• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 77964 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 10 Lip 2013, 20:08:12
Odpowiedź #75

Offline czarobest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Coś czuję że to już dziś 8)
A tak na serio to zapewne, że na drugi dzień będzie już 21.1 ;D

Czw, 11 Lip 2013, 11:12:50
Odpowiedź #76

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
zapewne squad po 0.20 boi się wypuścić zbugowaną wersję... i tak tak ową wypuści...
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #76 dnia: Czw, 11 Lip 2013, 11:12:50 »

Czw, 11 Lip 2013, 12:07:41
Odpowiedź #77

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Oczywiście że każdy twórca chciałby pokazywać tylko Dobro, ale to jest niemożliwe. Nawet jak poświęci się bardzo dużo czasu (i pieniędzy...) na szlifowanie szansa na zaistnienie błędów ciągle istnieje. Pamiętaj że SQUAD to nie jest jakiś rekin branży gier/programistycznej, bo to pierwszy projekt tej firmy, za to bardzo ambitny i skomplikowany. Jeśli masz pisać takie posty (niczym niepoparte, bo poprzednie łatki zwykle nie były tak niedopracowane, a 0.20 szczególnie wpływało na strukturę danych i silnik co tworzy dużo miejsca dla błędów) to może warto było poczekać z zakupem aż gra wyjdzie oficjalnie?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 11 Lip 2013, 15:14:44
Odpowiedź #78

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
lepiej nie bo podrożeje  ;D


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #78 dnia: Czw, 11 Lip 2013, 15:14:44 »

Czw, 11 Lip 2013, 17:31:59
Odpowiedź #79

Offline Dekareen

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
 0.17 "Więcej planet!"
 0.18 "Dawać surowce!"
 0.19 "Więcej części!"
 0.20 "Więcej wszystkiego!"
No cóż, nie chce hejtować, bo w zasadzie nie ma po co. Krytykowanie (i wrzeszczenie, jak małe dziecko o więcej zabawek) jest bardzo dobre dla developerów gier - wiedzą, na czym mają się skupić w przyszłości, co poprawić, co dodać. Poprawki i dodawanie elementów do gry zajmują jednak sporo czasu.
Pierwsze update'y do kerbali wychodziły jeden za drugim, ponieważ jedyne, co było do roboty to zrobienie nowych części i wrzucenie je do Unity. Jednakże Unity nie jest silnikiem idealnym do symulacji lotów kosmicznych, co zmusza gości ze Squada do spędzenia dodatkowego czasu na kombinowaniu jak wcisnąć to, co chcą do gry żeby wszystko ładnie działało.
PS. Cześć! :D

Pią, 12 Lip 2013, 09:02:24
Odpowiedź #80

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Znów wyłączyli stronę główną :) dzisiaj będzie wielki dzień  ;D

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #80 dnia: Pią, 12 Lip 2013, 09:02:24 »

Pią, 12 Lip 2013, 19:41:21
Odpowiedź #81

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Pisz tak co dzień, Może trafisz.  8)

Pią, 12 Lip 2013, 23:24:59
Odpowiedź #82

Offline norbi1999

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 2
  • Potrzebny komuś producent muzyczny?? :) YouTube
    • Zobacz profil
Zdecydowanie starczyło 2 razy :D

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #82 dnia: Pią, 12 Lip 2013, 23:24:59 »

Nie, 14 Lip 2013, 17:02:02
Odpowiedź #83

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Pozostało nam w zasadzie tylko czekać, jestem niesamowicie ciekawy nowej scenerii KSC. :D

Pon, 15 Lip 2013, 08:46:42
Odpowiedź #84

Offline Xob

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
    • Leniwe Kerbale w kosmososie
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
0.17 "Więcej planet!"
 0.18 "Dawać surowce!"
 0.19 "Więcej części!"
 0.20 "Więcej wszystkiego!"
No cóż, nie chce hejtować, bo w zasadzie nie ma po co. Krytykowanie (i wrzeszczenie, jak małe dziecko o więcej zabawek) jest bardzo dobre dla developerów gier - wiedzą, na czym mają się skupić w przyszłości, co poprawić, co dodać. Poprawki i dodawanie elementów do gry zajmują jednak sporo czasu.
Pierwsze update'y do kerbali wychodziły jeden za drugim, ponieważ jedyne, co było do roboty to zrobienie nowych części i wrzucenie je do Unity. Jednakże Unity nie jest silnikiem idealnym do symulacji lotów kosmicznych, co zmusza gości ze Squada do spędzenia dodatkowego czasu na kombinowaniu jak wcisnąć to, co chcą do gry żeby wszystko ładnie działało.
PS. Cześć! :D

Unity jest ok do symulacji czy co kto chce. Unity ma problemy z takim obłożeniem fizyki :)

No i gdzie Ci wieszcze co to mówili, że 0.21 wyjdzie 14tego ??
ksp.imlazy.org

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #84 dnia: Pon, 15 Lip 2013, 08:46:42 »

Wto, 16 Lip 2013, 23:08:51
Odpowiedź #85

Offline Nomag

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Squad postanowił podzielić się screenami z nowego KSC.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
„Podczas, gdy Ty bierzesz właśnie kolejny oddech ktoś wydaje swój ostatni -- więc przestań narzekać i doceń życie.”

Wto, 16 Lip 2013, 23:31:13
Odpowiedź #86

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Spory postęp. :) Miejmy nadzieję że nie spowoduje to dużego spadku FPS.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #86 dnia: Wto, 16 Lip 2013, 23:31:13 »

Śro, 17 Lip 2013, 12:03:48
Odpowiedź #87

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Wygląda to niesamowicie ale wydaje mi się że bardziej pasowałyby do tego części z B9 a nie do oryginalnych kerbali. ;/

Śro, 17 Lip 2013, 16:15:16
Odpowiedź #88

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Podoba mi się teren. Właśnie szykuję misję badawczą w dorzeczu Kerbazonki. Ta duża rzeka na zachodzie.
Tak rzadko się bada własną planetę. Mam już łazik dżunglowy dla 3 odkrywców kerbinzytorów.
Fajnie będzie porównać teren z nowej wersji. Zaliczyłem już pustynię Kaharę i planuję wyprawę w Kirmalaje, by zatknąć flagę na najwyższym szczycie.

A centrum, jak to centrum. Model ładny, ale to kosmetyka. Niech pokażą coś naprawdę istotnego.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #88 dnia: Śro, 17 Lip 2013, 16:15:16 »

Śro, 17 Lip 2013, 16:32:24
Odpowiedź #89

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Podobuje mi się to nowe centrum, nie wygląda jak model roboczy w końcu.

@up
Wszystkie ważne mechanizmy są już w grze. Teraz niech doszlifują to co jest i powoli dodają nowe funkcje, bo inaczej design wyląduje lata za mechaniką.
@Maxkey
Za to poprzednie, czerwono-białe budynki nie pasowały do niczego. No, może do Gwiezdnych Wojen.
@Thrashing Mad
Wg. wypowiedzi na oficjalnym forum nowe KSC ma mieć wręcz mniej wielokątów (a przy tym jest bardziej eleganckie), co może wręcz zmniejszyć wymaganą w KSC wydajność :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.