Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - trzmiel

Strony: [1]
1
Poproś o pomoc / Jak zaprojektować i stworzyć rodzinę rakiet
« dnia: Śro, 29 Lip 2020, 22:11:22 »
ZNACZNA CZĘŚĆ MERYTORYCZNA TEGO POSTU NIE ZOSTAŁA NAPISANA PRZEZE MNIE I STANOWI JEDYNIE SKRÓCENIE I PRZETŁUMACZENIE TEGO POSTU: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Od samego początku miałem w KSP pewien problem. Otóż nie wiedziałem jak budować rakiety. Mam na myśli czy najpierw budować rakietę i dopasowywać do niej sondę lub statek czy też na odwrót. Zasięgnąłem więc informacji o tym jak w rzeczywistości powstawały takie rodziny rakiet jak: Ares,Falcon,Atlas,Titan,Ariane,Proton itp. Ale jak przełożyć to na KSP? Jeżeli ten post jest czytany przez kogoś kto się na tym zna lub przeszedł przez ten proces to mam do niego (lub niej) następujące pytania:

-Czy należy dopasowywać ładunek do rakiety czy też na odwrót?

Czy TWR pierwszego stopnia 1.3 do 1.4 a drugiego 1 do 1.2 jest okej?

-Lepszy 1 wielki silnik czy kilka mniejszych

-Czy wymyślone klasy wagowe sond (np. od 0,75t do 1t) są pomocne

-Jak dojść do tego stopnia zaawansowania: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Ile deltaV na pierwszy i drugi stopień

2
Miałem na myśli deorbitację stacji. Wiem że centrum obserwacyjnym jest możliwość usunięcia obiektu funkcją TERMINATE ale po prostu chciałem urealnić to usuwanie stacji i przy okazji zobaczyć jak deorbituję duży obiekt. I zobaczyć czy coś z niego doleci na powierzchnię. A co do KAS to zobaczę czy wersja z cKAN da radę bo fakrycznie szukałem wersji do KSP 1.9.0 ale nie znalazłem. Dzięki za Radę. Syriusz 3 jest już w drodzę na orbitę. ;D

3
zastanawiam się nad rozbudową ale przy próbie deorbitacji zaczyna robić koziołki jeszcze w kosmosie. To chyba efekt źle przesuniętego środka ciężkości a misji nie robię.czysty Sandbox.  I jeszcze jedna sprawa zainstalowałem Sobie KIS i KAS żeby robić kolonię na księżycu.W tym filmiku: () w około 4-tej minucie jest pokazane co mam zamiar zrobić. Chcę połączyć dwa pojazdy w taki sposób jak pokazano ale po kliknięciu prawym przyciskiem w tę część otwiera mi się menu ale nie widzę tam funkcji"LINK" która jest niezbędna.( KSP 1.9.0+MKS,UKS,UMBRA SPACE) piszę o tym tutaj bo nie widzę sensu by zaczynać nowy wątek. Jeżeli ktoś umie mi pomóc to proszę. Pozdro dla informatyków

4
Przepraszam za ten pominięty mod ale jestem jedynie człowiekiem i po prostu o nim zapomniałem. Jako rekompensatę przesyłam zdjęcia stacji którą zbudowałem. A jej imię to "Syriusz 2''. Był też Syriusz 1 ale nie był zbyt ciekawy wyglądał jak Salut   Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

5
Dziękuję za odpowiedź,zastosuję się,jeżeli to nie zadziała dam znać,zapomniałem dodać ale to tak tylko dla formalności że gram na ksp 1.9.1 na vanilli.

[Post scalony: Nie, 03 Maj 2020, 21:43:10]
znacznika jak nie było tak niema podszedłem do stacji na ok 0.2 km jeżeli wierzyć mapie. Na zdjęciu na środku ekrany jest mój statek a w lewej górnej ćwiartce moja stacja miałem zaznaczony cel a i tak nie było znacznika
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ









6
Witam
Mam następujący problem: chciałem zadokować sobie do stacji kosmicznej a tak naprawdę nauczyć się w końcu jak to zrobić. Wreszcie udało mi się zaplanować spotkanie (po uprzednim wybraniu celu) w odległości ok.2,5 km przy prędkości: ok.30m/s.Wszystko szło zgodnie z procedurą ledwo minąłem znacznik spotkania i przełączyłem prędkościomierz na "Target" i zwolniłem do ok 10/ms.Zwolnienie i zbliżąnie obserwowałem na mapie. Tuż po minięciu punktu spotkania przełączyłem się na widok z kamery głównej i nie zobaczyłem żadnego znacznika. Spróbowałem odwrotnie chciałem zobaczyć czy stacja widzi pojazd ale sytuacja była ta sama.Proszę BARDZO o pomoc bo jak się nie da zadokować to ta gra bardziej WKURZA niż daje przyjemność.

7
Witam
Mój problem jest następujący. W związku z wypuszczeniem wersji 1.7 pomyślałem że fajnie byłoby wrócić do KSP.
Zatem załatwiłem update na Steam i miałem już 1.7.
gdy wszedłem do Vab-u i zacząłem coś budować okazało się że narzędzia move i rotate (te w szarych ramkach zaraz pod action grups)
nie działają prawidłowo. zamiast przesówać i obracać milimetr po milimertze wyglądało to tak jakby przesówały i obracały metr po metrze
Pomyślałem że to może przez nieaktualne mody.Zatem wywałiłem wszystkie mody jakie miałem ale to nic nie dało

Proszę o pomoc. Bo KSP bez dokładnych narzędzi to nie KSP  :'(

Strony: [1]