Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grabek77

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28
376
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 17 Cze 2016, 00:57:37 »
Wciagajacy serial sci-fi, polecam... Grabek
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

377
Poproś o pomoc / Odp: Techniczny probolem
« dnia: Sob, 28 Maj 2016, 15:48:24 »
A posiadasz jakies mody? Jesli tak to sprawdz ich aktualizacje, szczegolnie KAC i KER. Mi sie zdarzylo, ze przed ich aktualizacja zwieszaly gre w podobny sposob. Jesli to czyste KSP to reinstall jak radzi Skaravi

378
Poproś o pomoc / Odp: Zmartwychwstanie Jebediaha
« dnia: Czw, 26 Maj 2016, 20:56:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wskrzeszanie to akt magii nekromanckiej, nic dziwnego że obniża generalny poziom nauki.
hehe o tyle dobre o ile nie prawdziwe, gdyz poziom nauki spadl jeszcze przed zniknieciem Jebediaha :P

379
Poproś o pomoc / Odp: Zmartwychwstanie Jebediaha
« dnia: Czw, 26 Maj 2016, 03:09:03 »
Dzieki Drangir - Jebediah zmartwychwstal.

Przy okazji;
czy ktos sie spotkal z czyms takim, zeby science bylo na minusie?

380
Poproś o pomoc / Zmartwychwstanie Jebediaha
« dnia: Śro, 25 Maj 2016, 22:38:39 »
Witam!
Czy istnieje jakis sposob na zmartwychwstanie Jebediaha? W jakis niewyjasnionych okolicznosciach przeniosl sie na tamten swiat. Nawet nie wiem jak i kiedy to sie stalo bo zaden statek mi nie zniknal a tym bardziej nie ulegl zniszczeniu. Jebediah widziany byl ostatnio na Minmusie i siedzial w module dowodzenia baza, a teraz ma status K.I.A.

381
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 18 Maj 2016, 01:03:25 »
Nie chodzilo mi o oszukiwanie :) mialem kiedys taki przypadek z misja na MUNie, ze pomimo niedzialajacych prawidlowo kol, jakos dalem rade lazikiem sterowac.
Nie wazne. Grunt, ze sie wyjasnilo co bylo przyczyna i juz wiesz jak dodawac kola by dzialaly prawidlowo.
W ostatecznosci tez wsumie mialem napisac zebys zmienil ulozenie modulu sterowania ale Drangir mnie ubiegl :)

382
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 17 Maj 2016, 22:03:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tylko, że pojazd, który pokazałem wyżej powstał właśnie w SPH. Przecież stoi na pasie startowym, więc gdzie miałem go zbudować, jak nie w SPH?
Zawsze mogles podjechac na pas z VABu :P

383
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 17 Maj 2016, 00:15:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Edit: Pewny jesteś, że działa? Tym razem jest to świeżo co pobrana wersja KSP, bez niczego. Koła znowu skręcają źle, nie wspominając już o nieprawidłowym kierunku obrotu kół łazika(obracają się w różną stronę).
[ciach]
Tak, jestem pewny ze dziala, pod WARUNKIEM, ze budujesz w SPH, podczas gdy Ty uparcie budujesz w VABie :P


Zbudowane w SPH

384
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Nie, 15 Maj 2016, 13:11:10 »
Widzę, ze masz dwie różne pary  pamięci, jesli crash gry ma jakiś wyjątek dotyczący pamięci, wyjmij jedna pare i wtedy sprawdz czy gra sie wysypie.

385
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 15 Maj 2016, 11:01:30 »
Ale budowales lazik w VABie (gdzie rakiety), to jest powód. Zbuduj lazik w SPH (gdzie samoloty sie buduje), zobaczysz, ze będą działały poprawnie.

386
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 15 Maj 2016, 01:32:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U Ciebie działa, bo dodałeś koła symetrycznie zapewne.

A spróbuj dodać niesymetrycznie, czyli każde ręcznie. Wcześniej nie było problemów, a teraz koła kompletnie ze sobą nie współgrają.
W przypadku pierwszego filmiku, kola dodawalem w VABie i kazde pojedynczo bo symetria co prawda dziala ale kolo po drugiej stronie jest do gory nogami, na dolnym filmiku kola dodawalem w SPH i tez pojedynczo - kola jak widac dzialaja poprawnie.

387
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 14 Maj 2016, 17:47:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wcześniej nie było takich problemów. Może to kwestia wersji 64bit, na 32bit nie próbowałem. Ktoś napotkał podobny problem?
Nie jestes z nim odosobniony, gdyz mam ten sam problem.
Najlepiej kola dodawać w SPH wtedy umieszczaja sie symetrycznie.
Niestety nie wiem czy bug występuje na wersji 32bit, wrócę do domu to sprawdzę.

Wrocilem, sprawdzilem i sie dziele spostrzezeniami, otoz:
tak skrecaja kola dodane w VABie bez uzywania symetrii


a tak skrecaja kola dodane w SPH rowniez bez uzywania symetrii


wszystkie kola zachowuja sie tak samo w zaleznosci gdzie zostaly dodane (patrz wyzej), i niezaleznie od wersji.

388
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 13 Maj 2016, 05:41:39 »
Akurat w przykladowym filmiku jest mala roznica, nie chcialem krecic pelnometrazowego filmu :) najwieksza roznica jaka zaobserwowalem (nie chcialo mi sie dluzej czekac) siegala 100 km, ale nawet w przypadku malego falowania rzedu 10 km to jest byc (leciec) albo nie byc (rozbic sie o powierzchnie) dla danego statku.
Jak widzisz wiec, nie jest to szukanie dziury wa calym, no chyba, ze mowa o czarnej dziurze :)

No ale ustalilismy, ze to nie bug tylko feature, wiec....

389
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 13 Maj 2016, 00:15:14 »
pomaranczowej - patrz filmik w pierwszym poscie :)

390
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 12 Maj 2016, 00:22:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Spoko, koniec tematu, ale...
muszę napisać, że takie drgania orbity występowały od zawsze dla orbit kołowych, oraz bardzo często przy transferach na inną SOI, szczególnie gdy łapaliśmy się na transfer przy granicy sfery.
No ja zawsze uważałem, że tak ma być.
Drgania (orbity kolowej jak dobrze zauwazyles) byly, ale nie o nie tutaj chodzi co ukazuje moj filmik, no chyba, ze przyjmiemy, ze to plywanie PE to lekkie drganie :)


Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28