Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26
166
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Śro, 04 Wrz 2013, 07:57:54 »
Wow!
Teraz już 10/10 ;D

Co do linków do pobierania...
Nie prościej dać oba?

Mianuję cię forumowym mistrzem samolotów VTOL i SSTO !!!
Może następnym razem zbudujesz wahadłowiec SSTO? 

167
Samoloty / Odp: Czapla VTOL
« dnia: Wto, 03 Wrz 2013, 21:06:10 »
Takiej maszynki dawno nie widziałem!
9/10
Dla czego nie 10/10?
Na zachętę do doskonalenia projektu :D

Rób takie dalej!

168
Dyskusje na dowolne tematy / Re: Programowanie
« dnia: Wto, 03 Wrz 2013, 17:35:34 »
No to, skoro wątek leży tu tak opuszczony...
To i ja zadam swoje pytanie :D

Od jakiegoś czasu uczę się C++
Aktualnie tworzę prosty program wielofunkcyjny. Aby nie łazić po wiki stworzyłem listę planet, z podstawowymi informacjami.
Jednak tu pojawia się problem - Tekst który wprowadzam w funkcji ( za pomocą zmiennej string ) nie chce się wyświetlać przy wywoływaniu tej funkcji. Przy 1 z 13 ciał niebieskich ( Kerbolu ) wszystko śmigało bez problemu! Ale kiedy dodałem drugą funkcje... z resztą sami zobaczcie.
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#include <iostream>
#include <string>

using namespace std;

int Kerbol_1 ( string Kinfo_1 )

{
/* \206 - ć \210 - ł \230 - ś \242 - ó \245 - ą \251 - ę \253 - ź \276 - ż \344 - ń */
Kinfo_1 = "Kerbol (oficjalnie zwany jako S\210o\344ce, lub Gwiazda) jest gwiazd\245 w centrum Kerbolskiego uk\210adu. ";
Kinfo_1 += "Wok\242\210 niej kr\245\210y 5 planet: Moho, Eve, Kerbin, Duna, oraz Jool i 2 planety kar\210owate Eeloo i Dres.\n ";
Kinfo_1 += "W por\242wnaniu z naszym w\210asnym s\210o\344cem, Kerbol jest 113 razy mniej masywny i posiada 3 razy kr\242tszy promie\344. ";
Kinfo_1 += "prawdopodobnie zalicza si\251 do Pomara\344czowych kar\210\242w w oparciu o jego temperatur\251, ";
Kinfo_1 += "ale mo\276e r\242wnie\210 by\206 czerwonym kar\210em je\230li oprze\206 si\251 na jego promieniu, ";

}

int Moho_1 ( string Moinfo_1 )

{
Moinfo_1 =  "Moho jest to najbli\253sza planeta Kerbolu. Jest to mała planeta, ";
Moinfo_1 += "chocia\253 nie jest to najmniejsze c\210iao niebieskie. ";
Moinfo_1 += "Jest planet\245 bez naturalnych satelit\242w tak samo jak Dres. Od wersji 0.18, ";
Moinfo_1 += "na Moho jest \210atwiej wyl\245dowa\206. ";
Moinfo_1 += "Od wersji 0.18 Moho powierzchnia zmieniła się z jasnobrązową na ciemnobrązową. ";
Moinfo_1 += "Powierzchnia jest pokryta kraterami, ";
Moinfo_1 += "w przeciwieństwie do poprzedniej wersji nie ma już dużych wulkanów na Moho i teraz wygląda bardziej jak Merkury. ";
Moinfo_1 += "Moho ma bardzo pokrytą kraterami powierzchnię, ";
Moinfo_1 += "Ze względu na brak atmosfery na Moho, ";
Moinfo_1 += "głównym podejrzeniem erozji na Moho jest wulkanizm. ";
Moinfo_1 += "Wulkaniczne wybuchy na Moho związane są z bliskością gwiazdy Kerbol. ";
Moinfo_1 += "Może to doprowadzić do wypełnienia kraterów. ";
Moinfo_1 += "Moho ma dwa bardzo głębokie kratery na geograficznym biegunem północnym i południowym, ";
Moinfo_1 += "jak dotąd, mają nieokreśloną głębię. ";
Moinfo_1 += "Aktualne analizy i sondy wysłane do krateru na biegunie północnym wykazały, że jest więcej niż 5 km głębokości, ";
Moinfo_1 += "zanim sonda rozbiła się o coraz zwężające się ściany kanionu. ";
Moinfo_1 += "Możliwe jest, że wulkany są od tej chwili w uśpieniu. ";
Moinfo_1 += "Dalsza analiza kanionów powinna odpowiedzieć na wszystkie pytania. ";

}

int main()

{

int A;
cout << "wybie\253 aplikacje" << endl;
cout << "(1) KALKULATOR v.3.5" << endl;
cout << "(2) Encyklopedium Kerbanium v.1.0" << endl;
cin >> A;


if ( A == 1)
{

    float a;
    float b;
    int c;
    int d;
    bool zle;
    do
    {

/* \206 - ć \210 - ł \230 - ś \242 - ó \245 - ą \251 - ę \253 - ź \276 - ż \344 - ń */
    cout<<"===============================================================================" << endl;
    cout<<" KALKULATOR v.3.5" << endl;
    cout<<"===============================================================================" << endl;
cout<<"by Oli00PL" << endl;
cout << "\nco chcesz zrobi\206? \ndodawanie(1) \nodejmowanie(2) \nmo\276enie(3)\ndzielenie(4) \nrezygnacja(5) \n " << endl;
    cin >> c;
   
    cin.clear();
    cin.sync();
   
    if ( c == 5 )
    {
    cout << "rezygnacja... program zostanie zamkniety" << endl;
    return 0;
}

    cout << "\npodaj liczb\251" << endl;
    cin >> a;
    cin.clear();
    cin.sync();

    cout << "\npodaj kolejna liczb\251" << endl;
    cin >> b;
    cin.clear();
    cin.sync();


    switch ( c )
    {

    case 1:
    cout << "dodawanie" << endl;
    cout << "suma = " << a + b << endl;
    break;

    case 2:
    cout << "odejmowanie" << endl;
    cout << "r\242\276nica = " << a - b << endl;
    break;

    case 3:
    cout << "mo\276enie" << endl;
    cout << "iloczyn = " << a * b << endl;
    break;

    case 4:
    cout << "dzielenie" << endl;
    cout << "iloraz = " << a / b << endl;
    break;

    default:
    cout << "b\210ad wpisywania..." << endl;
    break;
    }

    if ( c < 5 )
    {


        cout << "co chcesz dalej zrobi\206?" << endl;
        cout << "\nzakonczy\206 (1) \nkontynuowa\206 (2)" << endl;
        cin >> d;
    }

    switch ( d )
    {
       case 1:
       cout << "\nzamykanie..." << endl;
       return 0;
       break;

       case 2:
       cout << "\ntrwa restart programu..." << endl;
       break;

    }

if ( c < 5 )
    {
        d = 2;
    }

    } while ( d == 2 );

    cout << "do widzenia..." << endl;

}

if ( A == 2 )
{
/* \206 - ć \210 - ł \230 - ś \242 - ó \245 - ą \251 - ę \253 - ź \276 - ż \344 - ń */
cout<<"===============================================================================" << endl;
    cout<<" Encyklopedium Kerbanium v.1.0" << endl;
    cout<<"===============================================================================" << endl;
cout<<"by Oli00PL" << endl;

int a;
int b;
int c;
string wczytywacz;
string wczytywacz_2;
cout << "\nwybie\276 rozdzia\210" << endl;
cout << "(1) Planety" << endl;
cin >> a;

if ( a == 1 )
{
do
{

cout << "wybie\276" << endl;

cout<<"(1)  |Kerbol" << endl;
cout<<"(2)  |Moho";
cout<<"\n(3)  |Eve" << endl;
cout<<"(4)  |gilly" << endl;
cout<<"(5)  |Kerbin" << endl;
cout<<"(6)  |Mun" << endl;
cout<<"(7)  |Minmus" << endl;
cout<<"(8)  |Duna" << endl;
cout<<"(9)  |Ike" << endl;
cout<<"(10) |Dres" << endl;
cout<<"(11) |Jool" << endl;
cout<<"(12) |Laythe" << endl;
cout<<"(13) |Vall" << endl;
cout<<"(14) |Tylo" << endl;
cout<<"(15) |Bop" << endl;
cout<<"(16) |Pol" << endl;
cout<<"(17) |Eeloo" << endl;
cin >> b;
switch ( b )
{
case 1:
Kerbol_1 ( wczytywacz );
cout << wczytywacz << endl;
cout << "Co chcesz zrobi\206" << endl;
cout << "(1) Kontynuowa\206" << endl;
cout << "(2) Zako\344czy\206" << endl;
cin >> c;
break;

case 2:
Moho_1 ( wczytywacz_2 );
cout << wczytywacz_2 << endl;
cout << "co chcesz dalej zrobic?";
cin >> c;

}



} while ( c == 1 );
 
  }
}

   
}

Jak widać jest też wbudowany kalkulator - Stworzyłem go już dawno, dla tego w całości jest w funkcji "main"

Przy
Cytuj
case 2:
            Moho_1 ( wczytywacz_2 );
            cout << wczytywacz_2 << endl;
            cout << "co chcesz dalej zrobic?";
            cin >> c;
Zamiast wpisu z Moinfo widzę... "co chcesz dalej zrobic?"

169
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Pon, 02 Wrz 2013, 22:04:11 »
Wakacje ponownie mają rozpocząć się jutro ponownie...
Giniesz w wypadku samochodowym dzień wcześniej.

Chciałbym wylądować na Moho ( Mój ostatni projekt po wielu godzinach lotu zaliczył KER-BOOM na jego powierzchni )

170
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Rundka wokół Ziemi na ISS
« dnia: Sob, 31 Sie 2013, 13:15:28 »
Moje największe marzenie w życiu - Polecieć w kosmos.
Najlepiej na Jowisza, choć bym miał już nigdy nie wrócić - Było by warto.
Ale jak widać... Powiem tyle że mi dosłownie szczęka opadła.

171
Stacje kosmiczne / Odp: System stacji produkcji paliwa \"Gaja\"
« dnia: Pią, 30 Sie 2013, 21:42:36 »

Orion I

Cytat: Oli Kerman
Tu KSC do Orion I słyszycie nas?
...
...
...
Tak, głośno i wyraźnie!

Cytat: Oli kerman
Doskonale, odrzucić człon transportowy!


Poszło! W kosmos

Moduł odrzucony!
Cytat: Oli Kerman
Dobrze, możecie przejść do Eva
Eee... Sir! Widzę tu mały problem.
Drzwi  są zgniecione na miazgę... Nie da się wyjść

Tym czasem, moduł transportowy wchodził w atmosferę...


Kilka dni później wysłano 1 moduł produkcyjny


Następnie kolejny...


Ale dziś tylko o 1 z nich ;)

Gotowość do startu!

Rozpocząć odliczanie!
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0...
START!!!


Po odrzuceniu silników wspomagających, rakieta doleciała do jakiś 60 KM.

Następnie została odrzucona i uruchomiono moduł nm. 3


Kilka godzin później, już na orbicie, napełniono 2 z 4 zbiorników ( W końcu latamy fabryką ;) A następnie odrzucono pozostałe.


Kiedy już zbliżono się do stacji odrzucono pozostałe silniki - Nie były już potrzebne.

Teraz tylko zadokować...
I proszę bardzo:


Teraz pozostało dodać moduł magazynowo-transportowy.

Stacja posiada 1 fabrykę xenonu, 1 fabrykę Monopropeanu i 10 paliwa ciekłego oraz utleniacza.
Zasilana jest przez 5 generatorów jądrowych.

Post scalony: Pią, 30 Sie 2013, 21:43:43
Firma ARS zadecydowała o przeniesieniu rakiety na orbitę 250x250 KM.
Jako argumentację podała tylko 1 zdjęcie...

