• Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I  (Przeczytany 90801 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 13 Lut 2016, 23:49:08
Odpowiedź #30

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Co do kabin to zawsze porównuje moje modele do oryginalnych i ze wszystkich posiadanych mi kabin ta była najbliższa oryginałowi:



a co do wojny kerbalskiej to muszę przetestować jak AI radzi sobie z moimi samolotami ale z tego co słyszałem AI nie daje sobie rady z realistycznie niskim TWR. Jedyne co pozostaje to podmienić silnikom ich cfg na normalny, standardowy config z KAXa, który jest mega OP i wszystko lata na nim jak rakieta.

Nie, 14 Lut 2016, 14:22:00
Odpowiedź #31

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kabiny do bani, bo Fw190 miały je kanciate. Ale poza tym zacnie.

Kanciaste to miały BF-109 znane laikom jako "Messerschmitty". "Foczki" miały zgrabne, opływowe i kroploidalne owiewki, zapewniające świetną widoczność.
IMHO cała ta rodzina to najlepsze myśliwce II Wojny. Idealne połączenie mocy, aerodynamiki i uzbrojenia.
Co by nie mówić, niemieccy konstruktorzy znali się na rzeczy. Dobrze, że ich szefostwo mniej się znało na strategii.

Jednak maszyny tworzyli udane.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #31 dnia: Nie, 14 Lut 2016, 14:22:00 »

Nie, 14 Lut 2016, 16:58:26
Odpowiedź #32

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil


Obczai ramę odsuwanej części owiewki.
Szkła w przedniej części owiewki były płaskie.

Pon, 15 Lut 2016, 21:58:28
Odpowiedź #33

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Ale to nie owiewka. :)
To szyba pancerna. :P

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #33 dnia: Pon, 15 Lut 2016, 21:58:28 »

Sob, 20 Lut 2016, 20:16:44
Odpowiedź #34

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
de Havilland Vampire FB. Mk. 5



Brytyjski odrzutowy myśliwiec wprowadzony do służby w 1945, wyprodukowano 3268 egzemplarzy. Był to bodaj drugi w historii brytyjski samolot z napędem odrzutowym. Vampire miał dość charakterystyczną dwubelkową konstrukcję, znaną m.in. z samolotu P-38. Vampire wyposażony był w 4 działka 20mm, niekierowane pociski rakietowe lub 2 bomby po 225 kg każda.








de Havilland Venom FB. Mk. 50



Venom powstał na bazie Vampire i stał się podstawowym myśliwcem RAF w 1952. Od poprzednika wyróżniał się większą mocą silnika, większą maks. masą startową, mógł przenosić 900kg niekierowanych pocisków rakietowych lub 2 bomby po 450kg. Chociaż prędkość maks. Venoma była o prawie 200km/h większa od swojego poprzednika wciąż był on myśliwcem pierwszej generacji niezdolnym do przekraczania prędkości dźwięku.







Zagadka: do jakiego kraju należał powyższy egzemplarz Venoma?

Sob, 20 Lut 2016, 21:44:11
Odpowiedź #35

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Pewnie Irak.
Wnioskuję po pustyni na drugim planie :)
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 20 Lut 2016, 21:44:11 »

Nie, 28 Lut 2016, 20:16:45
Odpowiedź #36

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pewnie Irak.
Wnioskuję po pustyni na drugim planie :)
Dokladnie tak.



Grumman F9F-2 Panther

Wszelkie dane poniżej dotyczą wyłącznie mojej repliki, zostały zmierzone w KSP i mogą się nieco różnić od danych rzeczywistych.



Amerykański samolot myśliwski, drugi w historii odrzutowiec w US Navy.  Łącznie zbudowano 1382 egzemplarzy. Panthery służyły w amerykańskiej armii w latach 1949-1958, w trakcie wojny koreańskiej samoloty te strąciły 6 MiGów 15 samemu tracą tylko 1 maszynę. Cechą charakterystyczną wszystkich "Panter" są zbiorniki paliwa zamontowane na stałe na końcu skrzydeł. Samolot uzbrojony był w 4 działka 20mm i 900kg bomb lub 6 niekierowanych pocisków rakietowych.




Samolot tradycyjnie zbudowany z Procedural Wings i Parts, kokpit pochodzi z Quiz tech Aero, silnik z B9, koła z Baha ADJ a uzbrojenie z Aviator Arsenal.






