Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31
106
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 20 Mar 2016, 18:59:17 »
@up Wygląda jak asparagusowy lądownik na Eve rodem z KSP 0.90 albo starszych.

107
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 20 Mar 2016, 18:43:50 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Trochę na koniec się koła w pasie utopiły ;) Ale Zarówno X-1 jak i B-29 boskie.
Standardowy bug w RSS, znany od zarania dziejów.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Polecam odpalić sobie ten lot X-1 z muzyką Nadzieja - Iry. Mega! :D
Co kto lubi :)

Cytuj
Jedyne na co teraz czekam to X-15.
X-15 wkrótce natomiast po drodze pojawi się jeszcze Program Pilot znany także jako NOTSNIK - będę próbował umieścić satelitę na orbicie używając myśliwca F4D Skyray jako nosiciela.

Cytuj
Ja jeszcze poproszę informację na temat lotu w 3 maszyny - bo ile X-1 i B29 rozumiem - są połaczone, startują razem, ok. Ale tam jeszcze Panther wokół lata. Jak on jest sterowany? Startujesz po kolei i przełączasz? I jak się zachowuje B-29 po odłączeniu X-1? Kiedyś przełączanie między obiektami w atmosferze było poblokowane, albo utrudnione, a teraz?
Startuję B-29, w odległości 4km przełączam na Panthera, startuje nim i doganiam B-29. Prawie wszystkie moje samoloty zachowują się bardzo stabilnie w locie, mogę więc zostawić bombowca przy wznoszeniu 4m/s, wrócić do niego po 5-10min i on dalej będzie się wznosił z tym samym tempem w tym samym kierunku. Trochę trudniej było z wyrównaniem prędkości ponieważ silniki odrzutowe z lat 40-tych mają baardzo powolną reakcję na zmianę ciągu.

B-29 po odłączeniu od X-1 kontynuuje wznoszenie aż w końcu odległość zaczyna przekraczać zasięg fizyki (bodaj 20-25km) - wówczas jest usuwany z gry. Można jednak tak manipulować lotem żeby odległość między nimi nigdy nie przekroczyła zasięgu fizyki - wówczas dało by się wylądować i odzyskać każdy samolot.


Pozostają jeszcze mody: Flight Manager for Reusable Stages zapisuje odłączoną fazę rakiety albo samolot gdy coś od niego odczepiamy i pozwala do niego wrócić gdy wykonamy już lot drugim samolotem.  W ten sposób można budować tanie rakiety wielokrotnego użytku w trybie kariery.  Wing Commander jest funkcją wbudowaną w BD Armory która pozwala na sterowanie kilkoma samolotami jednocześnie: w ten sposób można np. wystartować kilkoma bombowcami, zrzucić bomby nad celem, potem wylądować.

108
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 19 Mar 2016, 21:13:17 »
Chuck Kerman przekracza barierę dźwięku w samolocie Bell X-1:



Mody: Procedural Parts, Procedural Wings, Taerobee, SXT, QuizTechAero, Adjustable Landing Gear

109
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 12:40:32 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[nie wiadomo jak zaawansowany jest to build
No, też dlatego nie wyjeżdżałem od razu z niecenzuralnymi określeniami wobec Squadu tylko kulturalnie wyraziłem swoje wątpliwości :P

110
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 03:47:18 »
Gameplay z Xbox One i (jak sądzę) Unity 5. Nie wygląda to za dobrze. Zwróćcie uwagę, jak mocno gra zwolniła przy starcie rakiety Kerbal X. Porównajcie żółty znacznik z realnym upływem czasu - na każde 10 sek. w grze przypada 15 sek. realnego upływu czasu. U mnie Kerbal X na stockowej instalce chodzi szybciej.

A mówię o tym dlatego, że Squad nigdy nie chwalił się poprawą jakości wynikającą z przejścia na Unity 5. Wciąż nie wiemy czy pojazd składający się z 1000 części będzie chodził znacznie płynniej czy nie. Tymczasem gdy zapowiedziano wersje 64-bit Maxmaps od razu oznajmił ze KSP jest stabilne z 9 GB zużyciem RAMu. Tutaj takiego potwierdzenia brakuje.


111
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Pon, 07 Mar 2016, 13:10:29 »
Messerschmitt Me 163 B Komet



Niemiecki interceptor o napędzie rakietowym z okresu II wojny światowej. W latach 1944-45 wyprodukowano około 320 egzemplarzy. Głównym celem Me 163 była obrona lotnisk oraz innych celów będących obiektem ataku ze strony bombowców. Napęd rakietowy sprawiał, że samoloty Komet były świetnymi myśliwcami przechwytującymi, które mogły w rekordowo krótkim czasie wspiąć się na określoną wysokość i strącić samolot nieprzyjaciela. Jako dowód powiem, że mój Komet jest w stanie osiągnąć wysokość 3000m zaledwie 98 sek. po pierwszym uruchomieniu silnika. Dla porównania mój FW-190 Wurger zatankowany w 25% osiąga tą wysokość po ok. 160 sek. a A6M Zero po ok 190 sek. Co więcej silnik rakietowy zwiększa siłę ciągu w ramach nabierania wysokości a także nie wytraca jej w miarę nabierania prędkości (co jest problemem silników tłokowych) dzięki temu na większych wysokosciach różnica (czas przyspieszenia, wznoszenie) między Me 163 a pozostałymi samolotami jest jeszcze większa. Oczywiście napęd rakietowy ma też swoją ogromną wadę: niskie ISP - zaledwie 184 sekundy na poziomie morza (200 w próżni) a co za tym idzie tempo w jakim spalane jest paliwo sprawia, ze bojowe użycie samolotu jest możliwe w zasadzie tylko w przypadku obrony własnego lotniska oraz obiektów znajdujących się w bliskim sąsiedztwie np. na terenie tego samego miasta. Zasięg mojej repliki szacuje na ok. 50-75 km przy silniku włączonym non-stop, na maksymalnym ciągu (17kN) - paliwa starcza wówczas 4m 56sek od momentu uruchomienia jednostki napędowej. Warto zauważyć jednak, że jeśli skończy się nam paliwo na dużej wysokosci - to na samym locie szybowcowym będziemy w stanie przelecieć kilkadziesiąt km - drugie tyle co normalny zasięg samolotu. W przeprowadzonym przeze mnie teście samolot po opróżnieniu zbiornika na wys. 16 km szybował jeszcze przez ponad 20min pokonując w tym czasie 170 km.




Jednak to nie zasięg był problemem Kometa ale niebezpieczeństwa jakie stwarzał własnym pilotom. Znacząca większość strat własnych była spowodowana wypadkami - głównie podczas lądowania. Ponadto silnik, którego używał Komet - Walter HWK 109-509 napędzany był toksyczną mieszanką C-stoff (metanol, wodzian hydrazyny, woda) oraz T-stoff (HTP - może być również używany jako monopropellant), która poza ogromną wybuchowością (po zmieszaniu 2 składników)była również... silnie żrąca. Znany jest przypadek gdy podczas jednego z mniej udanych lądowań jeden z 2 zbiorników paliwa rozszczelnił się w wyniku czego pilot... został rozpuszczony!



Mój egzemplarz w nietypowym, czerwonym kolorze był pierwszym Me163 B użytym bojowo (maj 1944). Kokpit składa się ze dwóch, złączonych ze sobą kokpitów z Retro Future.

Maks. prędkość dopuszczalna dla samolotu to 950km/h jednak samolot ten mógł przekroczyć 1000km/h. Rekordowy wynik dla Kometa to ok. 1130km/h osiągnięty przez Heini'ego Ditmara w 1944. Mój Komet jest w stanie chwilowo, tuż przed skończeniem paliwa osiągnąć 1070km/h na wysokości a 10800m - a więc Mach 1.01.  Na wys. 16km jest on w stanie przyspieszyć nawet do Mach 1.35. Warto zauważyć , że jego TWR rośnie w miarę spalania paliwa rośnie ponad dwukrotnie - od 0.40 na starcie do 0.97 przy prawie pustym zbiornikach i magazynkach.





Samolot jest w stanie wzbić się na 19400m, choć nie będzie on w stanie utrzymać lotu na tej wysokości. Przy niemal pionowym nurkowaniu osiąga prędkości ponaddźwiękowe bez używania silnika.  Na koniec dodam iż wykonuje on obrót o 360 stopni w 25 sekund (minimalnie), średnia dla moich samolotów myśliwskich to około 20-22 sekundy.




Mitsubishi Ki-200 (J8M1 Shusui)



 (jap. 秋水 Shūsui?, dosłownie jesienna woda, w znaczeniu kryształowo czystej wody jesiennej, ale także w znaczeniu przenośnym, poetyckim: "zimna stal" czyli miecz) - japoński rakietowy samolot myśliwski z okresu końca II wojny światowej, opracowany na bazie niemieckiego myśliwca Messerschmitt Me 163.



Skonstruowanie w Niemczech napędzanego silnikiem rakietowym myśliwca ochrony obiektów Me 163 "Komet", zainicjowało Japonię do zakupu licencji na budowę tego samolotu i silnika rakietowego. Jednak okręt podwodny przewożący do Japonii jeden egzemplarz "Kometa" i rysunki techniczne został w drodze zatopiony. Japończykom pozostał tylko jeden silnik rakietowy Walter HWK 109 i instrukcję obsługi "Kometa". Na jej podstawie wyprodukowali swoją własną wersje jako Ki-200 dla Armii, i jako J8M dla Marynarki.



Wyprodukowano jedynie 7 egzemplarzy, żaden nie został użyty bojowo.



112
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 04 Mar 2016, 14:29:07 »
Tak, od 1.0.4

113
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 04 Mar 2016, 03:12:44 »
Cytuj
W KSP jest teraz taka ładna woda? :o
Tak, od 3 mies. już jest, dostępna na modzie na Scaterrer.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Działa również w RSS.

114
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 02 Mar 2016, 00:38:00 »
Cytuj
Nathanael (NathanKell) added a flag in the code which allows for negative funds and science
Negatywne punkty nauki? Czyli, że mogę pożyczyć naukę, wydać ją a potem stać się dłużnikiem nauki? :>

Swoją drogą nie śledzę od dłuższego czasu dewnołtów, moglibyście mi powiedzieć co z tym tierem 0 (stodołami)? Planują w końcu to dodać czy nie?

115
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 28 Lut 2016, 20:16:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pewnie Irak.
Wnioskuję po pustyni na drugim planie :)
Dokladnie tak.



Grumman F9F-2 Panther

Wszelkie dane poniżej dotyczą wyłącznie mojej repliki, zostały zmierzone w KSP i mogą się nieco różnić od danych rzeczywistych.



Amerykański samolot myśliwski, drugi w historii odrzutowiec w US Navy.  Łącznie zbudowano 1382 egzemplarzy. Panthery służyły w amerykańskiej armii w latach 1949-1958, w trakcie wojny koreańskiej samoloty te strąciły 6 MiGów 15 samemu tracą tylko 1 maszynę. Cechą charakterystyczną wszystkich "Panter" są zbiorniki paliwa zamontowane na stałe na końcu skrzydeł. Samolot uzbrojony był w 4 działka 20mm i 900kg bomb lub 6 niekierowanych pocisków rakietowych.




Samolot tradycyjnie zbudowany z Procedural Wings i Parts, kokpit pochodzi z Quiz tech Aero, silnik z B9, koła z Baha ADJ a uzbrojenie z Aviator Arsenal.







