Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Galerie => Stacje kosmiczne => Wątek zaczęty przez: Jack3236 w Nie, 24 Lut 2013, 03:12:55

Tytuł: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Jack3236 w Nie, 24 Lut 2013, 03:12:55
KSS to mój pierwszy projekt wielo-modułowej stacji kosmicznej (wcześniej bawiłem się tylko w ala-Salut i ala-SkyLaby a jedyne dokowania dotyczyły zmian załóg i dostarczanie Monopropelantu). Podczas tych wczesnych prób z dokowaniem zauważyłem, że w moim przypadku zadokowanie czegoś osiowo to istna mordęga która prawie zawsze kończyła się wyłączeniem kerbali i nerwowym przekopywaniem mieszkania w poszukiwaniu prozacu. Oczywiście gdzieś w miedzy czasie przemknęła mi przez głowę myśl użycia Tri-Couplerów ale te standardowe się niestety nie nadawały ze względu na wygląd więc budowa stacji poszła w odstawkę na miesiąc, bo ostatni odkryłem to

http://forum.kerbalspaceprogram.com/showthread.php/39720-KSP-Stock-Part-Expansion-Pack%21-%28Suggestions-very-welcome%21%29

Części te są utrzymane w kerbalowej stylizacji jednocześnie uzupełniając luki w standardowej liście części.

Dobra koniec gadania czas na zdjęcia:


Moduły:

KSS I Alpha (załogowy)

(http://imageshack.us/a/img715/4521/screenshot262e.png)

KSS II/III Beta & Gamma (załogowy) Początkowo planowany do wyniesienia jako jedno ale ze względu na wibracje podzielony na 2 (1 Node, 2 przejściówka dla orbitera + orbiter)

(http://imageshack.us/a/img443/3452/screenshot28o.png)

KSS IV Delta (planowany do wyniesienia po module ucieczkowym) Na zdjęciu podłączony do MKL (Moduł Korekcji Lotu) oddokowywany i deorbitowany po zadokowaniu modułu właściwego.

(http://imageshack.us/a/img59/8284/screenshot29p.png)

KSS V Epsilon (moduł mieszkalny na 6 kerbali + palarnia/wychodek po środku) + MKL

(http://imageshack.us/a/img40/4856/screenshot30x.png)

KSS VI Zeta (moduł ucieczkowy) + MKL

(http://imageshack.us/a/img189/7013/screenshot31qe.png)

KSS Heavy Payload Lift (czyli koń roboczy mojego programu kosmicznego)

(http://imageshack.us/a/img801/5627/screenshot14xf.png)


Zdjęcie (stan obecny):

(http://imageshack.us/a/img594/5087/screenshot72h.png)


I takie tam ładne:

(http://imageshack.us/a/img16/8899/screenshot26q.png)

(http://imageshack.us/a/img17/3259/screenshot14lx.png)

(http://imageshack.us/a/img24/5922/screenshot12ry.png)

(http://imageshack.us/a/img341/803/screenshot7hw.png)


Z modów użyłem jeszcze MechJeb-a do wynoszenia rakiet (bo ileż to razy można robić to ręcznie... gram w kerbale od 0.8.1 czy coś w ten deseń)
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Nie, 24 Lut 2013, 11:54:08
Może nazwa sztampowa ale wygląd wspaniały. Szczególnie pierwszy moduł i baki z RCS.
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Solbox1 w Nie, 24 Lut 2013, 11:58:06
Fajnie to wygląda. Co do moda na te części to niektóre z nich powinni dodać do kerbali.
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Jack3236 w Nie, 24 Lut 2013, 13:18:25
Cieszę się że stacja się podoba ale ma ona parę mankamentów których się niestety nie zauważy na zdjęciach. Mianowicie o ile jeden węzeł dokujący powoduje małe prawie nie zauważalne wibracje to przy trzech węzłach na każdym połączeniu stacja zaczyna zamieniać się w kamerton. Jest to tym bardziej dokuczliwe ponieważ w moim przypadku większość wibracji powstaje na Node i są tam potęgowane przez zwężenie między tri-coupterem a Node co zasadniczo nie tyle utrudnia co raczej uprzykrza dokowanie w tym newralgicznym miejscu.  :(
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Nie, 24 Lut 2013, 14:03:10
Rozwiązaniem by było Quantum Strut, ale to wymaga budowania od nowa....
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Jack3236 w Pon, 25 Lut 2013, 00:21:39
Jeszcze nie jest tak tragicznie z tymi wibracjami żeby kolejnego moda angażować do budowy. Fakt jest to trochę irytujące i ramu żre co niemiara (komputer kmini wibracje na każdym doku osobno). Co do ramu to może mi się wydaje że żre bo ostatnio spaliłem 2x2GB i działam teraz na 2GB więc może nie jestem przyzwyczajony mikrościnek. :)
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Filiof w Pon, 25 Lut 2013, 13:14:57
Chyba sobie zainstaluje tego moda na dodatkowe części ale niestety coś zbudowane na modach może nie działać na następnych wersjach.
 A te Quantum Strut to jakieś stabilizatory czy co (z angielskim u mnie cienko a na space porcie to wygląda na lasery)?

Co do stacji to zaje*****.
Tytuł: Odp: KSS (nazwa sztampowa ale nic innego nie przyszło mi do głowy)
Wiadomość wysłana przez: Zerdzio w Pon, 25 Lut 2013, 14:04:37
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba sobie zainstaluje tego moda na dodatkowe części ale niestety coś zbudowane na modach może nie działać na następnych wersjach.
 A te Quantum Strut to jakieś stabilizatory czy co (z angielskim u mnie cienko a na space porcie to wygląda na lasery)?

Co do stacji to zaje*****.

To są takie taśmy, które zaczepią się po zadokowaniu.