Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 26
31
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 12:06:23 »
@Up
Dokładnie, budując samolot zawsze mam 2 problemy - stylistyczny i konstrukcyjny. Mod na zmianę koloru części jest przydatny, ale w 100% nie maskuje brzydoty części.
drugi problem to konstrukcyjny - części nie pasują do siebie, często muszą się przenikać i zostają w nich przerwy. Prowadzi to zwykle do utraty skrzydła przy dużych obciążeniach.

32
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 12:02:57 »
Ameryka ( nie pytajcie dla czego... ) 

33
Inne / Odp: Kerbin, mamy problem!
« dnia: Śro, 30 Paź 2013, 20:56:08 »
Z racji że akurat miałem czas postanowiłem uratować 4 kerbale i moduł.
Plan jest następujący:
1.Start, odrzucenie nośnej na 100 km.
2.zbliżenie się, i zadokowanie do stacji.
3.Odłączenie sekcji załogowo-ratunkowej.
4.Wyrównanie orbity stacji, celem dalszych działań.
5.Odłączenie modułu transportowego, odłączenie modułu załogowego stacji.
6.Dokowanie do modułu badawczego stacji.
7.Deorbitacja z zadokowanym modułem.
8.Lądowanie, silniki zostaną uszkodzone lub oderwane od pojazdu.
9.Baki z cennym paliwem mają zostać nieuszkodzone.
10.Zalecane jest minimalne zużycie paliwa, poniżej 50%.

1. - odrzucenie zbiorników głównych nośniej

2. - Dokowanie odbyło się w atmosferze, na wysokości 48km nad powierzchnią kerbinu.


Transfer załogi odbył się w wielkim pośpiechu - nie zostało dużo czasu.

3, 4. - Zaraz po odrzuceniu modułu załogowo-ratunkowego zmieniono orbitę stacji.




kerbale były uradowane :D


5. - Przyszła pora na uratowanie modułu badawczego.


6. - Mimo iż pojazd nie miał własnego zasilania, a w bateriach zostało 10 energii... dokowanie się udało.
Przypomnę że po wyrównaniu orbity stacji pozostało bardzo mało paliwa RCS :P

7. - Zbliżamy się do ziemi...



8. - Lądowanie udało się w 100% procentach, żaden bak nie został uszkodzony.


34
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Śro, 30 Paź 2013, 19:37:02 »
duch.

35
Aktualności / Kerbal Your Enthusiasm
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 20:44:46 »
Otóż to - Siedząc na stronie unity ( konkretniej pobierając darmową wersje unity ) z ciekawości kliknąłem w galerię... Co zobaczyłem?
Otóż to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na tej stronie wyjaśnione są różne sprawy, między innymi to dlaczego Jebediah, Bill i Bop nazywają się tak jak się nazywają, i dla czego są wyjątkowi.
Jak powstała idea Kerbali, i wiele więcej.
Co sądzicie o tych informacjach?

36
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 15:55:41 »
Ostatni dzień życia

37
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Alpha Rocket Science
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 13:40:41 »


10
9
8
7
...
0
START!!!


Cytat: KSCcommand
\Command: System Report

Pojazd C-Vall-1 jest to testowa maszyna, z racji że ma lecieć w raz z załogą na Vall, wpierw musi zostać przetestowana na Tylo.

Tylo jest w zasięgu, jeszcze na orbicie kerbinu udało się odpowiednio ustali trajektorię.

Prędkość - 4500m/s, potrzebne Delta V -2000.

Cytat: KSCcommand
\Command: Auto control offl
Cytat: KSCcommand
\Command: Manual control onl
100% mocy, odrzucenie zbiorników dodatkowych.


Po 5 minutach hamowania udało się.

Pozostała połowa paliwa, lądowanie wymaga ponad 2500 delta V.

Cytat: Oli Kerman
to będzie masakra...

Pozostało dokładnie 1.13/90 paliwa...


Wnioski - Do pojazdu należy dołączyć dodatkowe silniki i paliwo, lądownik należy wyposażyć w bardziej oszczędne silniki.

38
Propozycje & Uwagi / Odp: Kolejne problemy z forum
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 12:23:01 »
dodaje ankietę, jeśli zdarzył ci się inny problem napisz go.
Istnieje możliwość zaznaczenia do 3 opcji ( jeśli np. doznałeś wszystkich błędów ), i zmiany oddanego głosu.

39
Propozycje & Uwagi / Odp: Kolejne problemy z forum
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 11:24:58 »
Dokładnie to koło 11.07, jeśli odjąć czas ze stopera ( odpalonego w momencie w którym zorientowałem się w awarii )  od aktualnego.

40
Propozycje & Uwagi / Kolejne problemy z forum
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 11:14:16 »
Dziś, między godziną 12.12, a 12.14 nastąpiła kolejna awaria forum.
Awarie są coraz częstsze, być może nawet w czasie pisania tej wiadomości trwa kolejna.
Abu chat, ani forum w tym czasie nie działa. Chat, nawet jeśli działa wywala jak stado wkurzonych adminów.

41
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 10:37:23 »
Pękanie rakiety na pół ( z powodu obciążeń :) )

Dzięki za zniesienie limitu!

