Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...
Wystarczyło zresetować lot i zaraz go zakończyć.
To jeden z ciekawszych aspektów nowej wersji. Mamy ograniczone zasoby rekrutów i nie możemy sobie "ot tak" kończyć lotów. Trzeba dbać o załogę i chronić ją przed skutkami naszych działań.
W wersji kariery, widziałbym jeszcze ustalanie roli rekrutów między kerbonautów, naukowców, budowniczych, czy pracowników stacji kontrolnej.
"Nie możesz dodać więcej części - masz za mało pracowników".
"Nie możesz kontrolować większej ilości misji - masz za mało pracowników".
"Za mało naukowców, by efektywnie opracowywać nowe odkrycia".
IMHO nie głupi pomysł.
To nie jest możliwe, kiedy wracasz z kosmosu - wypadek wydarzył się przed lądowaniem ;(
WYSZŁA WERSJA .21.1 Bug Fixy
* Removed some unused assets from KSP/Parts.
* Fixed an issue with some scenery meshes that could cause bits of the UI to become unresponsive in some cases (mainly in the VAB and SPH).
* Tweaked some object scales slightly.
* Tweaked the ocean color at sea level on Kerbin (was way too dark).
* Fixed an issue that would cause lag while moving parts around the editor scenes if too many crews were hired at the same time.
* Fixed an issue with the new SAS not properly maintaining attitude. Should be much better now.
* Tweaked some parameters on the SAS to make it more responsive.
Potwierdzam SAS działa, ale coś się spieprzyło z optymalizacją i tnie przy wielu elementach znajdujących się obok siebie (KSP zużywa wtedy nawet do 3gb ramu!)
« Ostatnia zmiana: Pią, 26 Lip 2013, 02:30:15 wysłana przez Reeposter »
Zapisane
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku