• [DWNLD] MunLander Alfa 1.0! Everything not included 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [DWNLD] MunLander Alfa 1.0! Everything not included  (Przeczytany 12379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 05 Mar 2014, 15:34:49
Odpowiedź #15

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Super gierka, bardzo fajnie, że otwarty kod z SFML. Sam trochę uczyłem się SFML, ale za leniwy jestem, aby coś porządnego stworzyć, chyba muszę wrócić do kodzenia  ;) Ale gierka naprawdę fajna wyszła. Tylko, czy to rozbijanie nie jest trochę za bardzo czułe? Dotknąłem powierzchni z prędkością kilka m/s i wyskoczyło mi, że lądownik rozbity. Ponadto po rozbiciu lądownika powinniśmy tracić nad nim kontrole.
« Ostatnia zmiana: Śro, 05 Mar 2014, 15:41:04 wysłana przez kamils096 »

Śro, 05 Mar 2014, 22:26:20
Odpowiedź #16

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Chciałem cię Schulzu złapać na chacie, ale uciekłeś. Znalazłem parę błędów/minusów:
- Tak jak wspomniał Kamils, próg powodzenia/katastrofy przy lądowaniu jest zbyt mały.
- Kamera zbyt czuła na wychylenia terenu. Wystarczy jeden wysoki szpic aby zaczęła nam skakać w te i tamte.
- Nie ma jasnej granicy gdzie zaczyna się teren. Czasem jest to już w miejscu styku z czernią, czasem cenne parę pikseli niżej. A przy tak delikatnym lądowaniu te parę pikseli robi różnicę.
- Elementy dodatkowe takie jak: czas lotu, możliwość chowania/wysuwania podwozia, high score.
- Próba wejścia w opcje kończy się zawieszeniem. Trzeba wrócić do gry i ponownie otworzyć menu.

Na ten moment to tyle, nadal będę robił za dzielnego testera, bo pomocy raczej nie mogę zaoferować żadnej. Za wysokie progi. Ale twórz dalej! Naprawdę przyjemnie się gra.
Best regards from Valhalla

Reklama

Re: [DWNLD] MunLander Alfa 1.0! Everything not included
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 22:26:20 »

Pią, 27 Cze 2014, 22:58:38
Odpowiedź #17

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil


Po kilku dniach klejenia taśmą funkcji i pisania na kartonie nowych metod oto jest. MunLander 1.0.
Gra pisana tak długo, że zacząłem się gubić w kodzie  :(. Dlatego też porzucam ten projekt po dodaniu ostatniego wspaniałego ficzera: wyboru różnych ciał niebieskich.
Właśnie widzę długą liste bugów od Dawstera... ale może sobie ją odpuszczę.
Teraz zajmę się bardziej ambitniejszymi projektami które będą napisane lepiej dzięki wiedzy zdobytej podczas pisania tej gry.
 Download na 1 stronie.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pią, 04 Lip 2014, 17:54:46
Odpowiedź #18

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Skomentuje kod źródłowy, bo sam nakodziłem co nieco w SFML(chociaż mało co wydałem, bo leniwy jestem). Dam ci parę rad, które sam wykorzystuje pisząc w SFML i kod wygląda w miarę dobrze:
-Pisz całą grę obiektowo. U ciebie widzę, że spora część kodu jest obiektowa, ale pozostało ci nieco kodu z programowania strukturalnego. Polecam ci pisać w 100% obiektowo, wtedy jak ponazywasz sensownie klasy to nie będzie żadnych problemów z odczytem kodu.

-Nie żałuj komentarzy. Komentarze pomagają w dużym kodzie, więc nie żałuj ich, tylko wlepiaj ich jak najwięcej, oczywiście sensownych.

-W niektórych klasach w plikach .h masz odrazu ciało funkcji - to też utrudnia czytanie. W plikach .h rób tylko prototypy funkcji, ich ciała zrób już w pliku .cpp. Dzięki temu łatwiej ogarniesz całą klasę w razie potrzeby.

To by było na tyle tych rad. Mam nadzieję, że na coś się przydadzą w przyszłym kodzeniu.

Reklama

Odp: [DWNLD] MunLander Alfa 1.0! Everything not included
« Odpowiedź #18 dnia: Pią, 04 Lip 2014, 17:54:46 »

 

[DWNLD] Вывод биткоинов с blockchain

Zaczęty przez DavidenyXB

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3816
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Maj 2024, 23:05:47
wysłana przez DavidenyXB
[DWNLD] Когда подешевеют видеокарты

Zaczęty przez DavidoiaXB

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3951
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Maj 2024, 02:37:21
wysłana przez DavidoiaXB
[DWNLD] Как Отдыхаем На Новогодние Праздники 2024 В Украине

Zaczęty przez IgoryutIO

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3793
Ostatnia wiadomość Nie, 26 Maj 2024, 09:26:11
wysłana przez IgoryutIO
[DWNLD] Когда Будет Родительский День В 2024 Году

Zaczęty przez IgorjfzIO

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2917
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Maj 2024, 13:23:57
wysłana przez IgorjfzIO
[DWNLD] Что Ожидает Россию В 2024 Году Последние Новости

Zaczęty przez IgortmjIO

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2997
Ostatnia wiadomość Sob, 25 Maj 2024, 15:31:10
wysłana przez IgortmjIO