42
Humor / Odp: Skojarzenia
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 19:15:34 »
dodawanie gggggggggg ggggggggggg gg

43
Dyskusje na dowolne tematy / Pytanie dla dobrego informatyka
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 18:23:59 »
przechodząc do sedna...

Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie tu jest błąd?.

Main.cpp
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#include "MENUgeo.h"
#include "przestrzenneGeo.h"
#include <iostream>
#include <string>
#include <cstdio>
#include <cstdlib>
using namespace std;
int Acommand ( string a )
{
if ( a == "\Command: end" )
{
exit (0);
}
}
int main ()
{
setlocale(LC_ALL,"");
int a;
cout << "wybierz rodzaj figury" << endl;
MAIN_MENU ();
string wybFig;
cin.clear ();
cin.sync ();
getline ( cin, wybFig );
if ( wybFig == "\Command: end" )
{
return 0;
}
if ( wybFig == "przestrzenne" )
{
cout << "dostępne są następujące figury" << endl;
cout << "\"sześcian\", \"prostopadłościan\", \"ostrosłup\", \"graniastosłup\" " << endl;
string wybFigPrz;
getline ( cin, wybFigPrz );
Acommand ( wybFigPrz );
a = 0;
if ( wybFigPrz == "sześcian" )
a = 1;
if ( wybFigPrz == "prostopadłościan" )
a = 2;
if ( wybFigPrz == "ostrosłup" )
a = 3;
if ( wybFigPrz == "graniastosłup")
a = 4;
switch ( a )
{
case 0:
cout << "błąd... restart" << endl;
main ();
break;
case 1:
szescian();
main ();
break;
case 2:
prostopadloscian ();
main ();
break;
case 3:
ostroslup ();
main ();
break;

case 4:
graniastoslup ();
main ();
break;

}
}
if ( wybFig == "płaskie" )
{

}
if ( wybFig != "płaskie" and wybFig != "przestrzenne")
{

}
}

MENUgeo.h
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#ifndef MENUgeo_H_
#define MENUgeo_H_
#include <iostream>

int MAIN_MENU ()
{
using namespace std;
setlocale(LC_ALL,"");
cout << "dostępne - figury \"przestrzenne\" i \"płaskie\"." << endl;

}
#endif

przestrzenneGeo.h
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#ifdef przestrzenneGeo_H_
#define przestrzenneGeo_H_
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <string>
int szescian()
{
using namespace std;
setlocale(LC_ALL,"");
cout << "\"objetość\", \"pole\"? " << endl;
string corobic;
cin >> corobic;
if ( corobic == "objetość" )
{
cout << "podaj \"a\"" << endl;
int a;
cin >> a;
cin.clear ();
cin.sync ();
cout << "V = " << a*a*a << endl;
}
else
{
if ( corobic == "pole" )
{
cout << "podaj a." << endl;

}
else
{
if ( corobic == "\Command: end")
{
exit (0);
}
else
{
cout << "wykryto problem... błąd wpisywania." << endl;
szescian ();
}
}
}
}
int ostroslup ()
{
using namespace std;
setlocale(LC_ALL,"");
}
int prostopadloscian ()
{
using namespace std;
setlocale(LC_ALL,"");
}
int graniastoslup ()
{
using namespace std;
setlocale(LC_ALL,"");
}

#endif

Uczę się C++ od wakacji, mam mało czasu, ale jakoś to idzie.
Program ma wykonywać obliczenia na figurach przestrzennych i na płaszczyźnie.

Kompilator wyrzuca mi następujące błędy.
Cytat: Kompilator Dev-C++
C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   In function 'int Acommand(std::string)':
10   12   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Warning] unknown escape sequence: '\C' [enabled by default]
C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   In function 'int main()':
25   17   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Warning] unknown escape sequence: '\C' [enabled by default]
52   14   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Error] 'szescian' was not declared in this scope
56   23   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Error] 'prostopadloscian' was not declared in this scope
60   16   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Error] 'ostroslup' was not declared in this scope
65   20   C:\programs\MistrzGeometrii\Data\main.cpp   [Error] 'graniastoslup' was not declared in this scope
Jak widać, program jest robiony w Dev-C++.


44
Aktualności / KSP 0.23
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 17:53:16 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nadchodzą pierwsze wiadomości o 0.23, na razie są nieliczne ale nic nie szkodzi stworzyć zawczasu odpowiedni temat.

A więc Unity 4.2.2? Brzmi fajnie, ale nie wiadomo do końca jaki to będzie miało wpływ na grę.

45
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 16:19:04 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale liczy się tylko 'Disajn' ?

Głównie Design ale projekt będzie musiał być też zdalny do lotu.

Powinny też być konkurencje na najlepszy pod względem przydatności pojazd.
np. mój najlepszy łazik, mimo iż jest niesamowicie szkaradny bez problemu jeździ 30m/s na Bop, i tylko raz się rozbił ( nie do końca moja wina :) ) po 3 godzinach jazdy. Ale nie miał by szans w żadnym konkursie bo po prostu nie wygląda dobrze.

Więc konkurs daje szanse tylko pojazdom ładnym. 'Disajn' to w tej grze przecież sprawa drugorzędna, lepszy jest brzydki jak noc pojazd międzyplanetarny niż piękna złota rakieta która ledwie orbitę osiąga.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 26