116
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Sob, 20 Lut 2016, 20:16:44 »
de Havilland Vampire FB. Mk. 5



Brytyjski odrzutowy myśliwiec wprowadzony do służby w 1945, wyprodukowano 3268 egzemplarzy. Był to bodaj drugi w historii brytyjski samolot z napędem odrzutowym. Vampire miał dość charakterystyczną dwubelkową konstrukcję, znaną m.in. z samolotu P-38. Vampire wyposażony był w 4 działka 20mm, niekierowane pociski rakietowe lub 2 bomby po 225 kg każda.








de Havilland Venom FB. Mk. 50



Venom powstał na bazie Vampire i stał się podstawowym myśliwcem RAF w 1952. Od poprzednika wyróżniał się większą mocą silnika, większą maks. masą startową, mógł przenosić 900kg niekierowanych pocisków rakietowych lub 2 bomby po 450kg. Chociaż prędkość maks. Venoma była o prawie 200km/h większa od swojego poprzednika wciąż był on myśliwcem pierwszej generacji niezdolnym do przekraczania prędkości dźwięku.







Zagadka: do jakiego kraju należał powyższy egzemplarz Venoma?

117
Ja tylko powiem, że pierwszy filmik pokazuje tzw. low-energy transfer Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Podwyższamy orbitę używając może 1-3% więcej delta V niż jakbyśmy lecieli manewrem transferowym Hohmanna na Księżyc. Ostatecznie wchodzimy na orbitę wokół Księżyca w ogóle nie wykonując odpalenia hamującego - oszczędzamy delta V i zwiększamy w ten sposób masę ładunku bez zwiększania masy rakiety nośnej. Całość jednak trwa znacznie, znacznie dłużej niż w przypadku transferu Hohmanna. Principia nie tylko oferuje nowe możliwości ale też daje odp. narzędzia do ich zaplanowania. 

Całą trajektorię lotu widać dobrze na mapce w 0:46

118
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 23:01:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
"ściągnij FAR", "ściągnij EVE"
Z EVE to się zgodzę natomiast jakby Squad zaimplementował FAR na stocku to dopiero wylałoby się morze kaki :) a to, że samoloty komuś nie chcą latać a to, że rozwalają się przy ostrych zakretach itp...


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Już w tym momencie można grę zmodować tak że ze stocku zostaje w zasadzie tylko interfejs, ale mamy pokaz slajdów.
Nie no ja mam przy gruncie te 20 fps średnio a bez RVE, Scaterrera i Open GL to nawet ze 40-60 :)

119
Zamykam w tym momencie wszelkie zgłoszenia. Osobom, które nie podały roku zaliczam 2016 a tym którzy podali dwie daty zaliczyłem datę wcześniejszą. Mamy 20 uczestników:

08.02 beryl
14.02 KebabKerman
25.02 MarQx
28.02 JackRyanPL
29.02 ShookTea
29.02 Robson
01.03 Bill2462
05.03 MCQraff
05.03 Pikachu
09.03 Pizmak
10.03 Kadaf
20.03 Mithrill
27.03 krzychu072
31.03 baalnamib
01.04 kapacity
11.05 cyrylo97
15.05 winged
20.06 mijak
30.12 Wiarus
01.01.2017 Wielki Piotr

Największe szanse na zwycięstwo daję użytkownikom kapacity i cyrylo97 zwyczajnie dlatego, że na każdego z nich przypada ponad 20 dni, które dają im zwycięstwo podczas gdy np. baal'owi zwycięstwo dają jedynie 3 dni. Mijak zgarnia cały okres od 3.06 do 25.09 więc ma aż 112 dni, ale tak odległa data wyjścia 1.1 jest wg mnie mało prawdopodobna.

120
Poproś o pomoc / Odp: Misja na Mun (tryb kariery)
« dnia: Nie, 14 Lut 2016, 09:01:24 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up
W trybie kariery nie ma rakiet ciężkich tak wcześnie.
Wiem. To był post w celach humorystycznych, nie proponowałbym przecież na serio budowania rakiety składającej się z 3 części. Kto obejrzał film ten wie dlaczego.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 31