Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szwedu

Strony: [1]
1
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Pią, 20 Mar 2015, 22:09:48 »
Gdyby stockowy ksp udźwigną 20modow, też bym nie szukam dziury w całym, stockowy ksp to dx9 nie dx11,

2
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Pią, 20 Mar 2015, 10:02:10 »
Niestety, wszystko aktualne.

3
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 15:57:56 »
Auto Update Windows i nvidia experience chyba załatwiają sprawę aktualizacji tych bibliotek ale zobaczę ręcznie jeszcze. Z czystej ciekawości zmieniłem na -force dx10 ale chyba działa to jak dx9.

4
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Czw, 19 Mar 2015, 04:40:06 »
Nie wiem czy tylko u mnie występuje ten problem ale na dx11 hangar i lunch pad mają problem z shaderami/cieniami i czcionka jest nieczytelna. Kombinuje czy to się da jakoś naprawić ale mało kto opisuje taki problem na dx11

5
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 04:40:46 »
Właśnie testuje dx11, działa rewelacyjnie, i faktycznie też oszczędza ram, nie wiem czemu we wszystkich wątkach o oszczędzaniu ramu rozmawia się o open gl. Nie dość że alcor w IVA działa płynie to ramu pod dostatkiem, dziękuję za pomoc , zdam raport po testach.

6
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 02:01:12 »
Aha, no ja w folderze Game data mam 27 plików i folderów o wadze 1,4gb
Ale wszystko działa idealnie poza alcor-em.
Zaciekawiłeś mnie ta podmianą pliku comfig ale potrzebował bym więcej szczegółów.

7
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:51:18 »
Mialem właśnie pisać że: Tak czy inaczej, ksp bez modow jak i z, w dx3d jak iw opengl tnie w kabinie kapsuły ALCOR, i pomoże chyba jedynie osoba która miała ten problem i go rozwiązała.

Poza tym pisaniem też że jakiś rok temu grałem w ksp (chyba 0.23) i mialem podobną ilość modow, tą sama konfiguracje tylko alcor był w wersji 0.7 teraz jest 0.9 .

Problem leży ewidentnie po stronie samego moda.

8
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:44:48 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mówisz też, że na dx bez zmian, ale więcej klatek. To jak w końcu?
Bez zmian w kontekście ALCOR i IVA.
Ogólnie oczywiste że gra chodzi lepiej na dx3d tylko moje mody zabijają ram.

9
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:40:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oczywiście że zabytek i oczywiście że wiem lepiej, bo jestem posiadaczem jednej z najlepszych maszyn na forum. A właściwie dwóch. Z Open GL ostatnio korzystałem na komputerze klasy celeron 333mhz czyli pewnie z 15 lat temu, jak nie więcej.

Pozdrawiam chłodno z gimnazjalnej ławy.
Jeśli to naskrobałaś poważnie to nie rob tego więcej.
Jak nie poważnie , to też nie pisz więcej.

10
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:30:50 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I dostajesz wyłącznie to, co dajesz.
Rozwiń tą myśl.

Sprawdziłem, bez zmień między dx3d a opengl, oczywiście więcej klatek ogólnie na d3d.
W kwestii ramu na dx3d po dziesięciu minutach przekracza 3,5g i crash. Dlatego siedzę na opengl z modami.

11
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:22:19 »
Synek dobre, nie będę tego ciągną ale jak lubię jak dzieciaki z gimnazjum piszą takie teksty a po drugiej stronie dorosły człowiek no ale...
Wiesz w ogóle po co się korzysta z open gl geniuszu?

Taki zabytek 660ti ze gram sobie w każdą grę bez ograniczeń, ale pewnie wiesz lepiej nie?


12
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:17:33 »
Lol
Sprawdzę jak to się zachowuje na dx3d bo nie pamiętam i dam znać

13
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Śro, 18 Mar 2015, 00:06:55 »
Nie chodzi o to czy mam potężny komputer, specyfikacja sama w sobie nic nie mówi, szyderczy użytkowniku Drangir.
Gra działa i działała płynie i przed Updatem nawet w kapsule. Nie mogę doczytać w wątku głównym tej kapsuły gdzie leży przyczyna ale, na pierwszej stronie tego moda jest ankieta , radzę zapoznać się z nią.
Screeny statku ? Do czego , jakiego statku? Wystarczy postawić sama kapsułę.
Screeny kabiny? Myślałem że każda wygląda tak samo.
Mody są nie ważne , bo z nimi lub bez sytuacja się nie zmienia.


i5 750@3,5GHz 8gb ram 1600MHz gtx660Ti OS WIN7

14
Problemy z modyfikacjami / Kapsuła ALCOR i IVA
« dnia: Wto, 17 Mar 2015, 14:17:15 »
Witam, większość z was spotykają się pewnie z tym podem, ponieważ jest to chyba najbardziej zaawansowana kapsuła do misji tylko IVA. Mój problem polega na strasznie malej ilości klatek z widoku od środka. Miałem przerwę w KSP i ostatnio grałem chyba w 0.23 lub 0.25 jak wprowadzili asteroidy. Wtedy ALCOR działał wyśmienicie , teraz w IVA mam 15 klatek. Czy ktoś miał ten problem i rozwiązał go? Gram na OpenGL 32bit. Problemem nie jest sprzęt, ogólnie mam w ksp 60 klatek przy Maks ustawieniach .

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: [1]