Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26
61
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 18:33:57 »
@up
Ja mam 8 GB ramu i przy naprawdę dużych konstrukcjach też mam lagi, przede wszystkim postaraj się o mocny procek - ram 4-8GB starczy o ile nie będziesz budował na więcej niż 500 części ( mam na myśli bardziej skomplikowane pojazdy, bo w teorii bez problemu można budować przy 1000 )


62
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 14:27:32 »
Dostaniemy prędzej czy później - Na razie wystarczy sam fakt przenoszenia próbek

Post scalony: Wto, 15 Paź 2013, 14:56:59
Szkoda tylko że można badać tylko kerbin :(
Chciałbym zbadać laythe, ale na razie ogranicza się to do jazdy i szukania ciekawych miejsc.

63
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 13:20:28 »
@up
Serio? Spróbuj coś takiego zrobić sam to się przekonasz ile pracy i czasu w to włożyłem.
Fakt, nie lubię cię i mam do tego prawo - Ale nie hejtuję twoich dennych wątków, w przeciwieństwie do ciebie.

64
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 22:08:03 »
Odwołuję - wywalam :(
Mod jest dobry, ale buguje kerbale, baterie i wszelkie załogowe struktury.

Edit1:
w sumie to mod jest fajny, może przy 0.22 do niego wrócę

65
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 21:06:40 »
WOW!
Gdyby to było w stocku... niesamowite! O ile nie będą się działy jaja z innymi modami to dodaję do gry :)

66
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 21:00:51 »
wszystkie aktualnie dostępne części powinien zdobyć like - przyszłe, bardziej zaawansowane mogą być już prawie niemożliwe do zdobycia :)

67
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 01:05:46 »
@UP
Fakt że użyłeś cheatów przy Dunar Experience Też pozostaje.
Poza tym mam prawo do naprawy błędów gry.

Post scalony: Pon, 14 Paź 2013, 13:02:15
Kontynuując projekt...
Z uwagi na mały problem techniczny ( Utrata zdjęć ) część zdjęć bazy była robiona po opisywanych wydarzeniach.
Pora na bazę!

Z uwagi na wielką tragedie jaka się wydarzyła ( śmierć Billa ) Bazę nazwano imieniem świętej pamięci kerbonauty.

Kraken niestety nie śpi... zanim zrobiłem część screenów już zjadł 1/5 bazy.

Ale nie o tym teraz.

Z uwagi na pojawiające się nieuzasadnione wątpliwości opiszę DOKŁADNIE jedną z moich misji. Jest niemal identyczna jak poprzednia.
MainFire, czyli mój pierwszy samolot na Laythe.
Start.

Wyrównywanie orbity.

Teraz wyjście ze strefy wpływu kerbinu - Postanowiłem wykorzystać do tego Muna.

Na orbicie Kerbolu wykonuję manewr który ma mnie zaprowadzić prosto na Joola.

W czasie jego trwania zrobiłem sobie śniadanie...

Teraz zapytacie - jak doleciałem tym małym czymś? - Otóż nie osiągałem orbity Joola.

Celowałem prosto w laythe!

Poprawki dzięki którym przelecę koło bazy, będę mógł bez osiągania orbity laythe wejść w atmosferę.

Wykonywałem kilka prób ( diabelna kamera, nie do końca wiedziałem jak wejdę ) więc screeny mogą się nie pokrywać.
Następnie manewr dzięki któremu przelecę koło wyspy.
I wejście w atmosferę nad Laythe.


Jakiś problem? Nie?
TA-DAM lot trwał 340 dni ( jeśli wierzyć grze ) i koło 1-2 godzin w rzeczywistości.

Już w piątek pierwszy ( już normalny ) wpis z  misji tego pojazdu. 

Post scalony: Pon, 14 Paź 2013, 13:33:35
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jako dowód powinieneś dać zdjęcia bez kadrowania.

Edit:

Jesteś nie szczery co też prowadzi do oszust!!!

Jestem całkiem szczery, masz post wyżej zestaw zdjęć - większość kadrowana bo tak miało być, ale okno HE widać nawet z kadrowaniem.

68
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 00:36:05 »
@Dawster
Jeśli w ciągu 24h nie wycofasz tego wzywam moderatora.
Sam nie raz używałeś cheatów aby naprawiać bugi gry ( np. przy panelach bazika ).

Wyjaśniłem sprawę, mam dziesiątki zdjęć które mogę natychmiastowo wystawić. Aktualnie robisz to celowo - To co publikuję robiłem kilka dni temu, przed chwilą opisałem 4-5 dni pracy.

Post scalony: Pon, 14 Paź 2013, 00:37:44
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Proszę bardzo - Oto większość zdjęć, jeśli ktoś chce więcej to niech pisze - mam zdjęcia ze startu i wejścia w strefę oddziaływań Joola praktycznie każdego pojazdu.

