• KSP .21 5 1
Aktualna ocena:  

Ankieta

Czy podoba Ci się .21?

Tak, jest świetne
Jest OK, ale czegoś brakuje
Tragedia!

Autor Wątek: KSP .21  (Przeczytany 77987 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 24 Lip 2013, 21:37:50
Odpowiedź #135

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Mam, łącznie z generatorami i nadal nic. SAS zachowuje się jakby go nie było a poza tym czasami odstawia jazdy i kompletnie blokuje jakiekolwiek manewry.

Śro, 24 Lip 2013, 21:46:16
Odpowiedź #136

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
a ja mam buga jak projektuje rakietę w międzyczasie jak odłączę element np zbiornika i postawie go z zboku to  go  po chwili nie mogę złapać ..... chyba ze coś nie wiem


zainstaluje na czysto  i sprawdzę   bo miałem błąd jak wchodziłem  na platformę startową  również


ok działa czyli  trzeba na czysto  zainstalować bo się kłóci z poprzednią wersją 
« Ostatnia zmiana: Śro, 24 Lip 2013, 22:11:13 wysłana przez Bigmikepl »

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #136 dnia: Śro, 24 Lip 2013, 21:46:16 »

Śro, 24 Lip 2013, 22:54:38
Odpowiedź #137

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Chwilowo testowałem samoloty. Wcześniej mało się z nimi bawiłem (brak własnego joystick'a, jak pożyczyłem to latałem), a teraz tam gdzie atmosfera będę latał (nawet na Kethanie). Bardzo przyjemnie i przede wszystkim trafiam w pas, a o low-passach mogłem pomarzyć:


Za SAS w SSTO, wielkie piwo (oranżada dla młodszych:) )

Obrazek zmieniłem na przelot nad przełęczą Scott'a Manley'a :)
« Ostatnia zmiana: Śro, 24 Lip 2013, 22:57:55 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 24 Lip 2013, 23:04:03
Odpowiedź #138

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
SAS (a raczej IAS) w samolotach - BOMBA
SAS (a raczej IAS) w rakiecie - TRAGEDIA
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #138 dnia: Śro, 24 Lip 2013, 23:04:03 »

Czw, 25 Lip 2013, 09:28:50
Odpowiedź #139

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Z tego co tu widzę... boję się a jednocześnie chcę pobierać :D

Czy jeśli zrobię nowego sejwa i dam mu wnętrzności mojego ( zapisy i pojazdy ) to obejdzie się bez bugów?
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Czw, 25 Lip 2013, 09:31:27
Odpowiedź #140

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
U mnie skonwertowało starego save chyba bez większych problemów.

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #140 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 09:31:27 »

Czw, 25 Lip 2013, 10:10:35
Odpowiedź #141

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
mi wszystko się sypie, ledwie mogę włączyć 1 CZĘŚCIOWY pojazd, ikony mi znikają raz nawet hangar stał się przeźroczysty....  :o
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Czw, 25 Lip 2013, 10:18:32
Odpowiedź #142

Offline siubek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
moze za troche wyjdzie 0.21.1 i poprawi błędy

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #142 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 10:18:32 »

Czw, 25 Lip 2013, 11:18:53
Odpowiedź #143

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U mnie skonwertowało starego save chyba bez większych problemów.

U mnie też. Co do nowego ASAS to w przypadku samolotów jest spora poprawa. Przetestowałem też stockową rakietę Kerbal X bez większych problemów. Gorzej z rakietami bezzałogowymi - trzeba chyba dawać mnóstwo ASAS/SAS by móc nimi sterować i trzeba chyba będzie oduczyć się starych nawyków (że ASAS zawsze sztywno trzyma kurs).
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Czw, 25 Lip 2013, 12:52:35
Odpowiedź #144

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Ja przypuszczam, że prawie wszystkie Wasze problemy są spowodowane tym, że staracie się grać na starych sejwach, które po prostu nie są w pełni spójne z grą i się zwyczajnie gryzą.
Polecam rozpocząć nowy sejwik, nową przygodę :)

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #144 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 12:52:35 »

Czw, 25 Lip 2013, 13:03:19
Odpowiedź #145

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Jak na moje jest ok, tylko asas w rakietach działa słaaabooo, rakieta lubi latać sobie we wszystkie strony, tak jakby asas był off

Czw, 25 Lip 2013, 13:17:38
Odpowiedź #146

Offline H^

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 86
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Z nowym SASem przy rakietach jest tragedia nic nie da się zrobić...  :(

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #146 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 13:17:38 »

Czw, 25 Lip 2013, 13:20:49
Odpowiedź #147

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Nie sprawdzał ktoś czy działają większe i bardziej skomplikowane mody. Te proste w sylu Isa czy subassembly są ok, a inne?
Chce zrobić po prostu serię filmikow o modach

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 25 Lip 2013, 13:26:01
Odpowiedź #148

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie sprawdzał ktoś czy działają większe i bardziej skomplikowane mody. Te proste w sylu Isa czy subassembly są ok, a inne?
Chce zrobić po prostu serię filmikow o modach

Deadly Reentry, Fixed Camera i Procedual Fairings, których używam, działają.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .21
« Odpowiedź #148 dnia: Czw, 25 Lip 2013, 13:26:01 »

Czw, 25 Lip 2013, 14:55:52
Odpowiedź #149

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Działa większość modyfikacji, sprawdzę jeszcze roboticsa
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku