Kiedy BMW było mocno zaangażowane przy produkcji silników turboodrzutowych (BMW 003 oraz BMW 013), rozwój nowych projektów tworzyła EZS. Cztery projekty, które kładą nacisk na prostotę i łatwość budowy zostały zaprojektowane, pod kierownictwem inżyniera Doktora Huber'a, w dniu 3 listopada 1944 roku. Trzeci projekt miał któtszy kadłub, wraz ze wlotem powietrza na nosie. Używał on silnika turboodrzutowego BMW 003.
Coś mi nos nie wyszedł oraz hm... kokpit, ale to dopiero pierwsze kroczki z Procedural Wings i ogólnie z chorymi wizjami niemieckich inżynierów
więc czekajcie na więcej albowiem będe starac się za każdym razem, aby projekty moich samolotów dorównywały tym jakie projektuje kadaf!
Bez żadnego bezsensownego paplania przejdźmy do mojej produkcji (ups... zapomniałem o kerb paintcie...)
Przód
bok
tył
To chyba tyle, wiem, kokpit brzydki, przód... bez komentarza... ale! Liczą sie dobre chęci, prawda?