Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31
61
Poproś o pomoc / Odp: Bad Claw
« dnia: Czw, 18 Sie 2016, 19:09:19 »
Zgłosiłbym to na międzynarodowym forum. Tam zawsze znajdziesz speców od wszystkiego. Ja próbowałem użyć tego chwytaka tylko raz, do przechwycenia sondy New Horizons i oczywiście nie dało rady tego zrobić.

62
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 08 Sie 2016, 15:50:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
RSS ma całkowicie inny config RT. W stockowym systemie jest jedno centrum kontroli na Kerbinie, (KSC) którego zasięg sięga jak dobrze pamiętam tuż poza Minmusa. (a przynajmniej tak było ostatnim razem gdy grałem, czyli z 4 miesiące temu)
To powinni w takim razie przekopiować config z RSS, ustawić gdzieś 3 stacje DSN i jak masz odpowiednio dobrą antenę i Słońce nie zasłania ci Kerbinu to będziesz mógł się komunikować.

wbielak oczywiście masz rację ale u mnie jest już tyle utrudnień że i tak wszystko trwa 2x dłużej niż na stocku. Nie tylko jest 2x trudniej ale i FPSów jest dwa razy mniej. Co za dużo to nie zdrowo, dla mnie jest dobrze tak jak jest.

63
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 07 Sie 2016, 12:46:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zresztą RT jest dość niedopracowany,  Voyager 1 opuścił układ słoneczny a i tak nadaje bezpośrednio na ziemię do jednego z 3 kompleksów anten. Żadnych przekaźników, ani satelit na innych planetach.
Jak to? Ja mam w trybie kariery sondę oddaloną o 7 mld km od Ziemi i wciąż mam połączenie bezpośrednio z Ziemią za pomocą jednej z trzech Deep Space Network. Na stockowym układzie żadnych DSN nie ma?

64
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pią, 29 Lip 2016, 15:48:15 »
Grumman F6F-3 Hellcat



Grumman F6F Hellcat (z ang. jędza) – amerykański pokładowy samolot myśliwski z okresu II wojny światowej. Jednosilnikowy, jednomiejscowy dolnopłat. Jeden z najbardziej znanych samolotów biorących udział w walkach na Dalekim Wschodzie. Produkowany w latach 1942-1945 w liczbie blisko 14 000 sztuk (głównie wersje F6F-3 i F6F-5)



Pomyślany jako rozwojowa wersja myśliwca F4F Wildcat miał być odpowiedzią na uwagi otrzymywane od pilotów latających na tych samolotach, jednak zakres zmian był tak znaczny, że doprowadził do powstania nowej konstrukcji.



Zmiany mające na celu poprawienie zasięgu, szybkości, uzbrojenia i opancerzenia obejmowały zainstalowanie silnika o większej mocy, zastosowanie większego śmigła, zastosowanie nowej konstrukcji podwozia, powiększenie zapasu paliwa i amunicji. Spowodowany tym znaczny wzrost masy skłonił konstruktorów do zastosowania płata o większej powierzchni dla uzyskania niskiej wartości jednostkowego obciążenia powierzchni nośnej.




F6F-3 to pierwsza wersja samolotu jak weszła do produkcji. Posiadała ona silnik Pratt & Whitney R-2800-10 o mocy 1491 kW (2028 KM), w końcówce serii Pratt & Whitney R-2800-10W z wtryskiem o mocy maksymalnej 1641 kW (2231 KM), śmigło 3-łopatowe Hamilton Standard. Uzbrojenie składało się z sześciu karabinów maszynowych Colt-Browning kal. 12,7 mm zamontowanych w skrzydłach z zapasem amunicji 400 szt. każdy. Zbudowano 4402 sztuki tej wersji wliczając w to modyfikacje F6F-3N, F6F-3E i F6F-3P.







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na temat tego, jak blisko mu do prawdziwego samolotu, nie będę się wypowiadał, bo się nie znam, ale wygląda fantastycznie, zazdroszczę Ci zapału do takiego dopieszczania tych replik
Dziękuję za miłe słowa :)

65
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Czw, 21 Lip 2016, 21:48:10 »
Republic P-47 Thunderbolt




Republic P-47 Thunderbolt – jednomiejscowy samolot myśliwski i myśliwsko-szturmowy. Wyprodukowany w liczbie 15 683 sztuk, był najliczniejszym z samolotów myśliwskich USA. Był używany na wielu frontach drugiej wojny światowej: w Europie, Afryce, Dalekim Wschodzie i Pacyfiku. Thunderbolty odbyły pół miliona lotów bojowych, zrzuciły 132 482 tony bomb, wystrzeliły 59 567 rakiet i 125 milionów pocisków karabinowych, niszcząc w powietrzu i na ziemi ponad 12 tysięcy samolotów przeciwnika, przy stratach własnych 5222 maszyn, z czego tylko 824 w walce (stosunek zwycięstw i strat w walkach powietrznych 4,6 do 1 na korzyść P-47).



P-47 służył w amerykańskich siłach powietrznych, w latach 1942-47, po wojnie był używany jeszcze w wielu innych krajach, ostatnim państwem, które wycofało go z użytku było Peru (1966).



Przedstawiona tutaj wersja korzysta z wprowadzonego w 1943 r. kroplowego kokpitu, który zapewniał widoczność we wszystkich kierunkach, po bokach widoczne są "invasion stripes" - czarno-białe paski, które malowano na samolotach alianckich podczas inwazji w Normandii.