Edit:
Cytuj
(00:33:39) DawsterTM: Mam też parę innych powodów dla których zostawić to mogę tylko po to żeby było
A to kolejny dowód - Jeśli chcesz mam też save - Te "inne powody" to zapewne to że ARS zaczyna przyciągać wzrok, nie chcesz tego.

69
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 23:13:29 »
@up
Próbowałem naprawiać te kerbale  ::)
Wywalałem je w powietrze i próbowałem kierować.

Post scalony: Nie, 13 Paź 2013, 23:22:35
Jeśli ktoś chce to mam fotki z lotu - nie mam nic do ukrycia. Był to najtrudniejszy lot jaki wykonałem, ale głównie dla tego że nie użyłem wszechmocy HyperEdita

70
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 12:19:02 »
Ech... teraz ja mój najnowszy fail podam :)

W czasie trwania projektu optimus zostawiłem w Bazie 2 trzy kerbale...
Billa i Eda

W tym czasie Optimus I wykonywał misję badawczą.

Ale o tym kiedyś :)

Kiedy wylądowało zaopatrzenie dodatkowe chciałem pojechać innym pojazdem by naprawić pojazd na którym się to zaopatrzenie znajduje.
i... i... i...
Podobnie jak @Up poczułem się jak Danny.

Ed kerman ( w sumie to gra nazwała wszystkie osoby w bazie tym samym imieniem ) stał się... bezużyteczny. Nie mogłem nic z nim robić, tak samo z Billem...

...Który w dodatku stał się kolejnym Edem i spadł z krzesełka.

Przy okazji pytanie - Wie ktoś jak to naprawić?
Edit1:
O ja kerb....

Widzicie załogę?! jest w niej Ed....


Omijajmy takie słownictwo. // Raynus

71
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Nie, 13 Paź 2013, 11:58:18 »
Dzięki, następny ma lecieć na Laythe, a jeszcze inny na dres elloo lub moho ( sam nie wiem gdzie :) )

Post scalony: Nie, 13 Paź 2013, 22:51:09

Jeb był niezwykle szczęśliwy z powodu udanego lądowania :)
Szybki test działania pojazdu:

Lokalizacja:


Teraz pora znaleźć miejsce na tymczasową baze, trochę to trwało ale się udało.

Luke kerman - specjalista od inżynierii i wyglądu zajął się malowaniem pojazdu. W tym czasie Jebediah zajął się budową prowizorycznej bazy.

Ogólnie niewiele się działo.

_____________________________________________________________________________________
Pora na rozbudowę :)
Postanowiłem wysłać dodatkowy łazik.


Po długim locie którego nie opiszę bo wyglądał jak każdy inny, nastąpiło wejście w atmosferę.

było nieudane, 2 łaziki typu Kerbus zostały zniszczone, a łazik główny stracił najważniejszą część transportu.
Po naprawach udało się zbudować prowizoryczną baze w innym miejscu ( starą zjadł kraken... ).

Zbudowano też moduł komunikacyjny.

I tu robi się ciekawie.

Optimus I wyrusza w pierwszą dużą misje!

Głównym celem jest zbadanie Dziwnego cypla odchodzącego od wyspy.
W pewnym momencie... USKOK.
Pojazd wyleciał na 6 metrów w górę, zahaczył o ziemię niszcząc większość zasilania, pół sekundy później uderzył z pełną siłą o ziemię uszkadzając 2 kółka.

Po szybkich naprawach:


Cypel okazał się zupełnie inny niż na mapach - Nie składał się z wysp, ale z bardzo cienkiej linii brzegowej.

Uznano go za punkt orientacyjny morza znajdującego się między dwoma wielkimi wyspami - Morza Kermana.

Następnie powrót do bazy.


Gdy Optimus wracał do bazy dodatkowe zaopatrzenie wchodziło w atmosferę



Kiedy Optimus wracał do bazy... no właśnie co się stało?
Próbował się połączyć z 2 Kerbalami które pozostały w bazie. Brak odpowiedzi.

Tu Jeb do KSC! dwa kerbale nie żyją - nie poruszają się!


Dobra, trzeba uratować uszkodzony pojazd transportowy!
KER-BOOM!!!

Jeb aż podskoczył. Co się dzieje?
Patrzy przez okno.... ON WYBUCHŁ. Być może to rodzaj zarazy... ale co robić?!

Ed Kerman został w bazie - Jako jedyny się zgłosił na ochotnika.

30 m/s...
JEZUS.

Skręt!!! Hamuj!!!

Dość spore to... no cóż jakoś trzeba zjechać :)

Polecam San Da Pati i Europę jeśli chodzi o tło muzyczne do gry :) dużo spokojniej się gra.

Jeszcze gorszy był wjazd... Luke zajął łazik transportowy, był zaprojektowany do jazdy na 100-1000 m po płaskim terenie... A tu mamy 15 km i najgorszy teren jaki widziałem.


