Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mustek36

Strony: [1]
1
Obsługa techniczna / Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« dnia: Czw, 31 Sty 2013, 12:34:27 »
miałem do niego link w tym temacie, ostatnio z nudów "przetłumaczyłem" : )

2
Obsługa techniczna / Odp: KSP Crash - Potrzebna Pomoc
« dnia: Wto, 29 Sty 2013, 23:27:35 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ  pochwale się

3
Obsługa techniczna / Odp: Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« dnia: Pon, 21 Sty 2013, 00:12:42 »
który sposób zastosowałeś : )?

4
Obsługa techniczna / Crash'ują Ci się kerbale? - przeczytaj :)
« dnia: Sob, 19 Sty 2013, 20:40:58 »
Witam, w związku, że również i mnie dopadły crashe KSP po zaktualizowaniu do 0.18 i w wzwyż (w 0.18.2 problem nadal występuje) postanowiłem się zarejestrować, opisać temat i przedstawić jego rozwiązanie.

U mnie problem występował w momencie próby wystrzelenie drugiej rakiety. Po zaprojektowaniu klikałem "launch", muzyczka zacinała się na sekundę i proces KSP przestał odpowiadać. Z tego co wyczytałem problem u każdego wygląda podobnie ;)

Błąd występuje tylko w systemach 32 bitowych, które posiadają 4GB ramm'u i więcej Jeśli jesteś użytkownikiem systemu 64 bitowego to nie znajdziesz tutaj rozwiązania swojego problemu - przepraszam :'( Dlaczego tylko na niektórych? Nie wiem, ale też chciałbym wiedzieć dlaczego trafiło akurat na mnie  :-[

Jeśli nie wiesz ilu bitowy masz system klikasz komputer -> PPM -> Właściwości i odczytujesz ilu bitowca posiadasz.

Do rzeczy. Istnieją trzy rozwiązania problemu
1. sposób mechaniczny - wyciągnięcie jednej z kości ramm
2. zamieszanie komputerowi tak by myślał, że ma 3GB ramu
3. przeinstalowanie systemu na 64 bitowy

Jeśli nie jesteś zaawansowanym użytkownikiem komputera będzie lepiej jeśli poprosisz o pomoc kogoś bardziej obytego w temacie :)

1) chyba nie muszę opisywać.

2) Sposób drugi polega na stworzeniu "3GB switch'a", czyli takowego namieszania, żeby windows używał tylko 3GB pamięci z tych które rzeczywiście posiada

Opis dla systemu windows 7 i vista

Włączanie tryby 3GB
1) Klikamy Windows+r lub w pasku start wpisujemy "uruchom" i zatwierdzamy enterem
2) Powinna się nam otworzyć konsola uruchamiania
3) Wpisujemy bcdedit /set IncreaseUserVa 3072
4) Wciskamy enter i uruchamiamy komputer ponownie

Wyłączanie trybu 3GB
1) Klikamy Windows+r lub w pasku start wpisujemy "uruchom" i zatwierdzamy enterem
2) Powinna się nam otworzyć konsola uruchamiania
3) Wpisujemy bcdedit /deletevalue IncreaseUserVa
4) Wciskamy enter i uruchamiamy komputer ponownie


3) Osobiście wybrałem ostatni sposób. Stwierdziłem, że przesiadka na 64 bitowca to tylko kwestia czasu, Kerbale tylko przyśpieszyły ten proces. Teraz nie zauważam żadnych problemów przy eksploracji najciemniejszych zakątków galaktyki :)

Strony: [1]