1
Rakiety / Program Apollo - RSS/RO
« dnia: Czw, 11 Paź 2018, 18:33:04 »
Misja na niewidoczną stronę Księżyca w ramach programu Apollo. Celem kerbalonautów będzie krater Ciołkowski ulokowany w południowej hemisferze srebrnego globu.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czekam na misje na jakiegoś Trytona czy cośZajrzyj na mojego imgura: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Mam tam orbitera Trytona i parę innych ciekawych rzeczy w trybie kariery. <sorry za autoreklamę>
Czy Winged tu jeszcze bywa?Tak, bywa.
Teraz napiszę, o co mi konkretnie chodzi. Wznoszę się dość łagodnie, bez szaleństw i tak powoli rozpędzam, 200, 300 m/s i zauważam, że prędkość zwiększa się coraz wolniej. Przy 6000 metrów samolot za chiny nie chce już przyspieszać, ba prędkość wręcz spada!
A co do tego wahniecia, to prawdopodobnie coś z grą, mimo kierunku lotniczego nie mogę znaleźć dla tego rozwiązania. A co do zwiększania spalania wysoko, to mniej powietrza=mniej paliwa, bo nie dasz rady spalić tej samej dawki na 1000m i 20000m. Silnik odrzutowy spała paliwo tak samo jak tłokowy, tylko inaczej się spręża powietrze i w ogóle :p
"A ram-air intake is any intake design which uses the dynamic air pressure created by vehicle motion to increase the static air pressure inside of the intake manifold on an internal combustion engine, thus allowing a greater massflow through the engine and hence increasing engine power.[1]"
Załogowy przelot obok WenusBeen there done that: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Piszecie jak dostać się na niską orbitę, a ja wlecialem 3 członową rakietą ( trzeci człon to probnik z napedem jonowym) na wysoką...Teraz to jednoczłonową możesz bez problemu polecieć na orbitę.
Spójrz najpierw na rok wydania tego poradnika. Nowe części, które doszły od tego czasu ułatwiły wloty na orbitę i to całkiem mocno. Dlatego to żaden wyczyn, zwłaszcza, że pewnie używałeś nowych części.Tu też się nie zgodzę. Wraz ze zmianą aerodynamiki części się pogorszyły w nowych KSP, kiedyś były silniki z isp 390 s w próżni a teraz może 300-320. To co się zmieniło to delta V potrzebne do osiągnięcia niskiej orbity. Kiedyś to było 4500 m/s, teraz ok. 3300 m/s.