« Ostatnia zmiana: Nie, 28 Lut 2016, 20:19:13 wysłana przez winged »

Nie, 28 Lut 2016, 20:30:35
Odpowiedź #37

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Jeden z najładniejszych samolotów w serii, dobra robota.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #37 dnia: Nie, 28 Lut 2016, 20:30:35 »

Pon, 07 Mar 2016, 13:10:29
Odpowiedź #38

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Messerschmitt Me 163 B Komet



Niemiecki interceptor o napędzie rakietowym z okresu II wojny światowej. W latach 1944-45 wyprodukowano około 320 egzemplarzy. Głównym celem Me 163 była obrona lotnisk oraz innych celów będących obiektem ataku ze strony bombowców. Napęd rakietowy sprawiał, że samoloty Komet były świetnymi myśliwcami przechwytującymi, które mogły w rekordowo krótkim czasie wspiąć się na określoną wysokość i strącić samolot nieprzyjaciela. Jako dowód powiem, że mój Komet jest w stanie osiągnąć wysokość 3000m zaledwie 98 sek. po pierwszym uruchomieniu silnika. Dla porównania mój FW-190 Wurger zatankowany w 25% osiąga tą wysokość po ok. 160 sek. a A6M Zero po ok 190 sek. Co więcej silnik rakietowy zwiększa siłę ciągu w ramach nabierania wysokości a także nie wytraca jej w miarę nabierania prędkości (co jest problemem silników tłokowych) dzięki temu na większych wysokosciach różnica (czas przyspieszenia, wznoszenie) między Me 163 a pozostałymi samolotami jest jeszcze większa. Oczywiście napęd rakietowy ma też swoją ogromną wadę: niskie ISP - zaledwie 184 sekundy na poziomie morza (200 w próżni) a co za tym idzie tempo w jakim spalane jest paliwo sprawia, ze bojowe użycie samolotu jest możliwe w zasadzie tylko w przypadku obrony własnego lotniska oraz obiektów znajdujących się w bliskim sąsiedztwie np. na terenie tego samego miasta. Zasięg mojej repliki szacuje na ok. 50-75 km przy silniku włączonym non-stop, na maksymalnym ciągu (17kN) - paliwa starcza wówczas 4m 56sek od momentu uruchomienia jednostki napędowej. Warto zauważyć jednak, że jeśli skończy się nam paliwo na dużej wysokosci - to na samym locie szybowcowym będziemy w stanie przelecieć kilkadziesiąt km - drugie tyle co normalny zasięg samolotu. W przeprowadzonym przeze mnie teście samolot po opróżnieniu zbiornika na wys. 16 km szybował jeszcze przez ponad 20min pokonując w tym czasie 170 km.




Jednak to nie zasięg był problemem Kometa ale niebezpieczeństwa jakie stwarzał własnym pilotom. Znacząca większość strat własnych była spowodowana wypadkami - głównie podczas lądowania. Ponadto silnik, którego używał Komet - Walter HWK 109-509 napędzany był toksyczną mieszanką C-stoff (metanol, wodzian hydrazyny, woda) oraz T-stoff (HTP - może być również używany jako monopropellant), która poza ogromną wybuchowością (po zmieszaniu 2 składników)była również... silnie żrąca. Znany jest przypadek gdy podczas jednego z mniej udanych lądowań jeden z 2 zbiorników paliwa rozszczelnił się w wyniku czego pilot... został rozpuszczony!



Mój egzemplarz w nietypowym, czerwonym kolorze był pierwszym Me163 B użytym bojowo (maj 1944). Kokpit składa się ze dwóch, złączonych ze sobą kokpitów z Retro Future.

Maks. prędkość dopuszczalna dla samolotu to 950km/h jednak samolot ten mógł przekroczyć 1000km/h. Rekordowy wynik dla Kometa to ok. 1130km/h osiągnięty przez Heini'ego Ditmara w 1944. Mój Komet jest w stanie chwilowo, tuż przed skończeniem paliwa osiągnąć 1070km/h na wysokości a 10800m - a więc Mach 1.01.  Na wys. 16km jest on w stanie przyspieszyć nawet do Mach 1.35. Warto zauważyć , że jego TWR rośnie w miarę spalania paliwa rośnie ponad dwukrotnie - od 0.40 na starcie do 0.97 przy prawie pustym zbiornikach i magazynkach.





Samolot jest w stanie wzbić się na 19400m, choć nie będzie on w stanie utrzymać lotu na tej wysokości. Przy niemal pionowym nurkowaniu osiąga prędkości ponaddźwiękowe bez używania silnika.  Na koniec dodam iż wykonuje on obrót o 360 stopni w 25 sekund (minimalnie), średnia dla moich samolotów myśliwskich to około 20-22 sekundy.