172
Całkiem fajna maszynka - Nie obrazisz się jeśli zrobię coś w tym stylu? ( Oczywiście, wszystko zrobię od 0 )

173
Własna twórczość / Odp: Nasze najbardziej widowiskowe zdjęcia
« dnia: Pią, 30 Sie 2013, 11:46:47 »
ja się nie chwalę ;)

Ja tylko nie chcę co chwilę jej wypisywać.
Mam w zamiarze albo kupić nowy komputer albo wymienić procesor i dodać ram.

174
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 22:38:59 »
Pewnego razu wybrałeś się na zlot militarny.
Przez duże zachmurzenie nie widziałeś księżyca - Okazało się że jest pełnia.
Nagle, przez dziurę w chmurach pojawił się księżyc.
W tym czasie odbywało się porównywanie różnych rodzajów amunicji - Akurat trwa prezentacja srebrnej.
Dalej łatwo się domyślić co się stanie.

Chciałbym m2a1.

175
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Hitler w kosmosie [artykuł]
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 21:24:45 »
Rozwija się bo to niesamowity sposób na zysk ;)
Poza tym komputery są wykorzystywane w wojsku w najróżniejszy sposób!

Ale fakt, wojna to nie postęp - wojna to bodziec do rozwoju niektórych dziedzin. Na koniec np. Z samochodu wojskowego zdejmuje się pancerz i uzbrojenie, a następnie daje cywilą.

176
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 19:04:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ale jesteś za młody aby umierać na astronautę :D .

Zawsze można 300 000 zapłacić za lot promem kosmicznym :D
ewentualnie, innym rozwiązaniem jest 300 000 + 10 000 w kopercie....


Nie dokończyłeś ( nie powiedziałeś co chciałbyś ) więc ja to zrobię

chciałbym pole minowe ( nie pytajcie po co  ;) )

177
Obsługa techniczna / Odp: Bez podstawnę lagi
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 16:15:18 »
to nie to, kiedyś kiedy dokowałem ciut większym pojazdem ( Mam na myśli moduł paliwowy do artemidt II ) też to miałem - części było 311 a w tle działał tylko steam ( A i tak bez niego by kerbale nie działały ).

Dziś zadokowałem kolejny moduł i nie było tego problemu - Zdaje się że problem jest taki:
2 pojazdy, nawet jeśli razem mają 150 części lagują jak 600 - częściowy pojazd.
lagi nie znikają nawet kiedy jestem daleko, jak by do pojazdu ktoś przypisał lag...


Program do C++ miałem włączony ponieważ... nie chciało mi się potem wyszukiwać pliku i go wczytywać.

178
Stacje kosmiczne / Odp: System stacji produkcji paliwa "Gaja"
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 14:00:17 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
oo ktoś się zainspirował moją stacją produkcyjną :))

Trochę  :P
Jednak miałem zamiar coś takiego zrobić już dawno - Ale brakowało mi modów do tego


Pierwszy moduł stacji Orion I został już wysłany.

( Kerbin - 130 KM )
jednak jest 1 problem, coś jest nie halo z wydajnością i gra laguje wtedy kiedy nie powinna.
ale może uda mi się zadokować pozostałe 5 modułów...

179
Obsługa techniczna / Bezpodstawne framedropy
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 11:59:57 »
Od jakiegoś czasu buduję stacje kosmiczną - i tu się pojawia problem.
stacja ma jakieś 50 części, podleciałem do niej 100 częściowym pojazdem i nagle... GIGA LAGI - Nie powinienem mieć lagów przy ilości części mniejszej niż 500... To samo nie zależnie czy mam na minimalnych czy na maksymalnych detalach.
Co najdziwniejsze - lagi nie zniknęły nawet kiedy byłem jakieś 400 KM dalej.
Sprawdziłem obciążenie procesora - 10%, za to obciążenie ramu wyniosło 1500 MB z 4000, oprócz kerbali pracował w tle tylko steam, google chrome, ajax chat i Dev C++.

Czy mógłby ktoś mi powiedzieć co się dzieje?

180
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 09:12:19 »
@Up
Bardzo prawdopodobne.
Strasznie mało powiedzieli, jak by...Nie chcieli więcej powiedzieć.

Zaciekawił mnie ten kerbtown - wreszcie można coś znaleźć na kerbinie a nie tylko... Pustkowie tu, pustkowie tam.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26