• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 78023 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 25 Lip 2013, 15:10:25
Odpowiedź #150

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Co do Ias-u: w rakietach WG MNIE działa nieco lepiej ale w samolotach działa, no cóż, pokaże to w formie screenshotów:



Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 25 Lip 2013, 15:17:03
Odpowiedź #151

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Próbowałem wysłać w kosmos pomarańczowego asparagusa - w przypadku starego ASAS  leciał w pożądanym kierunku, mimo, że kręcił się jak szalony, teraz kręcąc się zmienia kierunek, a IAS zamiast utrzymywać pozycję... stabilizuje lot :/

ZAMKNĄŁEM STARĄ ANKIETĘ

"Czy podobają Ci się zapowiedziane nowości?"

  • Nie jest źle, ale brakuje tu czegoś. - 47.5% (29 głosów)
  • Tak, czekałem na to. - 37.7% (23 głosy)
  • Nie! Oczekiwałem zupełnie czego innego. - 14.8% (9 głosów)
« Ostatnia zmiana: Czw, 25 Lip 2013, 15:21:28 wysłana przez Reeposter »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #151 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 15:17:03 »

Czw, 25 Lip 2013, 16:06:41
Odpowiedź #152

Offline Ravnarr

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Najnowszy Mech Jeb działa, to najważniejsze :P Mam lekkie bugi z cieniami w Space Centre, ale poza tym na razie spokój. ASAS w rakietach działa normalnie, do tego w samolotach trzeba się przyzwyczaić. Chmur nie zauważyłem, chyba ściema to jednak była.

Czw, 25 Lip 2013, 16:47:22
Odpowiedź #153

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
trzeba mieć włączone rcs i rakieta trzyma się idealnie i nie pobiera zbyt dużo  go

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #153 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 16:47:22 »

Czw, 25 Lip 2013, 17:17:15
Odpowiedź #154

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Przecież chmur nie miało być w tej wersji jeszcze...

A nowy SAS przetestowałem na naprędce skleconej rakiecie średniej wielkości (~55-60 części) i działa jak ta lala - nie mam żadnych problemów :)  Ale statek budowałem od nowa, żadnych sejwów nie przenosiłem, modów też nie używam...


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Czw, 25 Lip 2013, 17:23:59
Odpowiedź #155

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Mi gra działa strasznie, mimo tego, że w 0.20 działało znakomicie, to teraz muszę grać na bardzo słabych teksturach  :-\.
Jak dla mnie aktualizacja słaba  :-\

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #155 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 17:23:59 »

Czw, 25 Lip 2013, 17:54:55
Odpowiedź #156

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
O dziwo, jeśli chodzi o płynność, to też jest lepiej - w 0.20, będąc na niskiej orbicie i patrząc na Kerbin animacja wyraźnie zwalniała. Teraz tego problemu nie widzę, a ustawienia grafiki mam nawet ciut wyższe chyba.
Dziwnie się skaluje wydajność tej gry na różnym sprzęcie  ???


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Czw, 25 Lip 2013, 18:12:42
Odpowiedź #157

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ja mam tylko lagi w widoku KSC, przy lataniu samolotem i rakietą nic takiego się nie dzieje.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #157 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 18:12:42 »

Czw, 25 Lip 2013, 19:13:30
Odpowiedź #158

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Czw, 25 Lip 2013, 19:33:44
Odpowiedź #159

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mi gra działa strasznie, mimo tego, że w 0.20 działało znakomicie, to teraz muszę grać na bardzo słabych teksturach  :-\.
Jak dla mnie aktualizacja słaba  :-\

Spróbuj zastosować 'Water Fix'. W settings.cfg znajdź sekcje:
{
name = KerbinOcean
minDistance = 2
minSubdivision = 1
maxSubdivision = 6
}

dla używanego przez ciebie poziomu detali i zmień minDistance z 6 na 2. Oceany będą wyglądały gorzej ale performance powinien wzrosnąć.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #159 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 19:33:44 »

Czw, 25 Lip 2013, 22:04:05
Odpowiedź #160

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...


