Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28
76
Szukam modyfikacji / Odp: mod na TELEPORT prosto do WODY
« dnia: Sob, 08 Lut 2020, 01:22:20 »
Jest, mod nazywa sie HyperEdit i jest dostepny na CKANie w wersji 1.5.8.0 zaktualizowany pod KSP 1.8.1.

Podrzuc jakies obrazki tych lodzi podwodnych.

77
Poproś o pomoc / Odp: Jak obliczyć prędkość na danej wysokości
« dnia: Sob, 08 Lut 2020, 01:19:20 »
Heh obliczaniem takich danych zajmuja sie komputery w NASA :)
A powaznie to nie ma sensu tego liczyc na piechote bo utknalbys zapewne na dlugie miesiace z kalkulatorem w reku, ze nie wspomne wyszukiwania skomplikowanych wzorow.

W KSP wystarczy zaladowac dwa, trzy zbiorniki i testowac. Jak masz misje by testowac cos tam na wysokosci 59000 - 69000m to bedziesz jeszcze w atmo. Umowna linia Karmana (gdzie zaczyna sie kosmos) w KSP konczy sie na 70000m.
Wystarczy pilnowac wysokosci i predkosci, porownujac je z wymaganiami danej misji.

Jesli chcesz znac rozne wartosci jak cisnienie, predkosc Mach czy dV jakie ci pozostalo to mozesz zainstalowac maly modzik o nazwie Kerbal Engineer Redux (jeste na CKANie), ktory idealnie podaje te wartosci.
Jesli chcesz pozostac przy Vanilii to zawsze mozesz uzyc wbudowanej telemetrii (dV masz podane po lewej stronie na dole przy kazdym STAGEu (kliknij pomaranczowe paski przy silnikach)), ktora mozesz wlaczyc wciskajac Alt+F12, z menu wybierajac Physics-->Aero i wlaczajac Display Aero Data GUI (zdjecie ponizej).



Powodzenia i pochwal sie zdjeciami z misji.

78
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa skrzydła i "dyndające" elementy
« dnia: Czw, 09 Sty 2020, 18:19:48 »
Użyj struts'ów a najlepiej autostruts'ów
Prawym na element i z menu danej czesci wybierasz autostruts, ktore moze byc:
- do najciezszych czesci,
- do root'a (pierwsza czesc od ktorej zaczales budowac pojazd, najczesciej kokpit)
- do czesci poprzedzajacej twoja czesc.

Jesli nie znajdujesz w menu autostruts to wyjdz calkiem do glownego menu i wlacz Advanced Tweakables w Settings (patrz zdjecie)

79
a czy inne gry chodza normalnie? zadna inna sie nie wiesza? zwlaszcza na samym poczatku?
sprawdz inne gry pod duzym obciazeniem czy ci sie nie wieszaja jesli zauwazyles podobne zachowanie to byc moze masz problem ze sprzetem, np grafika, sprawdz temperatury jakie masz podczas innych gier
stery masz aktualne?
zobacz tez logi, moze z nich da sie cos wiecej wyczytac dlaczego KSP sie wiesza

80
Obsługa techniczna / Odp: Brak możliwości przełączania widoków.
« dnia: Śro, 30 Paź 2019, 06:34:03 »
Wywal przestarzale mody, przeinstaluj KSP a bedzie ok :)

81
Aktualności / Odp: Kerbal Space Program 2
« dnia: Pon, 07 Paź 2019, 19:13:39 »
Madrian granie w chmurze bylo mozliwe juz z 10 lat temu :P
Pamietam, ze byly ze dwa takie serwisy, teraz na szybkiego co znalazlem to Shadow Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, ponoc najlepszy ale nie zaglebialem sie w szczegoly.

I gdzies Ty wyczytal 200TB na nowego flight sima od M$? :D Przestan rozpowszechniac bzdury!!!



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
WOW miazga XD tylko który komputer to udźwignie ;)
Karollo, miazga jest trailer bo ladnie zrenderowany ale sama gra juz tak zajebiaszczo nie wygada a co za tym idzie nie bedzie miala jakichs super wielkich wymagan.
Tu masz realne zdjecia z developerskiego gamepley'a Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

82
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Jak zmodować kerbale?
« dnia: Pon, 09 Wrz 2019, 17:12:57 »
Po dwoch tygodniach grania brakuje ci mozliwosci? Mozliwosci czego? Nie mow mi, ze w dwa tygodnie odwiedziles wszystkie planety ukladu (flyby, orbity, ladowania i powroty, bazy na tychze planetach), kazda asteroide w ukladzie i sciagnales je na Kerbin czy chocby ogarnales randezvous i dokowania...

Jesli zas chodzi o mody to najprostszym sposobem jest sciagnac CKAN'a, ktory ladnie wyswietli ci wszystkie dostepne mody na aktualnie przez Ciebie posiadana wersje KSP.

83
Poproś o pomoc / Odp: Problem z punktami doświadczenia znaczy XP
« dnia: Pon, 09 Wrz 2019, 17:05:00 »
Podejrzewam, ze nawet sami developerzy juz nie wiedza jak to z tymi punktami jest :D

84
Poproś o pomoc / Odp: Tweakscale
« dnia: Pon, 26 Sie 2019, 18:20:31 »
na jakich czesciach sprawdzales?
z tego co wiem obecny mod dziala na zbiornikach w wiekszosci
jesli nie masz suwaka to znaczy, ze mod nie dziala - zla wersja lub zle zainstalowany mod
uzywales CKANa do zainstalowania moda czy sciagales i instalowales recznie?

85
Poproś o pomoc / Odp: Tweakscale
« dnia: Sob, 24 Sie 2019, 22:44:12 »
W menu kazdej czesci (prawy klik mysza) powinienes miec suwak.

86
Problemy z modyfikacjami / Odp: Mech Jeb brak funkcji
« dnia: Sob, 24 Sie 2019, 22:42:09 »
Zassaj nowego moda i zobacz w jego strukturze katalogow gdzie szukac pozostalosci w takim razie, w przeciwnym wypadku reinstall KSP.

87
Problemy z modyfikacjami / Odp: Mech Jeb brak funkcji
« dnia: Sob, 24 Sie 2019, 06:16:44 »
wywal mody jeszcze raz i usun recznie pozostalosci po nich a w szczegolnosci katalog ckan (jesli korzystales z ckana) i pliki konfiguracyjne ModuleManagera z katalogu GameData
powinno pomoc, powodzenia


89
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Projekt Apollo w zdjęciach
« dnia: Czw, 15 Sie 2019, 00:38:51 »
Taa, slyszeli i ogladali :) Super zdjecia...

90
Wrzuc zdjecie stacji, i wycinek z kontraktu to ci powiemy co zmasciles :P
Zazwyczaj stacja powinna miec:
- miejsce na 5 kerbali (od tego zazwyczaj sie zaczyna)
- Kupole
- Port dokujacy,
- Ma generowac prad (panele sloneczne lub RTG)
- inne wymienione w kontrakcie (najlepiej wrzuc zdjecie kontraktu)


Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28