Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31
286
Nie rozumiem, o jakich usuniętych linkach mówisz?

No ja przy teksturach 8K i RVE mam spadki FPS na starcie natomiast na orbicie jest bez różnicy.

Saturn ma pierścienie tylko trzeba pokombinować żeby się załadowaly.

W kwestii asyst pytaj Maciusia.

287
Nie jest to nic nadzwyczajnego. Sondy międzyplanetarne po odłączeniu od członu transferowego praktycznie zawsze korzystają z tego samego paliwa do RCSów i do silnika głównego.

Do asyst grawitacyjnych to mogę ci polecić żebyś popytał Maciusia o jakis poradnik. Ewentualnie możesz poczytać to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


btw zainstalowałem RVE. Ładnie wygląda ale jest wciąż mnóstwo bugów



288
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 22:54:14 »
Piękne modele Angorek, zwłaszcza F35 i F16. Szkoda, że modele związane z kosmosem na tamtym forum są wrzucone do jednego worka ze sci-fi.

Antares wynosił tylko 6-7t na LEO, poza tym używał gęstych paliw więc nie był dużą rakietą zarówno w sensie rozmiarów jak i masy.

289
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 22:31:50 »
Tu masz tekstury dla księżyców:

Iapetus
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Enceladus
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Rhea
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mimas
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tryton
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

290
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Śro, 25 Lut 2015, 22:09:20 »
ShookTea Antares w skali 1:400 powinien mieć (mniej wiecej) 10cm wysokości i 1cm średnicy. Wszystko się zgadza.

291
Moskit gra i nieświadomie cheatuje w RO :)

Serio, wyłapałem sporego buga. Ciekły wodór jest paliwem kriogenicznym (temp wrzenia: -253 stopnie Celsjusza) i będzie się wygotowywać nawet jeśli dodamy do niego kriogeniczny zbiornik. Jeśli zastanawialiście się kiedyś dlaczego sondy lecące w przestrzeń międzyplanetarną nie ciągną za sobą gigantycznego zbiornika paliwa to jest to właśnie ten powód.


Moskit wyszedł testowo na orbitę jakąś nową rakietą ale orbita była zła do lotu na Księżyc. Postanowił więc, ze przeczeka 7 dni i zrobi transfer w bardziej dogodnym momencie.
Zwróccie uwagę co było w 18:30 Moskit miał 7580 litrów ciekłego wodoru. 1litr ucieka średnio raz na jakieś 10-20 sekund (można zaobserwować). Przy tym tempie po jednej - dwóch dobach powinien być już bez paliwa. Gdyby Moskit zaczął warpować w widoku sondy paliwo uciekłoby w mgnieniu oka. Ale przeszedł do widoku Space Center bo stamtąd lepiej warpować.

No i w końcu w 20:20 wraca do widoku sondy. 7 dni uplynęło - zbiornik pokazuje 7579 litrów wodoru. 8) Nic nie ubyło.


Normalnie do manewrów w głębokiej przestrzeni kosmicznej trzeba używać paliw hipergolicznych o isp nie przekraczających zbytnio 320s. Takich paliw używają sondy a w przeszłości chociażby statki z programu Apollo. Silniki korzystające z ciekłego wodoru i tlenu przekraczają 450s. Warpując w Space Center możemy cheatować i używać ciekłego wodoru także po wielu latach lotu.





kamils096 Mars nie nadaje sie do asyst grawitacyjnych w drodze na Jowisza. Tylko Ziemia i Wenus.



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
co jest niebezpieczne, bo ładunek prawie się spalił(owiewki miały niecałe 500 stopni)?
Muszę zweryfikować to co wcześniej napisałem. Faktycznie nie powinny się tak nagrzewać. Teraz wyszła wersja beta najnowszego deadly reentry i tam jest to poprawione.

292
Zmieniłem mocno pierwszy człon Saturna IB. Teraz nie jest on już w kształcie cylindra ale taki jak w realu:


Zauważyłem, że nawet niewielka zmiana (na poziomie ludzkiego błędu) trajektorii pierwszego członu powoduje, że udźwig spada z 21 do 17t.



