Piszę w tym wątku, żeby nie zaśmiecać. Ma ktoś pomysł jak za pomocą texture replacera wymusić zdejmowanie hełmów? Bo jest tam fragment configa, który umożliwia założenie hełmów nawet na Kerbinie:
// Spawn a Kerbal on EVA in his/her IVA suit without helmet and jetpack when
// in breathable atmosphere (oxygen + sufficent pressure).
isAtmSuitEnabled = true
Zamienienie true na false zakłada hełm. Ale jak do diabła wymusić, by hełm był zdjęty WSZĘDZIE? Bo póki co jedyna opcja jaką widzę, to wybitnie upierdliwa robota z hyper editem polegająca na tym że:
1. Odpalenie kerbala na kerbinie, kiedy to nie ma hełmu.
2. Przeniesienie go hypereditem na orbitę.
3. Przeniesienie na orbitę innej planety.
4. Przeniesienie go z orbity na powierzchnię
5. W żadnym wypadku nie używanie [ ] bo wówczas hełm założy się z powrotem.
6. W żadnym wypadku nie używanie F5 i F9.
To jest tak MEGA upierdliwe, że aż się odechciewa robić relację, a niestety jestem w fazie, kiedy to zdejmowanie hełmów staje się koniecznością co chwilę w mojej misji na Eve.
Więc co, ma ktoś jakiś pomysł jak tego hypera ominąć?
[Post scalony: Wto, 09 Wrz 2014, 08:56:26]
Przychodzi mi do głowy jeszcze opcja, by coś pogrzebać w configach tak, by również na Eve był tlen w atmo. Może wtedy replacer da się oszukać. Ale jak to zrobić również nie mam pojęcia.