Po dotarciu pora na budowę rozbudowanej bazy:


Ale o tym w następnym wpisie :)
Może jutro, może za tydzień

72
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: 40 lat minęło...
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 14:46:11 »
Ja jestem przy kerbalach od...
0.15 :)
Ale miałem zbyt słaby system żeby porządnie pograć.
Ostatecznie nauczyłem się latać rakietami ( wcześniej miałem problemy z 32 bitowym systemem ) w 0.20.
Wcześniej nauczyłem się tworzyć bardzo dobre samoloty, co pomaga mi dziś przy eksploracji laythe

73
Łaziki / Optimus I - łazik do zadań specjalnych.
« dnia: Sob, 12 Paź 2013, 12:54:43 »
ALPHA ROCKET SCIENCE



Optimus I miał 2 cele - przewożenie kerbali i małej ilości sprzętu.
Ma zasilanie ciut słabsze niż powinien mieć - ale radzi sobie z tym bez problemu, poza tym dzięki pomocy modu KAS można to zasilanie udoskonalać.

Posiada 300 jednostek paliwa samolotowego, dwa holowniki, dwie rury paliwowe i 2 łączniki do holownika.

Doskonały widok z kabiny zapewnia wrażenia nawet największym weteranom! Mieści 6 kerbali, jest w stanie wjechać na niemal dowolną górę i z niej zjechać ( nawet z prędkością 40 m/s!!! ).
Przy prędkościach standardowych ( od 18 do 22 m/s ) jest w stanie skręcić o 180 stopni bez wywrotki.
Terenowe zawieszenie ułatwia prowadzenie, nawet na niezwykle wymagającym terenie!

Samo zawieszenie powstało z myślą o skrętach przy dużej prędkości.

Jedzie bez trudu nawet po uszkodzeniu większości kół.
Przenosi do 4 skrzyń z zaopatrzeniem ( ale może wziąć ich więcej na hol ).

74
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Czw, 10 Paź 2013, 16:11:42 »
UWAGA!
lada chwila rozpoczynam projekt "Optimus"

oczekujcie z zapartym tchem :D

Post scalony: Sob, 12 Paź 2013, 13:10:45
ALPHA ROCKET SCIENCE

prezentuje:
PROJEKT OPTIMUS

Czyli pora na Laythe.
Prezes firmy, Oli Kerman postanowił oficjalnie rozpocząć badanie Laythe.
Badanie ma objąć:
-Wyspy podbiegunowe, oraz największą górę na Laythe.
-Biegun.
-Oceany ( między innymi nadanie im nazw ).
-Znalezienie legendarnego krakena na Bop.

Więc zaczynamy!

Optimus I.
Pojazd zaprojektowany przez najlepszych inżynierów Trzeciej Rzeczpospolitej Kerbalskiej.
Dokładną dokumentacje znajdziecie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0
START


Rakieta wystartowała z ogłuszającym rykiem!

Lot 1100 dni i działy się w czasie jego trwania dziwne rzeczy... między innymi przekroczyłem prędkość światła ( Ach te kerbale :D ).

Podczas wchodzenia w strefę oddziaływań Joola udało się wykonać zdjęcie Tylo z dość niskiej odległości.



Wejście w atmosferę laythe było niezwykle emocjonujące...

Cytat: KSC - ukryty mikrofon
- Prędkość 7800m/s i przyśpiesza!
- CO?!
- Powtarzam! 7800m/s i przyśpiesza!
- Do osiągnięcia orbity potrzeba 5000 delta V - Nie wyrobimy się!
- Ja Kerbaldole! Walniemy od razu w wyspę - Nie mamy innego wyjścia!
- CELOWAĆ W WYSPĘ W OKOLICACH BIEGUNA!
- Zrozumiano!
- Dobra ludzie! Wchodzimy!
- Utrata łączności!
- Za 10 sekund powinna powrócić!
Precyzyjne lądowanie Atmosferyczne przy 40 sekundach na zastanowienie i prędkości 7km/s - Bezcenne  ;D

HAMUUUUUJ!!!

Uff...

Odrzucenie członu transferowego...
Spadochron nm.1 otwarty.

iii....
...Lądujemy.

Cytat: Jebediah Kerman
żyjemy! to było najlepsze wejście w atmosferę w moim życiu!
Cytat: KSC
Doskonale! Jak stan załogi?
Bill? - Jest!
Luke? - Żyje!
Ed? - Gotowy!
(...)
Cytat: Jebediah Kerman
Wszyscy żyją!
Cytat: Oli Kerman
Jeb, rozejrzyj się i znajdź miejsce na bazę!

Oczekujcie na następne wpisy!

75
Kampanie / Odp: FMS - Forum Mun Station
« dnia: Śro, 09 Paź 2013, 16:16:04 »
0.21, potem 0.22













eded deded edede

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 26