Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28
46
Szukam modyfikacji / Odp: Modyfikacja Better Than Starting Manned
« dnia: Nie, 13 Gru 2020, 16:53:51 »
CKAN twoim przyjacielem, nawet jak nie bedzie aktualnej wersji to zawsze w opisie masz linka do oficjalnej strony projektu.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

47
Dyskusje ogólne / Odp: Ceny surowców
« dnia: Śro, 09 Gru 2020, 00:00:12 »
Argon to nie w tej bajce panie kolego :D

48
Dyskusje ogólne / Odp: Ceny surowców
« dnia: Wto, 08 Gru 2020, 14:08:25 »
Nie ma zadnego cennika, gdyz jest tyko jeden surowiec (ore) jaki da sie wydobywac i ktory sluzy do przerabiania na paliwo a nie do handlowania.
Moze to kiedys rozwina np w KSP2 :)

49
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam CKAN
« dnia: Pon, 09 Lis 2020, 14:04:48 »
taa prawa dostepu to wazna rzecz w linuksie, nawet takim jak ubuntu :)

50
Docking port alignment mozna pobrac ze starszej wersji i spokojnie dziala na 1.10. Reszta nei wiem czy starsze wrrsje dzialaja ale jak Sobol wspomnial zawsze mozna poszukac ich poza ckan'em i sprobowac zainstalowac recznie.

51
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam CKAN
« dnia: Wto, 03 Lis 2020, 12:41:22 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przeszukuje forum i internet i nigdzie nie potrafię znaleźć stronki z CKAN-em do pobrani. Może ktoś mi podać link albo skierować na odpowiedni wątek na forum?
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
i pierwsza pozycja :)

52
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Mun - budowa rakiety, lot i powrót
« dnia: Pią, 23 Paź 2020, 20:58:35 »
Obawiam sie, ze bedziesz musial to sobie wyobrazic, gdyz screeny do pierwszego posta daaawno zniknely z hostingu na ktorym byly :)


53
Coz moge powiedziec. Super!
Ile czasu realnego zajal Ci oblot Laythe?
Aha nie licz na duzo komentarzy z uwagi na to, ze pewnie tylko my dwaj + Sobol obserwujemy ten portal, gdyz nawet admin ma na niego wyjebane :D


54
Poproś o pomoc / Odp: Powrót kerbalami
« dnia: Nie, 30 Sie 2020, 15:21:18 »
Przelacz sie klawiszami nawiasu kwadratowego [ lub ] obok Entera :)
Jak ci sie uda to mozesz kliknac Pomogl pod moim nickiem :)


55
Raczej watpie.

56
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Sob, 15 Sie 2020, 00:24:27 »
kliknij pomogl pod moim nickiem jesli pomoglem :)


57
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 23:55:03 »
nei lazik i ladownik moga miec anteny typu direct ale przekazniki juz musze miec relay jesli chcesz by to dzialalo

58
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 23:40:30 »
no jesli masz takie satki to powinien o ile umiescilers na nich odpowiednie anteny typu RELAY - anteny jakie montujesz mozesz sprawdzic w VAB klikajac na nich prawym mychy i musza byc RELAY nie Direct.

59
Poproś o pomoc / Odp: Problem ze sterowaniem łazikiem i lądownikiem
« dnia: Pią, 14 Sie 2020, 22:38:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Witam,
posadziłem na Minmusie łazik przy pomocy prostego lądownika. Już przy lądowaniu miałem problem, który zdarza mi się dość często, tzn nie mogłem regulować przepustnicy klawiszami SHIFT i CTRL a jedynie wybierać pomiędzy maksymalną (Z), a zerową (X) mocą. Po wylądowaniu okazało się, że nie mogę orientować lądownikiem w żadnym kierunku. Nadal reagował on na polecenia SAS - prograde, retrograde itp. ale ręcznie nie można nim ruszyć. Podobnie jest z łazikiem - nie da się nim jeździć ani kiedy jest podłączony do lądownika, ani po odstrzeleniu. Oczywiście jest wyposażony w komputer sterujący, nie brakuje również prądu. Światła, anteny, przyrządy naukowe - wszystko oprócz kół działa bez zarzutu. Próbowałem wczytywać oraz restartować grę - bez skutku. Proszę o pomoc.
Z symptomow o ktorych piszesz domyslam sie , ze nie masz pelnej kontroli nad lazikiem i/lub ladownikiem (stad dzialanie klawiszy Z i X full throttle i min throttle a nie plynne sterowanie Shift i CTRL). Sprawdz polaczenie z Kerbinem.
Rada: w trybie mapy [M] sprawdz czy masz zielona linie pomiedzy Kerbinem (KSC) a lazikiem/ladownikiem. Jesli brak to przyspiesz czas by anteny z KSC na Kerbinie skierowaly sie w kierunku Twojego lazika / ladownika. Musza sie "widziec".
Daj znac jak poszlo :)


60
Poproś o pomoc / Odp: Jak zaprojektować i stworzyć rodzinę rakiet
« dnia: Czw, 30 Lip 2020, 21:14:09 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Czy należy dopasowywać ładunek do rakiety czy też na odwrót?
W KSP zawsze rakiete dopasowywuje sie do ladunku, co w przypadku grania na karierze wychodzi najtaniej. Jako, ze w sandboxie kwestia pieniedzy nie ma znaczenia to mozesz sobie zbudowac jedna potezna rakiete i wysylac nia male satelity na LKO :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Czy TWR pierwszego stopnia 1.3 do 1.4 a drugiego 1 do 1.2 jest okej?
TWR miedzy 1.3 a 1.5 jest wystarczajacy w wiekszosci przypadkow. Taki Atlas, jak dzisiaj polecial z lazikiem Perseverance mial TWR na poziomie 1.4 - 1.5, Saturn V cos kolo 1.3.
Drugi stopien TWR 1 - 1.2 jest ok.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Lepszy 1 wielki silnik czy kilka mniejszych
To juz zalezy od projektanta, czasami jeden wielki ma za male TWR (o ile nie stosuje sie dodatkowych boosterow) wiec lepiej dac kilka mniejszych, cos ala central core w SLS.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Czy wymyślone klasy wagowe sond (np. od 0,75t do 1t) są pomocne
W KSP, nie ma sensu - patrz pierwsze pytanie/odpowiedz. W IRL, wiadomo, ze ze wzgledu na koszty buduje sie rodzine rakiet i uzywa ich w zaleznosci od potrzeb.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
-Jak dojść do tego stopnia zaawansowania: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
budowac budowac i jeszcze raz budowac a pomiedzy nimi testowac swoje rakiety w locie :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- Ile deltaV na pierwszy i drugi stopień
Tyle by starczylo na wyniesienie ladunku na orbite i bez znaczenia jak to podzielisz (pierwszy i drugi stopien) ale calosciowo potrzebujesz 3400 m/s na LKO (Low Kerbin Orbit)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 28