Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 31
31
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 24 Gru 2016, 10:00:55 »
Świeżo co wyjęte z piekarnika SPH. Więcej nowości wkrótce.


32
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 06 Gru 2016, 17:33:35 »
Venom w nowych barwach:



33
Modyfikacje / Odp: [MOD] E4 P-Wing Texture switch v0.2
« dnia: Wto, 06 Gru 2016, 17:31:23 »
Czy Procedural Wings ma w ogóle jakieś zalety względem B9 Procedural Wings? Pytam bo nigdy nie korzystałem. W B9 można ustawić praktycznie nieskończoną ilość kolorów oraz kamuflaże.

34
Modyfikacje / Odp: Konstruction ! - "spawalne" doki
« dnia: Pon, 28 Lis 2016, 17:47:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czesci odrzucalne to raczej na decouplerach a nie na dokach, chociaz kazdy ma swoje koncepcje.
Chodzi o to, że jak budujesz statek miedzyplanetarny to wyniesienie części napędowej w jednym locie może być niemożliwe wiec musisz połączyć to wszystko na orbicie a wtedy tylko doki wchodzą w grę - tak jak w mojej misji na Marsa.


Drangir zmierzam do tego, że dla takiego moda widzę zastosowanie głównie w stacjach kosmicznych a nie statkach międzyplanetarnych bo w statkach część załogowa raczej leci jedną rakietą a część napędową buduejsz mozolnie w wielu lotach. W stacjach orbitalnych z kolei część załogowa może być mocniej rozbudowana a nie będziesz jej chciał odrzucać więc mod jest jak znalazł.

35
Modyfikacje / Odp: Konstruction ! - "spawalne" doki
« dnia: Nie, 27 Lis 2016, 15:20:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W stacjach nie spawałbym doków, ale w statkach budowanych na orbicie? Brzmi mega, zwiększając spójność konstrukcji a przy okazji sprawiając że są zwyczajnie elegantsze.
No to chyba do takich statków z bardzo rozbudowaną cześcią załogową a jednocześnie niewielką cześcią napędową bo normalnie jak budujesz taki statek to później odczepiasz zużyte człony.

36
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pon, 21 Lis 2016, 17:10:37 »
Porównanie rozmiarów Tu-4, Tu-95, An-124 i MiG-21:


37
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pią, 04 Lis 2016, 17:23:04 »
Kadluby P-47 i Hellcata są zrobione z Procedural Parts podobnie jak 90% innych kadłubów.

W przypadku P-47 jest to 6 części które tworzą warstwę górną i dolną. Obie warstwy dość mocno na siebie nachodzą.


W Hellcacie zastosowałem identyczną metodę gdzie też jest dolna i górna część kadłuba i obie na siebie nachodzą.

38
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 01 Lis 2016, 16:56:38 »
Ten kadłub jest z moda SXT, nie ma tam żadnej możliwosci modelowania, są tylko części do złączenia.

39
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Wto, 01 Lis 2016, 00:09:03 »
Bo nie interesuje mnie robienie wahadłowców, wolałbym gotowca.

40
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pon, 31 Paź 2016, 18:56:23 »
Niestety jedyny znany mi mod na Burana nie jest kompatybilny z RO.

41
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pon, 31 Paź 2016, 17:33:37 »
Antonow An-225 Mriya

An-225 Mrija (ukr. Мрiя – „marzenie”, kod NATO – Cossack) – sześciosilnikowy samolot transportowy produkcji radzieckiej, pochodzący z biura konstrukcyjnego Antonowa, zbudowany w zakładach Antonowa. Jest to największy obecnie używany i najcięższy w historii samolot. Zbudowano tylko jeden egzemplarz (budowy drugiego nigdy nie zakończono).

Samolot zaprojektowano w celu przenoszenia orbitera Buran oraz części rakiety Energia, jednak z uwagi na zaniechanie programu Buran, nie używano go dłużej w tym celu. W chwili obecnej jedyny istniejący An-225 Mrija jest używany komercyjnie od 2001 r. przez ukraińskie linie Antonov Airlines do przenoszenia bardzo ciężkich ładunków. Mimo że jest to największy obecnie używany samolot, nie jest to największy pod względem wymiarów samolot w historii – był nim amerykański Hughes H-4 Spruce Goose (Świerkowa Gęś). H-4 miał większą rozpiętość skrzydeł, ale był zdecydowanie krótszy oraz miał mniejszą masę. H-4 wykonał tylko jeden lot, po którym zrezygnowano z jego eksploatacji i rozbudowy.














42
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 08:04:04 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dajcie znać, czy dzieje się to u was. U mnie gra zamraża się co 14 sekund na całkiem długą jedną sekundę. Zauważyłem to podczas jazdy po Dunie. Jest to efekt, który bardzo mi się nie podoba.
Moda mam tylko jednego, chociaż właściwie dwa, bo KAS+KIS.

To jest stuttering i jest znany od wieków w KSP. Zdarza się gdy:
- masz dużo modów
- masz dużo lotów w sejwie (np. u mnie już przy 30-40 lotach zamrożenia zaczynają się pojawiać)

Na głównym forum jest cała masa postów na ten temat. Możesz mieć zupełnie czystą instalkę bez żadnych modów ale jak save zrobi się większy to zaczną się problemy. U mnie stuttering występuje regularnie od wersji 1.0.4

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - spróbuj tego, może ci pomoże (u mnie nie działa).

43
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 15 Paź 2016, 03:02:53 »
Antonow An-124

An-124 Rusłan (kod NATO: Condor) – czterosilnikowy, odrzutowy, strategiczny samolot transportowy produkcji radzieckiej, zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Antonowa. W chwili oblotu 26 grudnia 1982 i późniejszej oficjalnej prezentacji podczas paryskiego salonu lotniczego (Paris Air Show) 28 maja 1985 był największym produkowanym samolotem transportowym świata, odbierając palmę pierwszeństwa amerykańskiemu Lockheed C-5 Galaxy.







Skrzydła powinny być grubsze ale dobiłem juz do limitu grubości Procedural Wings, również wnęki na koła nie powinny wystawać z samolotu ale w przeciwnym wypadku rozstaw kół byłby zbyt mały.




44
Kerbal Construction Time po ogromnych inwestycjach w infrastrukturę pozwala mi na wysłanie jednej takiej rakiety raz na 90 dni. Całkowity czas budowy i dotankowań wyniósł 3 lata. Niewiele biorąc pod uwagę, że w książce Baxtera zajęło to 5 lat i tam też używano LH2/LOX. Wygotowywanie się paliwa było u mnie na poziomie może 1% rocznie.

45
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 13 Paź 2016, 01:02:30 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Powinieneś poprawić logo NASA na niektórych owiewkach bo jest za bardzo rozjechane i wygląda szpetnie.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 31