Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31
121
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 13 Lut 2016, 23:49:08 »
Co do kabin to zawsze porównuje moje modele do oryginalnych i ze wszystkich posiadanych mi kabin ta była najbliższa oryginałowi:



a co do wojny kerbalskiej to muszę przetestować jak AI radzi sobie z moimi samolotami ale z tego co słyszałem AI nie daje sobie rady z realistycznie niskim TWR. Jedyne co pozostaje to podmienić silnikom ich cfg na normalny, standardowy config z KAXa, który jest mega OP i wszystko lata na nim jak rakieta.

122
Poproś o pomoc / Odp: Misja na Mun (tryb kariery)
« dnia: Sob, 13 Lut 2016, 23:23:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pamiętam, że na Muna dało się dolecieć (i wrócić) rakietą, która ma kilkanaście części. Szkoda, że nie pokazałeś na screenach ile dV ma ta Twoja rakieta. W każdym razie startowe TWR=2.64 to moim zdaniem tak ze 2 razy za dużo.
Maciusiu na Muna można było dolecieć i wrócić z rakietą składającą się z 3 części. Nie zdziwiłbym się gdyby nadal się dało zwiększajac limit części do czterech. Takie uroki stockowego układu planetarnego :)


123
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 13 Lut 2016, 20:40:31 »
Focke Wulf FW 190 A-8 Würger



Focke-Wulf Fw 190 Würger (z niem. "dzierzba") – jednomiejscowy, jednosilnikowy niemiecki myśliwiec z czasów drugiej wojny światowej. Wyprodukowany w ponad 20 tysiącach egzemplarzy w latach 1941-45, uchodzący za najlepszy niemiecki myśliwiec II WŚ.





Mój egzemplarz został póki co jedynie pobieżnie przetestowany ale mogę powiedzieć, że łączy osiągi Corsaira ze zwrotnością Zero. Konstrukcja samolotu tradycyjnie została oparta na Proc. Tanks i Proc. Wings. Malowanie fikcyjne, ponieważ oryginalne egzemplarze posiadały malowania, których i tak nie mógłbym odtworzyć w KSP. Niemniej jednak w przypadku A-8 jak i D-9 czy ta 152 użyłem kolorów, które występowały też na oryginalnych modelach. Uzbrojenie: 2 km-y 7,6mm, 4 działka 20mm i jedna bomba 450kg, którą można podmienić też na dodatkowy zbiornik z paliwem.










Focke Wulf FW 190 D-9 Dora



Nowa wersja wprowadzona do produkcji w 1944, jako odpowiedź na pojawienie się samolotów P-51 Mustang. Wariant D-9 wyprodukowano w liczbie 700 egzemplarzy.



Samolot został wydłużony o nieco ponad 1m względem A-8, również silnik BMW 801D uźywany przez poprzednika został zamieniony na nieco mocniejszy Junkers Jumo 213A. Uzbrojenie pozostawiłem identyczne jak w A-8 bo nie mam niestety żadnego działka 30mm.





Focke Wulf Ta 152 H-1



Zmodyfikowana wersja samolotu Fw 190D, którą oznaczono Ta od nazwiska konstruktora, Kurta Tanka. Z powodu problemów w produkcji, przerw w dostawach materiałów i bliskiego końca wojny wyprodukowano zaledwie 67 egzemplarzy w tym około 40 H-1. Ta 152 H-1 został zaprojektowany jako myśliwiec wysokościowy, mogący osiągnąć wysoki pułap lotu kosztem gorszej manewrowości.  Ta 152 w porównaniu do poprzedników ma poszerzony statecznik pionowy, całkowicie przekonstruowane przednie skrzydło a także nowy silnik Jumo 213 E zoptymalizowany pod kątem osiągów na dużych wysokosciach. Ponadto został wyposażony w kabinę ciśnieniową i autopilota. Nie testowałem jeszcze możliwości tego samolotu ale nawet pobieżna analiza w FAR wykazała lepszy performance samolotu na dużych wysokościach w porównaniu do D-9. Propsy dla FAR, że można przetestować performance nie wychodząc z SPH.











124
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 22:26:33 »
Taki kibelek dałoby się dość łatwo wymodelować z proc. tanks i wings.

125
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 21:31:23 »
Panie Prottos97 czy ja wyglądam jak Google images żeby każdy samolot na życzenie rozpoznawać? Trzeba było podać nazwę zamiast obrazka a nie. Skyridera również nie ma na mojej liście życzeń.

126
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 21:10:43 »
Junkers Ju 87 G



Junkers Ju 87 Stuka (z niem. Sturzkampfflugzeug) – niemiecki bombowiec nurkujący z okresu II wojny światowej. Samolot mimo, że był wolny i mało sterowny był też jedną z najskuteczniejszych maszyn ówczesnego Luftwaffe ze względu na precyzję bombardowania podczas lotu nurkowego. Powyższa wersja, oznaczona literą G wprowadzona została na front wschodni w 1943r. Ju 87 G w przeciwieństwie do poprzednich wersji wyposażony został w 2 działa BK 37 mm do niszczenia czołgów.



Podobnie jak w przypadku PZL P.11 tylna część kadłuba została wykonana z proceduralnego skrzydła. Kokpit i silnik pochodzą z SXT przy czym oczywiście wymieniłem im tekstury. Tą spiralną końcówkę w przedniej części zrobiłem poprzez utworzenie odpowiedniej tekstury do proceduralnego zbiornika. Podwozie oczywiście jest na stało.





