Autor Wątek: BMW Strahljäger Projekt III  (Przeczytany 4061 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 17 Maj 2014, 23:33:33

Offline please refrain from posting

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 3
  • FUCKPENISPUMPHEADS
    • Zobacz profil

Kiedy BMW było mocno zaangażowane przy produkcji silników turboodrzutowych (BMW 003 oraz BMW 013), rozwój nowych projektów tworzyła EZS. Cztery projekty, które kładą nacisk na prostotę i łatwość budowy zostały zaprojektowane, pod kierownictwem inżyniera Doktora Huber'a, w dniu 3 listopada 1944 roku. Trzeci projekt miał któtszy kadłub, wraz ze wlotem powietrza na nosie. Używał on silnika turboodrzutowego BMW 003.




Coś mi nos nie wyszedł oraz hm... kokpit, ale to dopiero pierwsze kroczki z Procedural Wings i ogólnie z chorymi wizjami niemieckich inżynierów :) więc czekajcie na więcej albowiem będe starac się za każdym razem, aby projekty moich samolotów dorównywały tym jakie projektuje kadaf!

Bez żadnego bezsensownego paplania przejdźmy do mojej produkcji (ups... zapomniałem o kerb paintcie...)

Przód

bok

tył





To chyba tyle, wiem, kokpit brzydki, przód... bez komentarza... ale! Liczą sie dobre chęci, prawda? :)

Śro, 04 Cze 2014, 09:58:43
Odpowiedź #1

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Te "chore wizje niemieckich inżynierów", pozwoliły ludzkości zdobyć kosmos.
Anyway, ciekawy projekt. Zastanawia mnie tylko, czy wszystkie podzespoły dostępne w KSP, można tak wkładać bezkolizyjnie jedną w drugą?
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: BMW Strahljäger Projekt III
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 04 Cze 2014, 09:58:43 »

 

projekt xyz 1632.7 m/s

Zaczęty przez pawler92

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3017
Ostatnia wiadomość Sob, 22 Cze 2013, 05:12:31
wysłana przez pawler92