Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26
361
Poproś o pomoc / Odp: orbitowanie na munie
« dnia: Nie, 07 Lip 2013, 11:36:52 »
dzięki za pomoc może coś jeszcze dodam... właśnie buduję sondę która po wysłaniu na orbitę i zatankowaniu może dolecieć prawie w dowolne miejsce wszechświata ( znanego kerbalom... ) :) nawet jak skończy się paliwo będę mógł nadal nią lecieć dzięki silnikom elektrycznym a Xeon pętko nie skończy się

Post scalony: Nie, 07 Lip 2013, 11:42:01
dodałem krótką ankietę żeby udowodnić/obalić pewną hipoteze... przy okazji wycisnę z tematu ostatnie soki

362
przecież właśnie lecę... a raczej buduje rakiete ;)

wydaje mi się że zasada pieszego kroku działa... właśnie osiągnąłem orbitę muna i od razu mam wrażenie że mogę to zrobić jeszcze 100 razy! ( to chyba lekki off topic... jeśli tak to sorry)

363
Poproś o pomoc / Odp: orbitowanie na munie
« dnia: Sob, 06 Lip 2013, 19:08:46 »
dzięki oto screen z orbity ( jebediach we własnej osobie ;) )  jakby co, dotarłem do wysokości muna i poczekałem ze 2 tygodnie... ( w grze )i nagle mnie przechwycił, za pierwszym i drugim razem byłem za szybki i mnie o kerbin walnęło ale prze 3 podejściu ( dzięki bogu za qucksave ) osiągnąłem orbitę a potem ją zmniejszyłem, problem rozwiązany jak ktoś chce coś oddać to niech doda  ;)

364
dawster czy masz zamiar zrobić coś w tym samym stylu ale np. na evie lub jeszcze bliżej (  chyba moho )

365
Humor / Odp: Kawały
« dnia: Pią, 05 Lip 2013, 12:27:03 »
dlaczego wszystkie kerbale z rodu "kerman" mają tak krótkie ręce i nogi?. bo te które miały zaczepiały nimi o przycisk "EVA"   :D

366
Poproś o pomoc / Odp: orbitowanie na munie
« dnia: Pią, 05 Lip 2013, 11:20:57 »
wiem, wiem nie o to chodzi... po prostu czy jeśli będę mniej więcej w jego okolicy to czy mnie złapie w swoją strefę wpływów... jak widać mój statek to nie lądownik więc chce mieć niską orbitę nie zderzenie z glebą, chce jebedajacha wywalić w kosmos tak jak bila nad kerbinem :) żeby se latał


367
Poproś o pomoc / [Rozwiązane] orbitowanie na munie
« dnia: Pią, 05 Lip 2013, 09:56:41 »
więc tak... po dłuższych przygotowaniach zbudowałem rakietę zdolną wynieść na orbitę całkiem spory pojazd, jednak w czasie lotu, po odłączeniu głównego członu zacząłem spadać więc uruchomiłem wszystkie silniki na raz... przez to straciłem kupę paliwa więc już na orbicie musiałem odrzucić pojazd główny.

DO RZECZY: ( jak kogoś nie obchodzi wstęp )
jestem blisko muna jednak nie mam lądownika ( plan był taki żeby stworzyć satelitę nad nim ). zbliżam się do niego i sądzę że mam aż nadto paliwa ale jak osiągnąć orbitę. boję się że nie chwyci mnie w pole grawitacyjne nigdy. tak jak kiedyś duna...(ale to już inna historia :-X ) co mam zrobić?
załączyłem pare screenów pozwalających określić moje położenie... orbita na około 9,500,000 metrach

z góry dziękuje za pomoc  :)


368
Inne / Odp: Badanie Układu Kerbol'a (Satelity i Sondy) - UpDate VI
« dnia: Czw, 04 Lip 2013, 17:41:16 »
ile czasu zajęły ci przygotowania i badania na jolu? i czy wysyłałeś misje do każdego księżyca czy jedną lub dwie z wieloma sądami?

369
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 21:36:57 »
ech... ja prubuje zrobić coś małego ( dobra dużego ale nie jak to!!! ) i rakieta się krzaczy... a jak utrzymujesz to coś w kawałku żeby nie zaczęło wirować w powietrzu przy SAS'sie

370
mi zawrze rakieta zaczyna wirować zwykle pomiędzy 7-15 km nad kerbinem potem wypadam z apocentrum bo odczepiłem moduł albo moduł zaczyna się kręcić po odczepieniu i uruchomieniu od pierwszej fazy... raz udało mi się w 0.20 udało osiągnąć orbite... w chyba 1.5 albo 1.6 ( w tej w której dodali te nowe planety ) doleciałem do okolic duny z kupą paliwa... i wiecie co?nie chciało mnie na jej orbitę wziąć!

nie wiem jak on to robi... a na przerzucanie paliwa to mod?

wniosek?
albo ja mam wyjątkowego pecha albo nie umiem latać rakietami... ( bo samolotami latam super ) bo budować to ja umiem niesamowicie!

nie wiem jak on to robi ale jest hardcorem  ;)

371
WOW widziałem wiele super stacji kosmicznych ale to... to już jest cały pluton stacji oraz armia kerbali na planecie   :o

co do obrazów mi też się nie wyświetla 1/3... to chyba wina internetu albo google chrome...

372
Obsługa techniczna / Odp: problem z wersją steam
« dnia: Wto, 02 Lip 2013, 11:31:45 »
Dzięki za pomoc, działa i to doskonale przynajmniej tak mi się wydaje... aktualnie pobiera aktualizację dzięki za pomoc  ;D 

373
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pon, 01 Lip 2013, 14:29:13 »
ja mam "kerbalski sen" o grze gotowej ( mam nadzieje że za 5 lat nowszy sprzęt na to pozwoli  ;) )

1.opcje które można wybrać przy tworzeniu "kampanii" S i K (sandboxa i kariery)
-wybieranie wiedzy o planetach (S i K) czyli czy musisz zdobywać o nich wiedzę ( np. za pomocą teleskopu )
-okres rozpoczęcia i ilość sprzętu (K)
-warunki psychiczne kerbali ( K i S )
-poziom zaawansowania pożarów ( poziom realizmu ) (K i S)
-ilość funduszy (k)
-potrzeba jedzenia kerbali (K i S )
-potrzeba tlenu kerbali (K i S)
-zaawansowane ustawienia fizyki ( promieniowanie itp. ) ( K i S)

2.tryby kampani
-sandbox
-kampania  państwowa
-kampania zwykła ( zwykłe misje )
-kampania prywatna ( dla prywatnych sponsorów )
-kampania uniwersalna
-kampania typu vs AI ( wyścig kosmiczny z komputerem )
-kampania typu vs player ( wyścig kosmiczny z innymi graczami )
-multiplayer sandbox
-multiplayer mod's ( servery dowolne  z modami )

3.części itp.
-więcej zbiorników paliwa
-zbiorniki na materiały ( np kawałek muna )
-zbiorniki na gazy ( nie trzeba latać na ciągle na tej samej mieszance )
-wiertło do wydobywania próbek i wywiercania otworów
-mechaniczny chwytak ( dla sąd bezzałogowych )
-kerbale mogą przenosić różne rzeczy naprawiać, i budować itp.
-pożary i losowe skały w kosmosie, części które mogą odpaść ( podoba mi się idea śrubki która wypadła kerbalowi i po wpadła na jakiś statek wywołując pożar i wybuch paliwa zabijając 2 kerbale )
-możliwość leczenia kerbali ( mogą zachorować lub zostać ranne )
-nieszczelności kombinezonu( np. po uszkodzeniu przez latającą śrubkę )
-zarazy ( powiedzmy że np. na dunie jakiś kerbal zachoruje wróci na kerbin i tu nagle okazuje sie że to zaraza i zabija pół populacji kerbinu :) )
-miasta i kerbale zasiedlające kerbin
-możliwość zdejmowania kombinezonu przez kerbale
-możliwość budowania (np. budynku na dunie )

potem ewentualnie zaktualizuje jak coś jeszcze wpadnie mi do głowy więc raz na jakiś czas proszę sprawdzać jak to kogoś interesuje

374
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 01 Lip 2013, 14:03:29 »
mi się ta aktualizacja podoba gdyby nie problem ze steam ( po prze-konwertowaniu na steam pobiera mi "aktualizacje" z wersji 0.20 do 0.19 ) który przekreślił mi możliwość gry po paru dniach to byłoby super!

powiem tyle:
 w wersjach od 0.17 do 0.19 gra dawała mi tylko jeden launh pojazdu, przy 2 był crash i tak za każdym razem...

375
Obsługa techniczna / Odp: problem z wersją steam
« dnia: Pon, 01 Lip 2013, 13:38:18 »
sam nie wiem... wyłączyłem auto aktualizacje ale nic więcej nie znalazłem co do aktualizacji

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26