Autor Wątek: 3-osiowy prędkościomierz  (Przeczytany 3637 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 24 Paź 2015, 13:16:57

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Witam

Jest może jakiś mod pozwalający na wyświetlanie prędkości w 3 osiach ? Bardzo mi tego brakuje przy operacjach dokowania i wokół stacji kosmicznych bo zaparkowanie czegoś obok stacji tak by nie odleciało po chwili jest strasznie trudne z prędkością wskazywaną jedynie w jednej osi...

Pozdrawiam !
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Sob, 24 Paź 2015, 13:29:06
Odpowiedź #1

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Podłączam się do pytania.
Fakt, jeśli taki mod istnieje powinien być "must have"

Reklama

Odp: 3-osiowy prędkościomierz
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 24 Paź 2015, 13:29:06 »

Sob, 24 Paź 2015, 16:20:33
Odpowiedź #2

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Jest taki mod. Nazywa się MechJeb. Trzeba wejść w zakladkę docking autopilot i tam jest podana prędkość w 3 osiach.

Poza tym jesli chcesz coś zaparkować obok innego obiektu to użyteczny może być mod Burn Together, który będzie automatycznie utrzymywał określoną odległość o ile wyposażyłeś oba statki w RCSy.

Wielki Piotr: ne wiem czy KER ma taką funkcję, pewnie nie. Dlatego też używam MJ zamiast KER. Jest dużo lepszy, ma znaczniej więcej funkcji.
« Ostatnia zmiana: Sob, 24 Paź 2015, 16:28:09 wysłana przez winged »

Sob, 24 Paź 2015, 16:24:48
Odpowiedź #3

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
A czy Kerbal Engineer Redux ma taką opcję?
Wybacz że pytam ale nie mam obecnie zainstalowanego KSP

Reklama

Odp: 3-osiowy prędkościomierz
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 24 Paź 2015, 16:24:48 »

Pon, 26 Paź 2015, 14:41:22
Odpowiedź #4

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
O ile zaparkowanie czegoś nie jest aż tak trudne, a tyle całkowite względne zatrzymanie czegoś już tak. Problemem jest tutaj błąd przyrządów pomiarowych, navball pokazuje twoją prędkość z dokładnością do dziesiątej części, tutaj przydałoby się coś, co zwiększa dokładność prędkościomierza.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Wto, 27 Paź 2015, 22:38:49
Odpowiedź #5

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
O ile zaparkowanie czegoś nie jest aż tak trudne, a tyle całkowite względne zatrzymanie czegoś już tak. Problemem jest tutaj błąd przyrządów pomiarowych, navball pokazuje twoją prędkość z dokładnością do dziesiątej części, tutaj przydałoby się coś, co zwiększa dokładność prędkościomierza.
Ee... serio ? No właśnie o to nam chodzi.
Postój jest łatwy, zaparkowanie czegoś to hardkor, bo ocena prędkości "na oko" niestety nie działa. Navball pokazuje co prawda prędkość, ale jest to suma prędkości we wszystkich 3 osiach, także jest on praktycznie bezużyteczny. Co prawda kierunek pokazuje nam znaczek prograde, ale znowu dokładność jest bardzo mała, i tylko w 2 osiach.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: 3-osiowy prędkościomierz
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 27 Paź 2015, 22:38:49 »

Wto, 27 Paź 2015, 22:41:36
Odpowiedź #6

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może wersja 1.1 przyniesie jakieś zmiany. Coś chyba grzebali w plikach odpowiedzialnych za orbity...
Może będą jakieś inne zmiany.

Sob, 07 Lis 2015, 16:35:14
Odpowiedź #7

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Z użyciem moda kOS można wyświetlać wektory prędkości, jednak wymaga to dodania części do statków.

Reklama

Odp: 3-osiowy prędkościomierz
« Odpowiedź #7 dnia: Sob, 07 Lis 2015, 16:35:14 »