A przy okazji jeśli zastanawiacie się za jaką następną rakietę się zabrać znalazłem to:

Jest datowane na 1995r więc paru rakiet tu nie ma. Powiększcie sobie bo to ma 4000x5000 pikseli.

293
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 10 Lut 2015, 22:57:14 »
Delta VEE.

294
No ta jest lepsza. Jak masz problemy z gibaniem to wyłącz gimbaling w większości silników. u mnie Proton ma wektorowanie ciągu tylko dla 3 z 6 silników pierwszej fazy ( silniki z gimbalem i bez są ustawione symetrycznie względem siebie). Saturn IB z gimbalem dla wszystkich 8 silników pierwszej fazy jest kompletnie nie do opanowania.

295
Możesz zrobić coś takiego grzebiąc w plikach cfg:

Tu masz dotworzenie tego jak wygląda ciąg dla 5 segmentowego SRB:

thrustCurve
         {
            key = 0.99986 0.950


1 wartość to ciśnienie atmosferyczne, 2 to % maksymalnej siły ciągu.




@PART[MassiveBooster]:FOR[RealismOverhaul]
{
   %RSSROConfig = True
   !MODULE[TweakScale]
   {
   }
   !mesh = DELETE
   MODEL
   {
      model = NASAmission/Parts/MassiveSRB/MassiveSRB
      scale = 2.96672, 3.186283008, 2.96672
   }
   %rescaleFactor = 1.0
   @node_stack_top = 0.0, 23.671403085430272, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 3
   @node_stack_bottom = 0.0, -23.691976914812928, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 3
   @node_attach = 0.0, 0.0, -1.8838672, 0.0, 0.0, 1.0   
   @title = ATK L.S.G. 5-Segment RSRM
   @description = ATK Launch Systems Group. An increased length Space Shuttle SRB by adding a full segment, originally developed for the Ares I as the first stage and as strap-on boosters for the Ares V.  Now that Ares has been cancelled ATK is continuing development for the Space Launch System. Nose Cone 6.50662m tall.
   @mass = 85.4187
   @maxTemp = 1700
   @MODULE[ModuleEngines*]
   {
      @maxThrust = 17885.99
      @heatProduction = 100
      @atmosphereCurve
      {
         @key,0 = 0 268
         @key,1 = 1 242
      }
   }
   !RESOURCE[SolidFuel]
   {
   }
   MODULE
   {
      name = ModuleGimbal
      gimbalTransformName = thrustTransform
      gimbalRange = 3.5
      %useGimbalResponseSpeed = true
      %gimbalResponseSpeed = 16
   }
   MODULE
   {
      name = ModuleFuelTanks
      volume = 363844
      basemass = -1
      type = Solid
   }
   MODULE
   {
      name = ModuleEngineConfigs
      type = ModuleEngines
      configuration = SolidFuel
      modded = false
      CONFIG
      {
         name = SolidFuel
         maxThrust = 17885.99
         heatProduction = 100
         PROPELLANT
         {
            name = SolidFuel
            ratio = 1
            DrawGauge = True
         }
         atmosphereCurve
         {
            key = 0 268
            key = 1 242
         }
         curveResource = SolidFuel
         thrustCurve
         {
            key = 0.99986 0.950
            key = 0.9887 0.961
            key = 0.97757 0.961
            key = 0.96646 0.961
            key = 0.95535 0.963
            key = 0.94419 0.97
            key = 0.93296 0.978
            key = 0.92167 0.985
            key = 0.91034 0.991
            key = 0.89901 0.994
            key = 0.88768 0.996
            key = 0.87632 1
            key = 0.86499 1
            key = 0.85368 1
            key = 0.8424 1
            key = 0.83114 1
            key = 0.81993 0.998
            key = 0.8088 0.993
            key = 0.79778 0.985
            key = 0.78689 0.976
            key = 0.77616 0.963
            key = 0.76566 0.945
            key = 0.75529 0.935
            key = 0.74509 0.922
            key = 0.73504 0.911
            key = 0.72512 0.9
            key = 0.71535 0.889
            key = 0.70576 0.874
            key = 0.69632 0.863
            key = 0.68703 0.85
            key = 0.67789 0.839
            key = 0.66888 0.828
            key = 0.65998 0.819
            key = 0.65127 0.804
            key = 0.64267 0.795
