Autor Wątek: Szybowiec v2  (Przeczytany 8213 razy)

Nie, 30 Cze 2013, 16:01:24

Offline Chopins

• Szeregowy
  • *
  • Reputacja: 2
  • Patientia est debilium firmamentum, ruinas fortis.
Witam wszystkich forumowiczów! Mam zaszczyt przedstawić wam drugą wersję mojego pierwszego projektu! Oceniajcie i mówcie co zrobiłem źle, bo jestem dość zielony w tych tematach.
Oto fotki:

Szybowiec na pasie startowym z przyczepionymi silnikami wznoszącymi:

Odczepienie silników na wysokości 3000 metrów:

I przyjemny lot z prędkością ok 110m/s:

Dane szybowca:

Waga początkowa : 12150 kg
Waga właściwa : 5600 kg

Prędkość max: ok. 200 m/s (zależy jak rozpędzi się przy starcie)
Prędkość minimalna: ok. 65 m/s
Wysokość max: 5000 m
Wysokość optymalna: ok. 2500 m

Szybowiec sprawia problemy jedynie przy zbyt raptownym skręcaniu (albo w ogóle przy jakimkolwiek skręcaniu bez włączonego SAS :P) oraz przy lądowaniu. (jeszcze nie udało mi się wylądować z mniejszą prędkością niż 90 m/s)
« Ostatnia zmiana: Pon, 01 Lip 2013, 13:51:26 wysłana przez Chopins »
Nie działa? Więcej taśmy dawaj!

Nie, 30 Cze 2013, 16:06:21
Odpowiedź #1

Offline Shinzo

• Kapral
  • **
  • Reputacja: 16
Użyj tagów [ img ] przed linkami i [ /img ] za (tylko bez spacji), żeby nie pokazywało ich jako linków, tylko jako obrazki.

A co do maszyny to fajna, nie pomyślałem nigdy o robieniu szybowców. Da się nim latać w nieskończoność jak prawdziwymi, czy długość lotu jest z góry ograniczona? Wątpię, żeby w KSP występowały prądy wznoszące?

No i witam na forum ;)
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Odp: Szybowiec v2
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 30 Cze 2013, 16:06:21 »

Nie, 30 Cze 2013, 16:12:57
Odpowiedź #2

Offline Chopins

• Szeregowy
  • *