Samolot jak zawsze został przeze mnie dogłębnie przetestowany. Dystans potrzebny do wystartowania zgadza się z danymi z War Thundera - ponad 500m, pułap zbliżony do rzeczywistego - 7500m, prędkosć maks. nieco większa: 460 km/h, prędkość maks. na poziomie morza: 416 km/h.






Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A czy taki samolocik (oczywiście z historycznym ładunkiem) dasz radę zrobić
Bearcat? Nie mam go niestety na swojej liście.

127
Samoloty / Odp: BlackBird & MIG-29
« dnia: Nie, 07 Lut 2016, 20:42:39 »
Moim zdaniem powinieneś dać mu większe skrzydła bo wygląda trochę za bardzo jak rakieta. Poza tym Blackbird był samolotem zwiadowczym i nie posiadał jakiegokolwiek uzbrojenia. Hydra w którą go wyposażyłeś nadaje się raczej do samolotów latających z niewielkimi prędkosciami i atakujących cele naziemne coś jak A-10. Chociaż myśliwce też z niej korzystają ale nie wydaje mi się żeby była używana do celów znajdujących się w powietrzu.
 

128
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 18:20:16 »
Jaka prawda? Przecież Pizmak jeszcze niczego nie pokazał, na jakiej podstawie uważasz, ze nie będzie miał szans? Napisałem wyraźnie, że to nie jest jakiś nasa_member żeby zdawać się na jego wątpliwą reputację i odradzać mu udziału.

129
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 02:55:06 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To narazie tylko interfejs może reszty niechcą pokazać mi sie wydaje ze to na starym silniku a wygląd nowego pokazą w dniu premiery pacha lub pare przed
Nie. Zapowiedzieli Unity 5 bez żadnych graficznych bajerów więc nic więcej nie dostaniesz. Overhaul graficzny dla części został zapowiedziany na wersję 1.2 więc ostrożnie obstawiam, że planety zostaną poprawione w 1.3

Póki co dr Indyk oznajmił, że stockowy remote tech zostanie przesunięty na wersję 1.2 co ma przyspieszyć wydanie aktualizacji o conajmniej kilka tygodni.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

130
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 02:43:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pizmak, daj se spokój. Nie przeskoczysz poziomu który tu jest.
A tobie kolego przydałoby się ostrzeżenie za takie potraktowanie drugiego użytkownika. Wszedłem sobie na profil Pizmaka, poczytałem jego wypowiedzi i mogę powiedzieć, że to nie jest jakiś p********y nasa_member, żeby go tak odprawiać z kwitkiem. Kebab też nic wcześniej ciekawego nie pokazywał a tu proszę.

Poza tym Pizmak ma swój własny rozum i skoro widział wcześniejsze projekty i nie wycofał się to chyba wie co robi.

131
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
zapewniajcie 2 duże pizze z serem i salami + 3 litry Mountain Dew dziennie
Wykitowałbyś na takiej diecie przed napisaniem spolszczenia.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Potem zapewnijcie Kadafowi podobne warunki
Żeby szybko wykitował?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Potem zapewnijcie to samo kolejnej osobie

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Rozumiecie teraz dlaczego nie ma spolszczenia?
Bo wszyscy wykitowali na takiej diecie?

132
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Czw, 04 Lut 2016, 00:13:03 »
Napisałem to nie spodziewając się, że ktokolwiek na tym forum będzie umiał docenić nietypową linię brytyjskiego bombowca.

Lancaster jest jak perfumy Lalique Encre Noire (dla niewtajemniczonych - czarny atrament) - wytrawne, niesłodkie, nie dla każdego.

133
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Śro, 03 Lut 2016, 20:55:01 »
Avro 683 Lancaster B.Mk.I


Jeden z najsłynniejszych brytyjskich bombowców z okresu II wojny światowej, powstały w zakładach A. V. Roe (Avro), używany od 1942 roku. Obok samolotu Handley Page Halifax, Lancaster był podstawowym ciężkim bombowcem brytyjskich Królewskich Sił Powietrznych (Royal Air Force) okresu II wojny światowej. Lancaster uważany jest przy tym za najbardziej udany brytyjski ciężki bombowiec. Wyprodukowano łącznie 7377 samolotów typu Avro Lancaster.



Mój egzemplarz WS-Y (LM220) brał udział m.in. w atakach na niemiecki pancernik Tirpitz zatopiony ostatecznie przez Lancastery w listopadzie 1944r.



Moje początkowe założenie było takie było żeby cały kadłub (pomijając kokpit) od początku do końca skonstruować przy pomocy proceduralnych skrzydeł. Niestety po zbudowaniu całego samolotu okazało się ze skrzydła nie bardzo chcą się trzymać ścianek luku bombowego, do którego były przyczepione i przy prędkości powyżej 100km/h samolotem miotało jak szatan. Ostatecznie luk bombowy z proc. skrzydeł zastąpiłem stockowym cargo bay'em, tworząc jego kopię a potem zmieniając mu wymiary i kolory.



Ponad 11000kg bomb - więcej niż w realu ale sprawdzałem czy z tym wystartuje. Wystartował choć na rozpędzanie zużyłem przeszło 90% pasa.







Wrzucam zdjecie prawdziwego na koniec, tak na wypadek jak by ktoś pierwszy raz słyszał o Lancasterze. Tak, to był bardzo brzydki bombowiec ale nie mogło go zabraknąć w mojej kolekcji.


134
Samoloty / Odp: Aeroklub Kerbalski
« dnia: Nie, 31 Sty 2016, 02:10:39 »
Całkiem całkiem.

Jaka jest minimalna prędkość z jaką może latać ten szybowiec?

135
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 30 Sty 2016, 17:48:00 »
B-17 w fikcyjnej wersji RATOL o którym wspominałem wcześniej:


Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31