Między innymi brałem udział w testach nowych map do Q3A, robionych przez kolegow. Całe godziny prób wbiegnięcia w ściany, po schodach w te i wewte w różnych kierunkach, strafe'ami, rocketjumpami, trampolinki setki razy, strzelanie czy przypadkiem nie będzie wallkilli.. Jedną mapę sprawdzało się kilka dni, w zależności od jej rozmiarów. Szkoda, że tej paczki nie opublikowali.
EOT.
Jak kilka dni temu widziałem logi z testów to widzę, że różne bugi i glitche wyrastały im jak hydrze głowy. Całe szczeście, że tych krytycznych było mało. Drugą stroną medalu hype taki, ma przyciągnąć niezdecydowanych graczy kartą rozwojowości ich produktu.
Moim zdanie., zarządzanie kadrami w misjach: strzał w dyche. Gwiazdy takie jak Jeb, Bob i Bill na ważne i spektakularne misje, a pozostałe ifiary (Danny fajnie ujął) na pomniejsze nudne roboty i testy niebezpiecznych instalacji.
« Ostatnia zmiana: Śro, 24 Lip 2013, 18:40:59 wysłana przez baalnamib »
Zapisane
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.
– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!