Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - oli00PL

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26
121
Gotowe poradniki / Odp: [Tutotial] Na Minmusa i z powrotem!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 21:42:43 »
Nie pozwalam  ;D

żart  8)

Tak, ale musisz napisać że to według mojej konstrukcji :P
Dodać download?

Post scalony: Nie, 22 Wrz 2013, 11:02:45
100% głosów ( a raczej głosu :) ) Na pokazanie powrotu.
No to pokażę.


Start wymaga minimalnej ilości mocy - nie ma co marnować paliwa na full moc.

Na jakiś 3 km najlepiej rozpocząć przechylanie.

Po osiągnięciu orbity ( na jakiś 18 km ) Należy ustawić manewr po którym nasz statek wejdzie na orbitę kerbinu NALEŻY UWAŻAĆ, aby nie wejść przypadkiem na okołosłoneczną.


Potem należy zmniejszyć Pe, tak aby było poniżej 69 km nad kerbinem.
Ja po drodze miałem wyjątkową okazje przelecieć tuż obok księżyca.

I tu jest problem... Nie mam spadochronów :)


Silnikami nie warto hamować poniżej 3 km - atmosfera nas wyręczy.


Na koniec bezpiecznie hamuję silnikami na jakiś 2 km.

No i tu się pojawia problem - Wylądowałem krzywo na krzywym terenie...  :D

Jeb był uradowany.
Na szczęście kerbale żyją i mogą się tym życiem cieszyć

122
Gotowe poradniki / [Tutotial] Na Minmusa i z powrotem!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 21:31:25 »
Poradnik jest przeznaczony dla początkujących zdolnych wylądować na munie, albo wynieść jakieś 10 ton na orbitę.
_______________________________________________________________________________________
Jak każdy wie, kolejnym wyzwaniem po Munie jest Minmus.
Jednak jak i czym na niego dolecieć? za chwilę się przekonacie ;)

Przede wszystkim, na Minmusa najlepiej dolecieć i wylądować  1-fazowym lądownikiem.
Nośna nie musi być więc oszałamiająca.
Do lądowania potrzeba naprawdę minimalnej mocy silników, pojazd który zaprezentuję jest w stanie dolecieć, wylądować i wrócić na kerbin ( może wylądować na kerbinie mimo iż nie ma spadochronów )
Na minmusie drabinki nie są wskazane - to nie potrzebny ciężar, wszystko można skokiem lub jetpakiem zrobić bez trudu.

Rakieta ma 4 fazy - pierwszą widzicie u góry.
Oto druga.

A to 3 - dwuczęściowa.


Czwartą jest lądownik.
Zobaczycie go na Minmusie :)

Po osiągnięciu orbity ( z oczywistych względów nie będę tego opisywał ;) ) naciśnij prawym przyciskiem myszy na Minmusa, i kliknij lewym na "Set As Target".

Orbita Minmusa "Zazieleni" się.

Następnie tam gdzie pokazuje znacznik "Dn" kliknij ( na orbicie ) PPM i wybierz manewr i wymierz manewr mniej-więcej tak aby twoja orbita wykraczała ODROBINĘ poza orbitę minmusa.

Mi przechwycenie udało się natychmiast ;)

Gdy już się zbliżymy warto zmniejszyć naszą odległość od minmusa ( mam na myśli Pe )

Korekty tego typu robię zazwyczaj dwie, zmniejsza to kilkunastokrotnie zapotrzebowanie na paliwo przy robieniu orbity.
Teraz tylko zamknąć orbitę... ( zwolnić )


Po ustawieniu Orbity czas na lądowanie.

Najlepszymi miejscami do lądowania są "Zamarznięte jeziora" ( poprawcie mnie jeśli jest jakaś dokładniejsza definicja ). Są idealnie płaskie i co najważniejsze - Są duże.

Lądownik potrzebuje minimalnej ilości mocy ( ma jej jakieś 10 razy za dużo - może lądować na niemal dowolnym miejscu w kerbalwszechświecie )

Przy tej mocy hamowanie najlepiej zacząć na jakieś 3 km od powierzchni.

Lądownik jest wyposażony w SkyCrane, ale o tym innym razem.
Z uwagi na niską grawitację, na Minmusie TRZEBA zwolnić przed przyziemieniem maksymalnie.
Nie chodzi o samo podwozie, ale przy takiej grawitacji statek może się odbić i wywrócić.


Teraz przyziemienie...

Można odczepić SkyCrane.... Ale o tym też kiedyś :D

Jak widać, lot na Minmus jest prosty - nie warto bawić się w moduły transferowe, można wylądować nawet na atomowym!

Post scalony: Pią, 20 Wrz 2013, 21:32:36
Nie wiem czy dodać teraz relacje z powrotu - powróciłem ale lądownik na kerbinie się wywrócił ( załoga przeżyła )

123
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 21:03:31 »
Mnie gdzieś na początek daj... zrobię moduł naukowy( z miejscem na moduły zasilające ), a z uwagi na problemy z kerbalami ( tylko 1 rdzeń używają ) mam 3-4 razy mniejszą wydajność w grze.

