Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31
421
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 14 Paź 2014, 15:44:55 »
Ja bym obstawiał habitat pack od porkjeta albo inny drobny modzik z cześciami. :)

Cytuj
Po pierwsze bo jest boleśnie banalny, a po drugie, bo jego wprowadzenie usunęło by wizję pojawienia się surowców z prawdziwego zdarzenia w przyszłości.
Nie sądzę, żeby Squad wymyślił coś lepszego.

Ciekawe kiedy dostaniemy pełną "mapę drogową" aż do wersji 1.0

422
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 12 Paź 2014, 13:50:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Podsumowując update jest dobry, bardziej mi się podoba niż 0.24. Patrząc na stan zaawansowania i ilości rzeczy w KSP, to sądze, że niedługo możemy się spodziewać wersji 1.0. W sumie, to poprawią optymalizację, bugi, dodadzą szkolenie i surowce i już można wydać wersję 1.0. Szkoda właśnie, że nie dostaliśmy szkolenia astronautów, byłby to fajne urozmaicenie.
A nowa planeta? Gazowy olbrzym z pierścieniami? Poprawa wyglądu planet? Poprawa aerodynamiki?


Cytuj
[Dowolny element X] już wcześniej był/była(niepotrzebne skreślić) [Pozytywna cecha Y] jeśli grało się z modem [Y]
Mówisz jak jest. Po sciągnięciu odpowiedniej paczki modów to już nie ma specjalnie po co czekać na wersje 1.0 od Squadu. Z wyjątkiem moze bugów... Ja czekam już tylko na nowa planetę i generalną poprawę wyglądu planet przy czym mam świadomość, że jednego i drugiego mogę się nie doczekać.

423
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 11 Paź 2014, 20:15:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mars or bust !!!
Etatowa sprzątaczka, zastępca inżyniera do spraw żadnych, załapał się na pokład.  :D




Swoją drogą nie dziwi ich, że tyle osób z całego świata ma nazwisko Kerman? ;)

424
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 13:58:33 »
Siedzę sobie z nudów na telefonie i wszedłem na twittera Maxmapsa a tam info, że w najbliższym czasie dostaniemy nie tylko listę zmian w 0.26 ale też pelen wykaz zmian w kolejnych updatach aż do 1.0

Ciekawe tylko czy nastąpi to dzisiaj podczas friday reveal czy mamy się z tym wstrzymać do wtorku.


Co więcej znalazłem 2 jego posty na reddicie: jeden w ktorym oglasza pojawienie się kerbali płci żeńskiej i drugi w którym określa możliwość pojawienia się nowej  planety jako "big maybe".

425
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 05 Paź 2014, 03:14:48 »
Maccollo poleciał w końcu na Wenus:



Złożony na orbicie statek ważył 1350t.
Do startu z powierzchni Wenus i osiągnięcia niskiej orbity potrzebował 13km/s.

426
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 12:45:05 »
Rowsdower zapowiedział, że nowe planety nie pojawią się w 0.26. Będą za to nowe biomy. Co do sandboxa to myślę, że ściągając odpowiednią paczkę modów dostaniesz więcej niż to co squad kiedykolwiek wypuści. Ja sobie ściągnąłem ostatnio SpacePlane Plus, Kronal Vessel Viewer, Astronomers View Pack i dla mnie to o wiele ciekawszy "update" niż to co szykują w 0.25

427
Stacje kosmiczne / Odp: Kerbal Space Station (KSS)
« dnia: Pią, 03 Paź 2014, 11:58:43 »
Początek rozbudowy stacji:









428
Brawo JW! Od początku uważałem, że ta wyprawa mogła powstać tylko i wyłącznie w studiu filmowym. :) Popatrzcie zresztą na to zdjęcie. Każdy wie ,że przy takim oświetleniu gwiazdy nie powinny być widoczne. ;)


Ciekawe tylko kto to kręci? Stanley Kerbnick jakby żył, to by się tak nie pomylił.

429
Dres, Eleoo, Moho. Ale to będą krótkie misje typu wbij flagę, pokręć się po okolicy i wróć.  Więc raczej bez relacji.

Na koniec zostawiam sobie Eve i Joola. Eve z wiadomych względów. To będzie najtrudniejsza misja i muszę jeszcze nabrać doświadczenia zanim tam polecę. Co do Joola to planuje misję na 5 księżyców w jednym locie. Polecę tam statkiem złożonym na orbicie, prawdopodobnie wielofazowym, ewentualnie opracuję znacznie cięższą nośną i wyniosę wszystko w jednym locie. Chciałbym połączyć też to wszystko z budową bazy na Laythe. Ale to na razie melodia przyszłości.

430
Poproś o pomoc / Odp: Misja ratunkowa na orbitę?
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 22:44:48 »
Możesz też wyjść kerbalem na EVA a następnie użyć jet packa by zdeorbitować statek. Jak masz niską orbitę to nie powinno być z tym problemów.

