nie, 04 Sie 2013, 17:51:45
Odpowiedź #261

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Ta, jest tam jakiś patent w plikach z grą, że można w notatniku zmienić wartość szczegółów wody i czasem ponoć jest lepiej (jeno woda wygląda gorzej). Ale nie znam szczegółów, ktoś kiedyś pisał na forum.
Przez trudy do gwiazd

Śro, 07 Sie 2013, 11:38:25
Odpowiedź #262

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
jeżeli zapisywaliście trudne do zbudowania rakiety to można je ze starego ksp przenieść do nowego


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #262 dnia: Śro, 07 Sie 2013, 11:38:25 »

Śro, 07 Sie 2013, 16:40:46
Odpowiedź #263

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
To atmosfera powoduje też lagi w 0.20 miałem lagi w atmosferze a w kosmosie ustawały.

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Śro, 07 Sie 2013, 16:46:55
Odpowiedź #264

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
A nie pomyślałeś, że to przez to, że pod spodem jest generowany Kerbin a w kosmosie go nie ma? :D Żeby gra mniej lagowała podczas launchu wystarczy skierować kamerę na niebo, tak, żeby nie było widać ziemi pod spodem. Skok płynności gwarantowany.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #264 dnia: Śro, 07 Sie 2013, 16:46:55 »

Wto, 15 Paź 2013, 18:24:39
Odpowiedź #265

Offline antwito

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 138
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Kurde, to dlatego mi tnie. Ja mam 2gb RAM. Miałbym 4 ale jeden slot jest rozwalony. Gdybyście wiedzieli, co to za uczucie mieć dodatkową kość RAM 2gb na biurku i nie móc jej podłączyć bo brak slotu... Na pewno rozwiązałoby to sprawę z moimi lagami. Dawno nie grałem w KSP. Wiecie dlaczego? Bo mam lagi na Kerbinie na najmniejszych ustawieniach :( Teraz zacząłem niby coś próbować grać ale te lagi naprawdę są wkurzające.

Wto, 15 Paź 2013, 18:33:57
Odpowiedź #266

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
@up
Ja mam 8 GB ramu i przy naprawdę dużych konstrukcjach też mam lagi, przede wszystkim postaraj się o mocny procek - ram 4-8GB starczy o ile nie będziesz budował na więcej niż 500 części ( mam na myśli bardziej skomplikowane pojazdy, bo w teorii bez problemu można budować przy 1000 )

Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #266 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 18:33:57 »

Pon, 21 Paź 2013, 00:06:03
Odpowiedź #267

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
0.22 OUT.
Przenosimy się do nowego tematu:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