P-47 był dość bogato wyposażony w uzbrojenie. Miał 8 karabinów maszynowych M2 12,7 mm, mógł zabrać ze sobą ponad 1100kg bomb i niekierowanych pocisków rakietowych.




Sporą zaletą samolotu były osiągi na dużych wysokościach (8-12 km) a wadą spory promień skrętu wynikający z dużego obciążenia płata tak więc piloci Thunderbolta na pewno musieli unikać walki kołowej. P-47 dzięki odrzucanym zbiornikom osiągał zasięg nawet 2900km co pozwalało na eskortę bombowców lecących w głąb Niemiec. Samolot dzięki dobremu opancerzeniu często wykorzystywano do ataków na cele naziemne.




Alternatywna wersja kolorystyczna:




66
Kampanie / Odp: Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Czw, 21 Lip 2016, 21:15:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
" Nie sądzę też aby na tym forum była inna opcja niż zwycięstwo Kadafa, niezależnie od układu sędziów. Brakuje na tym forum ludzi, którzy potrafią projektować
Jakoś ostatnio to Drangir wygrał a nie Kadaf. A osób umiejących projektować jest mało bo to jest bardzo małe forum i niewiele osób się tutaj udziela.

67
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 19 Lip 2016, 17:39:34 »
Po-2 ze zrobionymi cylindrami i zmienionym podwoziem:







Nie wiem czy wspominałem o tym wcześniej ale silnik, którego tutaj używam jest dwa razy słabszy niż kerbalski silnik jonowy.

68
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 13 Lip 2016, 09:17:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pierwsze wrażenia z gry na PS4: crashuje, laguje, zamraża się, jest zbugowane. Czekamy na więcej  8)

69
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Bez dwóch zdań najlepszy mod na ruskie rakietki.

70
O ile dobrze pamiętam, to 2 lata temu skorzystałem raz z funkcji tempomatu w Mechjebie. Szukaj w zakładce Rover Guidance.

71
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 01 Lip 2016, 04:49:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PRZEGRALI XD
Nareszcie internet, telewizja i w ogóle wszystko wróci do normy.
Nie wiem co w tym fajnego według ciebie??  :o to tak jakby Kerbale scrashowały w środku najbardziej epickiej misji. Nic fajnego. Na szczęście we wrześniu rozpoczynają drogę do kolejnego epokowego turnieju.

Swoją drogą ktoś tu dwa lata temu narzekał, że w devnotach wspominali o mundialu. W Meksyku futbol jest religią, miałbym ich za dziwaków gdyby o tym nie wspomnieli.

72
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 25 Cze 2016, 10:02:09 »
Kerbalska logika. Silnik tańszy od drabinki.


73
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 19 Cze 2016, 14:12:21 »
@up, niezłe, daj linka do oryginału.

74
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem InfernalRobotics
« dnia: Śro, 08 Cze 2016, 01:14:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nie burz się jeśli ktoś pyta o specyfikację kompa. Wersja gry, wersja moda i specyfikacja komputera to absolutne minimum aby móc próbować pomóc komukolwiek.

Akurat w tym wypadku specyfikacja kompa nie miała najmniejszego znaczenia, no bo co za różnica czy ma przykładowo taką kartę graficzna czy inną? Przecież IR nie przestanie działać tylko dlatego że ktoś ma słabszy sprzęt. W tym konkretnym wypadku najlepszym rozwiązaniem byłoby:

1. Podanie wersji KSP i listy zainstalowanych modów.
2. Upewnienie się, że wszystkie mody są kompatybilne z najnowszą wersją.
3. Wrzucenie filmiku na którym autor próbuje poruszać częściami IR w VAB czy na launchpadzie. W ten sposób można byłoby określic czy to faktycznie bug czy może po prostu autor nie wie jak obsługiwać IR.
4. Jeśli to pierwsze to następnym krokiem byłoby wrzucenie logów - z nich można dowiedzieć się dlaczego coś nie działa. 



W wielu przypadkach prosicie o podawanie rzeczy które są zbędne i które nie nakierują nikogo na właściwą odpowiedź. Podawanie specyfikacji kompa miałoby sens gdyby np. ktoś skarżył się że KSP w ogóle nie chce mu odpalić, albo że ma 5 fps, albo że po zainstalowaniu określonej ilości modów na 64bit gra crashuje albo mocno zwalnia - wtedy ok.

75
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 05 Cze 2016, 14:08:42 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A mnie zastanawia czemu SQUAD nie wpadł jeszcze na pomysł poprawienia tekstur planet.

Wcześniej problemem była 32-bitowa wersja i brak RAMu. Nie możesz wypuścić gry, która crashuje 30 min po uruchomieniu. Teraz Squad musi uporać się z bugami, które pojawiły się wraz z premierą najnowszej wersji: problemy z kołami praktycznie wycięły mozliwość budowania samolotów. W ostatnim devnote Squad dał delikatnie do zrozumienia, że rozwiązanie tego problemu może zająć miesiące. Potem w kolejności jest to co zostało już obiecane dawno temu czyli najpierw anteny a potem overhaul części rakietowych. Zgaduję więc, że graficy w Squad zajmują się teraz wygladem nowych silników.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31