Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - winged

Strony: [1] 2 3 ... 31
1
Rakiety / Program Apollo - RSS/RO
« dnia: Czw, 11 Paź 2018, 18:33:04 »
Misja na niewidoczną stronę Księżyca w ramach programu Apollo. Celem kerbalonautów będzie krater Ciołkowski ulokowany w południowej hemisferze srebrnego globu.


2
Inne / Odp: Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Wto, 17 Kwi 2018, 23:16:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czekam na misje na jakiegoś Trytona czy coś ;)
Zajrzyj na mojego imgura: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  Mam tam orbitera Trytona i parę innych ciekawych rzeczy w trybie kariery. <sorry za autoreklamę>

3
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 27 Lis 2017, 10:31:37 »
Wieża Eiffela:




Stratzenblitz75, mistrz KSP przedstawia:






4
Wyzwania / Odp: MOBAZ - wielozadaniowe pudło na Laythe
« dnia: Pon, 30 Paź 2017, 14:09:53 »
Brawo Kadaf, wygrałeś na reddicie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


5
Wyzwania / Odp: MOBAZ - wielozadaniowe pudło na Laythe
« dnia: Pią, 27 Paź 2017, 01:50:46 »
Heh tak się składa, że parę miesięcy temu wysłałem na Księżyc coś co pasuje do tego tematu : Mobilne Laboratorium Księżycowe.



Pojazd waży 38 ton, ma habitat dla 4 załogantów i jest zasilany przez reaktory atomowe (te białe skrzynki z tyłu) przez co niestraszne mu 30-dniowe noce na srebrnym globie. Koła mają 2 m średnicy a cały pojazd ma 15m długości i jakieś 6 m wysokości.



A teraz wysłałem nieznacznie zmodyfikowaną wersję na Ganimedesa. Żeby wylądować czymś o masie czołgu na księżycu Jowisza musiałem najpierw wysłać na orbitę człony napędowe o masie 1,5 krotnie większej niż całe ISS.



Niedługo dołączy załoga, właśnie konstruują statek na orbicie:






EDIT: nie doczytałem, że ma pływać, fruwać i mieć interiory. No ale ja przynajmniej wysłałem to na Ganimedesa a nie do kiosku po drugiej stronie ulicy więc mam punkty bonusowe :)

6
Samoloty / Odp: Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 29 Wrz 2017, 23:48:58 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy Winged tu jeszcze bywa? :)
Tak, bywa.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Teraz napiszę, o co mi konkretnie chodzi. Wznoszę się dość łagodnie, bez szaleństw i tak powoli rozpędzam, 200, 300 m/s i zauważam, że prędkość zwiększa się coraz wolniej. Przy 6000 metrów samolot za chiny nie chce już przyspieszać, ba prędkość wręcz spada!

Sam spostrzegłem podobną sytuację przy moich replikach samolotów naddźwiękowych. Chodzi o to, że siła ciągu zalezy od wysokości i prędkosci z którą już się poruszasz. Im szybciej się poruszasz na określonej wysokości tym więcej ciągu silnik będzie produkować. Wydaję mi się, że to zjawisko znane jest jako ram-air effect. Nie znam się za bardzo na lotnictwie ale wydaje mi się to całkiem logiczne: większa prędkość na określonej wysokości to więcej powietrza, które uderza w samolot w jednostce czasu.

Jeśli przy 6000 m samolot nie chciał już przyspieszać to znaczy, ze po prostu wspinałeś się zbyt stromo i na 6000 m samolot leciał zbyt wolno by mieć odpowiednio dużą siłę ciągu. Po prostu musisz łagodniej się wspinać albo nurkować co jakiś czas.

Ja gram na AJE i FAR ale wiadomym jest, że NathanKell w trakcie swojej pracy dla Squad zaimplementował wiele z tej mechaniki do stockowej gry.



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A co do tego wahniecia, to prawdopodobnie coś z grą, mimo kierunku lotniczego nie mogę znaleźć dla tego rozwiązania. A co do zwiększania spalania wysoko, to mniej powietrza=mniej paliwa, bo nie dasz rady spalić tej samej dawki na 1000m i 20000m. Silnik odrzutowy spała paliwo tak samo jak tłokowy, tylko inaczej się spręża powietrze i w ogóle :p

Nie to na pewno nie jest błąd gry, podobnie to działa na modach AJE, FAR i wydaje mi się ze zostało świadomie zaimplementowane do stocka. Jeśli studiujesz coś związanego z lotnictwem to popytaj czym jest ten ram-air effect i czy działa on tak jak to przedstawiłem w odpowiedzi do Kadafa, bo ja bazuje tylko na tym jak ta mechanika wygląda w grze i nie wiem jakie ma to przełożenie w rzeczywistości.