Wystarczyło zresetować lot i zaraz go zakończyć.

To jeden z ciekawszych aspektów nowej wersji. Mamy ograniczone zasoby rekrutów i nie możemy sobie "ot tak" kończyć lotów. Trzeba dbać o załogę i chronić ją przed skutkami naszych działań.

W wersji kariery, widziałbym jeszcze ustalanie roli rekrutów między kerbonautów, naukowców, budowniczych, czy pracowników stacji kontrolnej.

"Nie możesz dodać więcej części - masz za mało pracowników".
"Nie możesz kontrolować większej ilości misji - masz za mało pracowników".
"Za mało naukowców, by efektywnie opracowywać nowe odkrycia".

IMHO nie głupi pomysł.

Czw, 25 Lip 2013, 22:29:06
Odpowiedź #161

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Ja na przykład staram się nie nadużywać opcji restartu. Trzeba budować bezzałogowe testery albo dobrze zabezpieczać samoloty i kabiny rakiet. Swojego Jeba też straciłem  :'(
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #161 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 22:29:06 »

Czw, 25 Lip 2013, 22:32:46
Odpowiedź #162

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Taka sobie ta aktualizacja - niby płynność się mocno poprawiła, ale stabilność... Na Xp poprzednia wersja wywalała się od czasu do czasu - w nową się nie daje grać. Na 7 musiałem się postarać, żeby 20.2 popsuć, tutaj w ciągu 1 dnia wywaliło mi się już kilka razy.

Pią, 26 Lip 2013, 00:17:39
Odpowiedź #163

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...


Wystarczyło zresetować lot i zaraz go zakończyć.

To jeden z ciekawszych aspektów nowej wersji. Mamy ograniczone zasoby rekrutów i nie możemy sobie "ot tak" kończyć lotów. Trzeba dbać o załogę i chronić ją przed skutkami naszych działań.

W wersji kariery, widziałbym jeszcze ustalanie roli rekrutów między kerbonautów, naukowców, budowniczych, czy pracowników stacji kontrolnej.

"Nie możesz dodać więcej części - masz za mało pracowników".
"Nie możesz kontrolować większej ilości misji - masz za mało pracowników".
"Za mało naukowców, by efektywnie opracowywać nowe odkrycia".

IMHO nie głupi pomysł.
To nie jest możliwe, kiedy wracasz z kosmosu - wypadek wydarzył się przed lądowaniem ;(

WYSZŁA WERSJA .21.1

Bug Fixy
* Removed some unused assets from KSP/Parts.
* Fixed an issue with some scenery meshes that could cause bits of the UI to become unresponsive in some cases (mainly in the VAB and SPH).
* Tweaked some object scales slightly.
* Tweaked the ocean color at sea level on Kerbin (was way too dark).
* Fixed an issue that would cause lag while moving parts around the editor scenes if too many crews were hired at the same time.
* Fixed an issue with the new SAS not properly maintaining attitude. Should be much better now.
* Tweaked some parameters on the SAS to make it more responsive.

Potwierdzam SAS działa, ale coś się spieprzyło z optymalizacją i tnie przy wielu elementach znajdujących się obok siebie (KSP zużywa wtedy nawet do 3gb ramu!)
« Ostatnia zmiana: Pią, 26 Lip 2013, 02:30:15 wysłana przez Reeposter »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #163 dnia: Pią, 26 Lip 2013, 00:17:39 »

Pią, 26 Lip 2013, 04:09:43
Odpowiedź #164

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Nie wiem, czy wszyscy zauważyli, ale żeby w ogóle mieć kontrolę nad rcsami i lepiej sterować rakietą trzeba mieć WŁĄCZONY caps lock.
Przez trudy do gwiazd