Kamils96:
1. To, że nie masz kontroli ciągu to normalne, w realu rzadko który silnik może obniżać ciąg.
Do wyjątków należą:
-silniki lądownika Apollo: można obniżyć do 12%
-silniki RS-25 od wahadłowców: bodaj do 67%
-J2 chociaż nie jestem pewien
-atomowe: 0-100%
+jeszcze pewnie parę innych ale to wyjątki.
500 czy nawet 600 stopni dla owiewki to u mnie norma. Od czegoś ta owiewka jest.
2. Co do udźwigu można dotyczać na astronautix.com, że najcięższy ładunek wyniesiony to Apollo CSM, 20847kg.
3.Co do kształtu, oczywiście, że powinien się zwężać u góry, od tego masz procedural parts i fairings żeby sobie wszystko wymodelować.
17m to długość całego członu a nie tylko zbiornika. Nie wiadomo jak liczona jest długosć zlącza pomiędzy członami bo nigdzie nie znalazłem jej długości.
Rysunki techniczne powiadasz, są w czymś takim co się nazywa google. Trzeba tylko wpisać co się chce znaleźć.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘMnie wystarczył tylko jeden jedyny rysunek oraz wiedza, ze mial 6,5m szerokosci i 68m wysokości.
***
Przerzućcie sobie miejsce startu na Xichang w Chinach. To co mnie tam zastało na teksturach 8K to istna masakra, coś jak Himalaje. Bardzo trudne miejsce do lądowania samolotem. Chińczycy będą stamtąd latać załogowo na Księżyc.
O zgrozo, w realu wygląda nie gorzej.