            key = 0.63414 0.791
            key = 0.62576 0.778
            key = 0.61749 0.769
            key = 0.60936 0.758
            key = 0.60131 0.752
            key = 0.59336 0.745
            key = 0.58546 0.741
            key = 0.5777 0.73
            key = 0.57002 0.724
            key = 0.56247 0.713
            key = 0.55505 0.702
            key = 0.54772 0.695
            key = 0.54047 0.689
            key = 0.53328 0.684
            key = 0.52613 0.682
            key = 0.51902 0.68
            key = 0.51187 0.684
            key = 0.5047 0.689
            key = 0.49749 0.693
            key = 0.49025 0.697
            key = 0.48299 0.702
            key = 0.47569 0.706
            key = 0.46834 0.712
            key = 0.46091 0.721
            key = 0.45344 0.728
            key = 0.44595 0.73
            key = 0.43839 0.738
            key = 0.43078 0.745
            key = 0.4231 0.753
            key = 0.41539 0.758
            key = 0.40765 0.762
            key = 0.39986 0.769
            key = 0.39202 0.775
            key = 0.38412 0.782
            key = 0.3762 0.786
            key = 0.36825 0.79
            key = 0.36024 0.797
            key = 0.35218 0.801
            key = 0.34408 0.805
            key = 0.33592 0.812
            key = 0.32768 0.818
            key = 0.31941 0.823
            key = 0.31109 0.827
            key = 0.30277 0.827
            key = 0.29443 0.829
            key = 0.28609 0.829
            key = 0.27775 0.829
            key = 0.26944 0.827
            key = 0.26116 0.823
            key = 0.25298 0.814
            key = 0.24486 0.807
            key = 0.23682 0.799
            key = 0.22886 0.792
            key = 0.22098 0.783
            key = 0.21316 0.777
            key = 0.20544 0.768
            key = 0.19782 0.757
            key = 0.19032 0.746
            key = 0.1829 0.738
            key = 0.17559 0.727
            key = 0.16839 0.716
            key = 0.16132 0.703
            key = 0.15433 0.694
            key = 0.14746 0.683
            key = 0.14066 0.677
            key = 0.13389 0.672
            key = 0.12715 0.67
            key = 0.12046 0.666
            key = 0.11382 0.659
            key = 0.10726 0.653
            key = 0.10078 0.644
            key = 0.09437 0.638
            key = 0.08805 0.629
            key = 0.08179 0.622
            key = 0.07559 0.616
            key = 0.06949 0.607
            key = 0.06347 0.598
            key = 0.05754 0.59
            key = 0.05176 0.574
            key = 0.04608 0.566
            key = 0.04052 0.553
            key = 0.03507 0.542
            key = 0.02977 0.527
            key = 0.0247 0.505
            key = 0.0199 0.477
            key = 0.01557 0.431
            key = 0.01218 0.337
            key = 0.00959 0.257
            key = 0.00762 0.196
            key = 0.00593 0.168
            key = 0.00465 0.127
            key = 0.00371 0.094
            key = 0.00294 0.077
            key = 0.00236 0.057
            key = 0.00187 0.048
            key = 0.00147 0.04
            key = 0.00114 0.033
            key = 0.00087 0.027
            key = 0.00065 0.022
            key = 0.00047 0.018
            key = 0.00033 0.014
            key = 0.00022 0.011
            key = 0.00013 0.009
            key = 0.00006 0.007
            key = 0.00001 0.005
         






A co do Boba Fitcha, podaj dokładny link.

296
No bardzo udana rekonstrukcja. Od razu wiedziałem, ze to Delta II. :) W modzie KW Rocketry są boostery dokładnie takie jak do Delta II ale to oczywiście pod warunkiem, ze masz jeszcze miejsce na kolejne mody.

297
Kamils96:


1. To, że nie masz kontroli ciągu to normalne, w realu rzadko który silnik może obniżać ciąg.
Do wyjątków należą:
-silniki lądownika Apollo: można obniżyć do 12%
-silniki RS-25 od wahadłowców: bodaj do 67%
-J2 chociaż nie jestem pewien
-atomowe: 0-100%
+jeszcze pewnie parę innych ale to wyjątki.