431
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 07:44:18 »
Spoko nie musisz mi wierzyć ani tym bardziej pouczać. Wytłumaczyłem już dlaczego byłem pewien.

A tu macie nową funkcję w akcji:


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

432
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 06:24:13 »
Bo to byłe oczywiste. Przynajmniej po poście Maxmapsa sprzed kilku dni na twitterze. Miałem to napisać wcześniej ale byłem zajęty dokańczaniem swojej wyprawy.

Cytuj
- nie istnieje mod dodający tajną funkcję
- nie nudzi się po kilku powtórzeniach
- doświadczeni gracze prawdopodobnie jej nie zauważą

Po przejrzeniu wątku na głównym forum widziałem raptem 2 propozycje, które pasowały do wszystkich kryteriów: możliwość niszczenia budynków oraz robienie kraterów. Pierwsza propozycja od dawna widnieje na liście planowanych zmian + jeszcze ten post Maxmapsa.

433
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 05:04:52 »
Cytuj
So what’s the secret feature? It isn’t the part rendered in this photo, though it is very nice. It’s actually destructible buildings!
Heh chyba każdy się tego spodziewał.

434


Duna & Ike. Część II


Po 120 dniach na Dunie załoga wraca na pokład Magellana. Jako pierwsi wyruszają Chadtop, Archibald i Seebro. Po zadokowaniu do statku macierzystego Cygnus wraca po drugą część załogi. Bob, Jeb i Wehrfurt polecą na Magellana uzupełnić zapasy paliwa po czym odbędą jeszcze lot na Ike'a.







Transfer na Ike'a








Było trochę sporów dotyczących miejsca lądowania. Ostatecznie o wyborze zaważyła chęć uchwycenia Duny na zdjeciach pamiątkowych.






Po 7 dniach pobytu załoga Cygnusa wraca do statku głównego.






w tym punkcie kończy się misja Cygnusa. Lądownik po zadokowaniu zostaje odczepiony i pozostawiony na niskiej orbicie Duny.



Pora wracać na Kerbin. Okazuje się, że Magellan mimo kilkukrotnego dotankowania lądownika ma jeszcze ponad 4700m/s delta V. To dobry znak. Statek został zaprojektowany tak by latać do celów znacznie odleglejszych niż Duna. Magellan zakończy swoją podróż na niskiej orbicie Kerbinu po czym zostanie zatankowany i przygotowany do następnej wyprawy.





Magellan dociera na Kerbin.







Załoga już na LKO. Wszyscy oczekują Altaira, który zabierze ich na ląd tymczasem KSC przygotowało dla nich małą niespodziankę.





Jeb co to?! Czyżby ominęła nas jakaś rewolucja technologiczna?





Atlantis jest nowym środkiem transportu załogi na LKO. To pierwszy w historii kerbalskiego programu kosmicznego załogowy pojazd typu SSTO. Nie wymaga rakiety nośnej tak jak Altair a dzięki silnikom hybrydowym wchodząc na orbite zużywa 8-krotnie mniej paliwa. Jeb jako były pilot myśliwców był jednym z niewielu wtajemniczonych w nowy projekt. Odbył on lot testowy Atlantisem jeszcze przed wyprawą na Dunę.









Rakietoplan jest w stanie wynieść 6 kerbonautów na orbitę, przetransportować ich na stację kosmiczną a nawet wykonać przelot wokół Muna w trajektorii swobodnego powrotu.








Po 300 dniach wyprawa dobiega końca. załoga robi ostatnie pamiątkowe zdjęcia.
















***

MAŁY BONUS NA KONIEC:


Misja przebiegła bez większych komplikacji, gdyby jednak doszło do katastrofy plan wyprawy obejmował kilka scenariuszy awaryjnych. W przypadku rozbicia się lądownika pozostała przy życiu załoga może jeszcze uratować się używając Vesty. Drugi z lądowników, przygotowany pod katem wypraw suborbitalnych jest wyposażony w dok oraz silniczki manewrowe umożliwiające zadokowanie do statku macierzystego. Istniał również plan C: w przypadku zniszczenia obydwu lądowników na powierzchni Duny mógł wylądować sam Magellan. Dzięki niskiej grawitacji planety do wejścia na pokład wystarczyłyby posiadane przez kerbonautów plecaki rakietowe. Co więcej Magellan po wylądowaniu miałby jeszcze wystarczającą ilosć paliwa by wejść na orbitę i wrócić na Kerbin.






435
Własna twórczość / Odp: Wyścig w kosmos: ZKRK
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 23:09:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Rozdzielenie członów:


Wydaje mi się, ze powinieneś poćwiczyć technikę wychodzenia na orbitę. Rakieta jest spokojnie na 20 kilometrze a wciąż leci prosto w górę? Powinieneś ją pochylać już gdzieś na 8km zwłaszcza, że ta na pewno miała wysokie TWR. Jak pooglądasz jakieś filmiki ze startów to odczepienie boosterów następuje gdy rakiety są już naprawdę dobrze pochylone.

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31