124
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 20:48:59 »
Dopisz mnie do listy :)

Przydała by się lista koniecznych modułów i przydział zadań.

125
Modyfikacje / Odp: kOS - System operacyjny KSP. Zaprogramuj sobie sondę!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 20:22:21 »
Hmm.... tekst jest tak prosty że nawet ja, z bardzo niską znajomością angielskiego go rozumiem.
Poza tym program już na pierwszy rzut oka jest wzorowany na C++, a raczej na C.

126
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 13:48:48 »
Ja zbudowałem łazik ( a raczej Bazik ) który lądował na Minmusie jak lądownik i się"Wywracał" na koła.



To moim zdaniem najlepszy sposób na lądowanie na małych ciałach niebieskich ( np. Gilly, Minmus, Pol, Bop )

Edit:
Po zastanowieniu... Można tym zapewne wylądować na Munie.

Edit2:
Przypomniałem sobie że te nóżki boczne ( chodzi o te na zdjęciu poniżej ) nie były lądownicze, były dla załogi która wchodzi wejściem pod bazikiem.

127
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: F.I.S
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 13:44:15 »
Jedynym sposobem na utrzymanie czegoś na minmusie jest Duża szerokość, niski środek ciężkości i co najważniejsze - Duża masa - Bazik mógłby ważyć 2 razy mniej, ale wolałem uważać

128
Samoloty / Odp: Kerbalski Dreamliner
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 17:58:03 »
Nie powiem co mi się bezpośrednio nasuwa na usta ale...
Jeśli macie ze sobą jakieś sprawy do załatwienia - Odsyłam na skype, TS3, steama, Gadu Gadu, Ajax chat ( oczywiście prywatny pokój ) Czy gdzie tam jeszcze można...

Tworzycie bałagan, Offtop i przy okazji robicie z siebie pośmiewisko...
Dla tego proszę moderatora o reakcje i ewentualne wyciągnięcie konsekwencji.

 

129
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 17:52:45 »
Bez RCS?

głupie pytanie:
Da się w ogóle ?
Jeśli tak to jak...

130
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Czw, 19 Wrz 2013, 11:36:08 »
Hmm...
Mówisz że przy długi? 22 minuty... to dość krótko, najkrótsze dokowanie zajęło mi 7 min, a do tego jeszcze należy dodać 15 minut lotu na orbitę ( Było to przed ostatnie dokowanie do stacji Orion I, i to wyjątkowo proste ) więc należą ci się brawa  8)

131
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 22:57:51 »
Dziś po raz pierwszy od czasu wymiany sprzętu ( podałem specyfikacje poniżej )
I... Spotkało mnie wielkie rozczarowanie.
kiedy odpaliłem stacje Orion I ( jutro chyba ukończę ją i rozpocznę budowę stacji Orion II ) liczba fps była...
Większa niż łazikiem na Kerbinie ( i to takim 30 częściowym ) przy starym sprzęcie.
Ale już przy odpaleniu pojazdu z 600 częściami... Kaplica!

Gdzie jest problem?
Otóż jak większość z nas wie kerbale używają tylko jednego rdzenia...

I tu się nasuwa pytanie - Czy w wersji 0.22 będzie obsługa więcej niż jednego rdzenia?
To by była dopiero rewolucja!


132
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 19:12:56 »
pikne, brakuje tylko wnętrza :D
gdyby dało się np. wejść kerbalem... to by była rewolucja!

133
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 17:56:59 »
Dla czego nie ma Weekly z 17 ?

134
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pytanie odnoście bibliotek steam
« dnia: Śro, 18 Wrz 2013, 14:32:46 »
Klikam wam obu pomógł ;)
Skorzystałem z opcji blue bo była prostsza, ale obie były dobre ;)

No, 1 dzień od uruchomienia kompa ( w praktyce to nowy/stary komp, nawet steam sądzi że jest nowy :) )
i już wszystko jest prawie jak wcześniej... ( mam na myśli oczywiście że jest wszystko co trzeba przygotowane, bo sam komp działa lepiej )

Przy okazji, jaka jest lepsza rozdzielczość?
-1280x1040 ( stara, na tym samym monitorze )
-1440x900 ( nowa, zdaje się że domyślna monitora )

135
Dyskusje na dowolne tematy / Pytanie odnoście bibliotek steam
« dnia: Wto, 17 Wrz 2013, 20:40:51 »
Witam.
Ostatnio zmieniałem sprzęt... w tym też system na 64 bit.
straciłem steam'a, ale została biblioteka pełna gier.
Zainstalowałem go od nowa.

Czy można jakoś dodać tą bibliotekę z grami ( bo pobieranie zajmie z 2 miesiące, z powodu limitu przesyłu )

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26