Mitsubishi Ki-200 (J8M1 Shusui)



 (jap. 秋水 Shūsui?, dosłownie jesienna woda, w znaczeniu kryształowo czystej wody jesiennej, ale także w znaczeniu przenośnym, poetyckim: "zimna stal" czyli miecz) - japoński rakietowy samolot myśliwski z okresu końca II wojny światowej, opracowany na bazie niemieckiego myśliwca Messerschmitt Me 163.



Skonstruowanie w Niemczech napędzanego silnikiem rakietowym myśliwca ochrony obiektów Me 163 "Komet", zainicjowało Japonię do zakupu licencji na budowę tego samolotu i silnika rakietowego. Jednak okręt podwodny przewożący do Japonii jeden egzemplarz "Kometa" i rysunki techniczne został w drodze zatopiony. Japończykom pozostał tylko jeden silnik rakietowy Walter HWK 109 i instrukcję obsługi "Kometa". Na jej podstawie wyprodukowali swoją własną wersje jako Ki-200 dla Armii, i jako J8M dla Marynarki.



Wyprodukowano jedynie 7 egzemplarzy, żaden nie został użyty bojowo.


« Ostatnia zmiana: Pon, 07 Mar 2016, 13:16:20 wysłana przez winged »

Pon, 07 Mar 2016, 14:21:29
Odpowiedź #39

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie jestem ekspertem, więc nie wypowiem się na temat odwzorowania wszystkich szczegółów budowy, historii czy innych zagadnień wymagających konkretnej wiedzy o tych samolotach. Nie mogę jednak zignorować tego, jak dokładne są jego parametry i ile czasu potrzeba, by zbudować taki samolot od podstaw. Dla mnie, laika w kwestii tego typu maszyn, wygląda to niesamowicie, jedne z najlepszych samolotów na forum.

Namazane z P8 Lite przez Tapatalk

Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #39 dnia: Pon, 07 Mar 2016, 14:21:29 »

Sob, 19 Mar 2016, 21:13:17
Odpowiedź #40

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Chuck Kerman przekracza barierę dźwięku w samolocie Bell X-1:



Mody: Procedural Parts, Procedural Wings, Taerobee, SXT, QuizTechAero, Adjustable Landing Gear

Nie, 20 Mar 2016, 09:14:34
Odpowiedź #41

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Trochę na koniec się koła w pasie utopiły ;) Ale Zarówno X-1 jak i B-29 boskie.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #41 dnia: Nie, 20 Mar 2016, 09:14:34 »

Nie, 20 Mar 2016, 09:41:51
Odpowiedź #42

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ace of Spades \m/

Co tu się rozpisywać? Technicznie idealnie, jak już wspomniał beryl B-29 i X-1 wyglądają świetnie. Jedyne na co teraz czekam to X-15.

Nie, 20 Mar 2016, 14:26:14
Odpowiedź #43

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Polecam odpalić sobie ten lot X-1 z muzyką Nadzieja - Iry. Mega! :D

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #43 dnia: Nie, 20 Mar 2016, 14:26:14 »

Nie, 20 Mar 2016, 15:38:10
Odpowiedź #44

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ja jeszcze poproszę informację na temat lotu w 3 maszyny - bo ile X-1 i B29 rozumiem - są połaczone, startują razem, ok. Ale tam jeszcze Panther wokół lata. Jak on jest sterowany? Startujesz po kolei i przełączasz? I jak się zachowuje B-29 po odłączeniu X-1? Kiedyś przełączanie między obiektami w atmosferze było poblokowane, albo utrudnione, a teraz?

 

Sekcja lotnicza Kadaf Industries

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 72
Wyświetleń: 61061
Ostatnia wiadomość Śro, 04 Paź 2017, 13:57:38
wysłana przez Element4ry
[ED] - Sekcja Lotnicza

Zaczęty przez Drangir

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 22369
Ostatnia wiadomość Sob, 06 Cze 2015, 14:42:18
wysłana przez Mithrill
Flyer-1

Zaczęty przez rafal3920

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5698
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Sty 2013, 11:40:45
wysłana przez rafal3920
Sekcja transportowa Prottos Dynamics

Zaczęty przez Prottos97

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 7678
Ostatnia wiadomość Pon, 15 Lut 2016, 20:50:34
wysłana przez Prottos97