Autor Wątek: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)  (Przeczytany 5552 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 24 Lut 2013, 03:12:55

Offline Jack3236

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
KSS to mój pierwszy projekt wielo-modułowej stacji kosmicznej (wcześniej bawiłem się tylko w ala-Salut i ala-SkyLaby a jedyne dokowania dotyczyły zmian załóg i dostarczanie Monopropelantu). Podczas tych wczesnych prób z dokowaniem zauważyłem, że w moim przypadku zadokowanie czegoś osiowo to istna mordęga która prawie zawsze kończyła się wyłączeniem kerbali i nerwowym przekopywaniem mieszkania w poszukiwaniu prozacu. Oczywiście gdzieś w miedzy czasie przemknęła mi przez głowę myśl użycia Tri-Couplerów ale te standardowe się niestety nie nadawały ze względu na wygląd więc budowa stacji poszła w odstawkę na miesiąc, bo ostatni odkryłem to

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Części te są utrzymane w kerbalowej stylizacji jednocześnie uzupełniając luki w standardowej liście części.

Dobra koniec gadania czas na zdjęcia:


Moduły:

KSS I Alpha (załogowy)



KSS II/III Beta & Gamma (załogowy) Początkowo planowany do wyniesienia jako jedno ale ze względu na wibracje podzielony na 2 (1 Node, 2 przejściówka dla orbitera + orbiter)



KSS IV Delta (planowany do wyniesienia po module ucieczkowym) Na zdjęciu podłączony do MKL (Moduł Korekcji Lotu) oddokowywany i deorbitowany po zadokowaniu modułu właściwego.



KSS V Epsilon (moduł mieszkalny na 6 kerbali + palarnia/wychodek po środku) + MKL



KSS VI Zeta (moduł ucieczkowy) + MKL



KSS Heavy Payload Lift (czyli koń roboczy mojego programu kosmicznego)




Zdjęcie (stan obecny):




I takie tam ładne:










Z modów użyłem jeszcze MechJeb-a do wynoszenia rakiet (bo ileż to razy można robić to ręcznie... gram w kerbale od 0.8.1 czy coś w ten deseń)

Nie, 24 Lut 2013, 11:54:08
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Może nazwa sztampowa ale wygląd wspaniały. Szczególnie pierwszy moduł i baki z RCS.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 24 Lut 2013, 11:54:08 »

Nie, 24 Lut 2013, 11:58:06
Odpowiedź #2

Offline Solbox1

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 2
  • Zastanowię się
    • Zobacz profil
Fajnie to wygląda. Co do moda na te części to niektóre z nich powinni dodać do kerbali.

Nie, 24 Lut 2013, 13:18:25
Odpowiedź #3

Offline Jack3236

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cieszę się że stacja się podoba ale ma ona parę mankamentów których się niestety nie zauważy na zdjęciach. Mianowicie o ile jeden węzeł dokujący powoduje małe prawie nie zauważalne wibracje to przy trzech węzłach na każdym połączeniu stacja zaczyna zamieniać się w kamerton. Jest to tym bardziej dokuczliwe ponieważ w moim przypadku większość wibracji powstaje na Node i są tam potęgowane przez zwężenie między tri-coupterem a Node co zasadniczo nie tyle utrudnia co raczej uprzykrza dokowanie w tym newralgicznym miejscu.  :(

Reklama

Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
« Odpowiedź #3 dnia: Nie, 24 Lut 2013, 13:18:25 »

Nie, 24 Lut 2013, 14:03:10
Odpowiedź #4

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Rozwiązaniem by było Quantum Strut, ale to wymaga budowania od nowa....
Best regards from Valhalla

Pon, 25 Lut 2013, 00:21:39
Odpowiedź #5

Offline Jack3236

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jeszcze nie jest tak tragicznie z tymi wibracjami żeby kolejnego moda angażować do budowy. Fakt jest to trochę irytujące i ramu żre co niemiara (komputer kmini wibracje na każdym doku osobno). Co do ramu to może mi się wydaje że żre bo ostatnio spaliłem 2x2GB i działam teraz na 2GB więc może nie jestem przyzwyczajony mikrościnek. :)

Reklama

Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 25 Lut 2013, 00:21:39 »

Pon, 25 Lut 2013, 13:14:57
Odpowiedź #6

Offline Filiof

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Chyba sobie zainstaluje tego moda na dodatkowe części ale niestety coś zbudowane na modach może nie działać na następnych wersjach.
 A te Quantum Strut to jakieś stabilizatory czy co (z angielskim u mnie cienko a na space porcie to wygląda na lasery)?

Co do stacji to zaje*****.
« Ostatnia zmiana: Pon, 25 Lut 2013, 13:16:48 wysłana przez Filiof »

Pon, 25 Lut 2013, 14:04:37
Odpowiedź #7

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba sobie zainstaluje tego moda na dodatkowe części ale niestety coś zbudowane na modach może nie działać na następnych wersjach.
 A te Quantum Strut to jakieś stabilizatory czy co (z angielskim u mnie cienko a na space porcie to wygląda na lasery)?

Co do stacji to zaje*****.

To są takie taśmy, które zaczepią się po zadokowaniu.

Reklama

Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 25 Lut 2013, 14:04:37 »

 

Stacja KSS (bo jakaż inna nazwa :P)

Zaczęty przez kuba58

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 5635
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Maj 2013, 21:08:24
wysłana przez Drangir