Autor Wątek: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie  (Przeczytany 13159 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 12 Lis 2013, 00:41:56

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Wie ktoś czy jest mod który dodaje teleskop/kamerę, który ma możliwość obserwowania powierzchni danego obiektu w dobrej roździelczości? Szukam takiego modu, bo chcę się pobawić w satelity szpiegowskie :D
« Ostatnia zmiana: Wto, 12 Lis 2013, 23:11:13 wysłana przez szymozillo »

Wto, 12 Lis 2013, 16:41:13
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zawiera kilka kamer i teleskopów o różnych właściwościach jak np. wydajność zoomu czy aerodynamiczność. Kompletny zestaw który będzie rozszerzony o ciekawe rzeczy jak obraz B&W czy termowizja.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 12 Lis 2013, 16:41:13 »

Wto, 12 Lis 2013, 23:10:46
Odpowiedź #2

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ten mod akurat mam i jak ktoś chce się pobawić w astronoma to jest dobry :D
Kilka zdjęć tym uchwyciłem : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ tutaj bez powiększenia.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ a tutaj z zoomem.
Problem w tych teleskopach jest taki, że nie nadają się do obserwowania powierzchni :/

Wto, 12 Lis 2013, 23:23:48
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Żaden się nie nada póki co. Gra jest tak skonstruowana. Z orbity nawet nie widać terenu, tylko udającą go płaską teksturę. Powinno być za to widać takie obiekty jak anomalie czy KSC - tyle że od czasu nowego KSC nie widać go z orbity (widać za to lotnisko na wyspie), a wiele anomalii trafiło pod ziemię :/ Też mnie to rozczarowało, ale jeśli chodzi o kamery lepszego moda do 0.22 raczej nie ma.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 12 Lis 2013, 23:23:48 »

Śro, 13 Lis 2013, 07:14:30
Odpowiedź #4

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ja miałem taki pomysł, że aby zrobić coś takiego, to przy każdym przybliżeniu jakaś mikro kamera ustawiałaby się w danej odległości, w ten sposób pewnie dałoby się to zrobić, więc liczyłem, że ktoś tak też pomyślał (albo pomyślał i nie dało rady tak zrobić)

Śro, 13 Lis 2013, 10:04:23
Odpowiedź #5

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Szybki kurs na temat sposobu pracy silnika KSP.
2.3km. Zapamiętaj tą liczbę. Jest to liczba magiczna dla gry. Obiekty znajdujące się bliżej niż 2.3km od pojazdu aktualnie wybranego są w pełni wczytane, widoczne i symulowane. Dlatego jeśli zbliżasz się do stacji kosmicznej to na odległość 2.5km gra działa idealne, nagle *puf!* jesteś na 2.290m i gra zacina niemiłosiernie. Tak samo w atmosferze nie może być paru pojazdów w locie dalej od siebie niż 2.3km. Te które przeskoczą ten limit znikną.
A teraz chcesz kamerą na orbicie (załóżmy PExAP 100x100km) zrobić dokładne zdjęcie pojazdu na Kerbinie. W idealnych warunkach odległość pomiędzy tymi dwoma pojazdami wyniesie 100km. A zazwyczaj sporo więcej. Są modyfikacje które pozwalają zmienić tą liczbę 2.3km na więcej lub mniej. Ustawisz przykładowo 120km żeby kamera mogła złapać pojazd. Tyle że w tym momencie wszystko co się znajduje 120km od kamery zostaje wczytane! Sam Kerbin, drzewka na nim, pojazdy w tym zasięgu, złom, absolutnie wszystko. A tego już normalny komputer nie przeżyje.
Tak więc odpowiadając na twoje pytanie, takie coś jest niemożliwe.

Chociaż twój pomysł też jest niczego sobie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja miałem taki pomysł, że aby zrobić coś takiego, to przy każdym przybliżeniu jakaś mikro kamera ustawiałaby się w danej odległości, w ten sposób pewnie dałoby się to zrobić, więc liczyłem, że ktoś tak też pomyślał (albo pomyślał i nie dało rady tak zrobić)
Wszystko pięknie i cacy. Obiekt miniaturowej dla silnika wielkości i nie zacinający pojawia się zaraz nad miejscem na które patrzy kamera do której przekazuje łapany przez siebie obraz. O ile nasz cel znajdzie się bliżej niż 2.3km od tej mikrokamerki wszystko powinno być jak najlepiej na miejscu. Tylko że do działania takiego tandemu potrzebne by były dwie instancje KSP. Dwa równocześnie prowadzone pojazdy, jeden na ziemi (kamerka) i drugi na orbicie (teleskop). A jak dotychczas jeszcze nigdy nie widziałem aby komukolwiek udało się kontrolować dwie konstrukcje w jednym momencie, i podejrzewam że tak samo z powodu ograniczeń silnika jest to niemożliwe.
Więc znowu odpowiadając na to samo pytanie, jest to niemożliwe. Najlepsze co można zrobić to zdjęcia powierzchni z orbity, ale nawet wtedy teren jest zazwyczaj niesamowicie rozmazany.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 13 Lis 2013, 10:04:23 »

Śro, 13 Lis 2013, 17:02:27
Odpowiedź #6

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Jeśli mówisz o czystych kerbalach to tak ale nie w pełni się zgadzam z tobą: używałeś Lazor system? Z użyciem zdalnego sterowania mogłeś wysłać rakietę na orbitę siedząc nadal w KSC i fizyka działała. Używając broni pod lazora nie raz niszczyłem cel z wielu kilometrów, można by jakoś wykorzystać w takim modzie lazora

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Śro, 13 Lis 2013, 18:07:38
Odpowiedź #7

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Cytat: DawsterTN
Są modyfikacje które pozwalają zmienić tą liczbę 2.3km na więcej lub mniej.
I tu właśnie chodziło o LazorMod. Sam z niego korzystałem i wiem że zezwala na coś takiego. Ale czy równocześnie istnieje możliwość wczytania obiektu nie tylko w zasięgu, ale tylko właśnie tego jednego? Lub rozszerzenie strefy wpływów silnika fizycznego nieregularnie? Nie mam pojęcia, i trzeba by było dopytać się twórcę LazorModa. Ale mogę na 100% powiedzieć że obecnie nie ma modów na satelity szpiegowskie i nie widziałem też żadnych prac czy informacji o takowych.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: [Poszukuję] Mod na satelity szpiegowskie
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 13 Lis 2013, 18:07:38 »

 

Poszukuję modów

Zaczęty przez RairakkuRey

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3771
Ostatnia wiadomość Czw, 06 Mar 2014, 17:18:00
wysłana przez RairakkuRey
[poszukuję] Mod na orbitę

Zaczęty przez Kerbal CHOWDER

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 2798
Ostatnia wiadomość Pią, 28 Lip 2017, 16:24:17
wysłana przez grabek77
Poszukuje moda

Zaczęty przez emulek96

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 10198
Ostatnia wiadomość Wto, 14 Sty 2014, 18:10:44
wysłana przez angorek
poszukuje modu na ...

Zaczęty przez Bigmikepl

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 6204
Ostatnia wiadomość Nie, 05 Sty 2014, 13:41:36
wysłana przez Bigmikepl
[poszukuję] Mod na..... nie wiem jak to nazwać

Zaczęty przez KubaTheJediMaster

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 4906
Ostatnia wiadomość Wto, 25 Sie 2015, 11:19:05
wysłana przez BlackLion