500 czy nawet 600 stopni dla owiewki to u mnie norma. Od czegoś ta owiewka jest.



2. Co do udźwigu można dotyczać na astronautix.com, że najcięższy ładunek wyniesiony to Apollo CSM, 20847kg.

3.Co do kształtu, oczywiście, że powinien się zwężać u góry, od tego masz procedural parts i fairings żeby sobie wszystko wymodelować.
17m to długość całego członu a nie tylko zbiornika. Nie wiadomo jak liczona jest długosć zlącza pomiędzy członami bo nigdzie nie znalazłem jej długości.

Rysunki techniczne powiadasz, są w czymś takim co się nazywa google. Trzeba tylko wpisać co się chce znaleźć.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mnie wystarczył tylko jeden jedyny rysunek oraz wiedza, ze mial 6,5m szerokosci i 68m wysokości.



***
Przerzućcie sobie miejsce startu na Xichang w Chinach. To co mnie tam zastało na teksturach 8K to istna masakra, coś jak Himalaje. Bardzo trudne miejsce do lądowania samolotem. Chińczycy będą stamtąd latać załogowo na Księżyc.

O zgrozo, w realu wygląda nie gorzej.

298
Pewnie, że się da. Spójrz tylko na to:


u mnie tylko dolny zbiornik jest nieco dłuższy za to Saturn ma dłuższy rozłącznik (ten czarno-biały) pomiędzy I a II fazą. Jest to spowodowane tym, ze inaczej kolory by się nie zgadzały.

299
Kamils96 nie rozumiem twojej niechęci do MechJeba. to bardzo dobry mod, a najlepszym tego przykładem jest fakt, że potrafi on dokładnie podać masę statku z proceduralnymi częściami podczas gdy ta sama funkcja na stocku nie daje rady. Jak ci się nie podoba jakaś funkcjonalność to z niej nie korzystasz. Ja np. nie korzystam ze zbiorników i gotowych replik od FASA ale to nie znaczy, ze żywię niechęć do tego moda, wręcz przeciwnie.

Co do replik ja korzystam głównie z encyclopedia astronautica (astronautix.com), wikipedia jest niezła ale czasami można znaleźć błędy np. ja takie znalazłem odnośnie Saturna V i IB. To, że robiąc replikę dasz identyczne wymiary to jeszcze nic, trzeba pobawić się trochę z opcją utilization, która jest dostępna po kliknięciu prawym na zbiornik. Utilization na wysokim poziomie (np.90-100%) powoduje, że nawet mały zbiornik mieści dużo paliwa a co za tym jest ciężki. Niski poziom (np.50%) powoduje, że nawet duży pod względem wymiarów zbiornik będzie mieścił niewiele paliwa a co za tym idzie będzie lekki. To jest jedyny sposób na uzyskanie takich samych wymiarów i mas jakie miał odpowiednik ze świata rzeczywistego.

Tak więc mylisz się, ze tych zbiorników nie da się dokładnie ustawić :) Moje są w 98-99% jak w realu.

I tak np. mój Saturn IB ma utilization ustawione na ~55% w pierwszym członie i ~65% w drugim. Proton ma 100% w pierwszym członie, 70% w drugim i 72%w trzecim. Jest przez to cięższy od Saturna chociaż ma podobną wysokość i jest nieco chudszy.



***

Jeszcze a propos trybu kariery RP-O. jest taki bug, ze po ponownym załadowaniu rakiety stockowa funkcja Squadu nie jest w stanie podać poprawnej masy najczęściej ją zawyżając. Jest to problematyczne gdy mamy ograniczenia masy na wczesnym etapie kariery. Jest na to sposób. Można wysłać pustą rakietę na launch pada i dopiero potem ją zatankować. Oczywiscie rozwiązanie nieco cheaterskie bo mając ograniczenie do 140t mozemy wysłać 140t rakietę i zatankować ją do 1400t  :D


***

Drangir co się stało ze smokiem?!

300
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Start rakiety Falcon 9
« dnia: Pon, 09 Lut 2015, 19:17:50 »
Miałeś ustawiony budzik na 10minut po północy?

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31