Tyle na ten temat mowi wikipedia:

Cytuj
"A ram-air intake is any intake design which uses the dynamic air pressure created by vehicle motion to increase the static air pressure inside of the intake manifold on an internal combustion engine, thus allowing a greater massflow through the engine and hence increasing engine power.[1]"

Czyli mowa jest raczej o specjalnym wlocie powietrza dla samolotów naddźwiękowych i faktycznie niektóre wloty powietrza u mnie w grze są typu "Ram-Air Intake" i to te których uzyłem do budowy najszybszych samolotów.

7
Skoro film nie wyjdzie to warto chociaż pokazać zdjęcie śpiących Kerbali:


8
Tak, musiałem to wszystko poskładać trochę inaczej, żeby w ogóle ta misja mogła się odbyć. Na przykład załogowy lądownik, musiał zostać wyposażony w koła żeby wyeliminować potrzebę precyzyjnego lądowania - nie byłem w stanie wylądować bliżej niż 40-50 km od drugiego modułu.

9
Dzięki. U mnie również stockowe Constellation obok recenzji KSP na blogu kwantowo.pl było głównym powodem do zainteresowania się tą grą. Muzykę do tego wideo dobrałem już dobre pół roku temu. Żałuję tylko, że nie udało mi się nakręcić lepszych i przede wszystkim dłuższych scen z Kerbalami na powierzchni Marsa bo obydwa statki zjadł Kraken.

10
Pewnie wypadałoby tutaj cos napisać ale już mi się nie chce. Kto ma pytania, niech zadaje.



Lista modów:
RSS, RO, RP-0, Scaterrer, RSSVE, Real Plume, FAR, TAC Life Support
Części: Procedural Parts, Procedural Fairings, B9 Procedural Wings, FASA, AIES, Chaka Monkey, SSTU, Constellation Essentials, SXT, Ven Stock Revamp, Spice Launch System, Quantum Struts - wiele części zostało przeze mnie zmodyfikowanych np. zrobiłem 10-metrowy port do dokowania, czy znacznie większe RCSy. 

11
Szukam modyfikacji / Odp: Zwiększanie "głębi"
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 11:58:18 »
Nie bardzo rozumiem, może chodzi ci o pole widzenia? Standardowo w grze jest ono bardzo wysokie przez co np. Słońce i Księżyc w RSS są bardzo małe. Można to jednak dostosować poprzez alt+ scroll. Poniżej masz przykładowe zdjęcie z maksymalnie zmienionym FOV:



Według mnie wygląda bardzo naturalnie.

12
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 19 Lut 2017, 02:37:05 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Załogowy przelot obok Wenus

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Been there done that: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Czw, 16 Lut 2017, 17:45:16 »
Zawsze chciałem naspamować możliwie jak największą ilością samolotów w jednym miejscu :




Efekt? 1500 części w zasięgu fizyki i stabilne 60 fpy. Nawiasem mówiąc w RSS mój limit części przy których można utrzymać normalną ilość klatek na sekundę jest chyba dużo gorszy niż na stocku.










14
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Piszecie jak dostać się na niską orbitę, a ja wlecialem 3 członową rakietą ( trzeci człon to probnik z napedem jonowym) na wysoką...
Teraz to jednoczłonową możesz bez problemu polecieć na orbitę.

Cytuj
Spójrz najpierw na rok wydania tego poradnika. Nowe części, które doszły od tego czasu ułatwiły wloty na orbitę i to całkiem mocno. Dlatego to żaden wyczyn, zwłaszcza, że pewnie używałeś nowych części.
Tu też się nie zgodzę. Wraz ze zmianą aerodynamiki części się pogorszyły w nowych KSP, kiedyś były silniki z isp 390 s w próżni a teraz może 300-320. To co się zmieniło to delta V potrzebne do osiągnięcia niskiej orbity. Kiedyś to było 4500 m/s, teraz ok. 3300 m/s.

15
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Sob, 11 Lut 2017, 18:54:05 »
Moja kolekcja rakiet w RSS tworzona od grudnia 2014 i składająca się obecnie z ponad 50 różnych modeli: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Strony: [1] 2 3 ... 31