376
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wskrzeszanie to akt magii nekromanckiej, nic dziwnego że obniża generalny poziom nauki.hehe o tyle dobre o ile nie prawdziwe, gdyz poziom nauki spadl jeszcze przed zniknieciem Jebediaha
Tylko, że pojazd, który pokazałem wyżej powstał właśnie w SPH. Przecież stoi na pasie startowym, więc gdzie miałem go zbudować, jak nie w SPH?Zawsze mogles podjechac na pas z VABu
Edit: Pewny jesteś, że działa? Tym razem jest to świeżo co pobrana wersja KSP, bez niczego. Koła znowu skręcają źle, nie wspominając już o nieprawidłowym kierunku obrotu kół łazika(obracają się w różną stronę).Tak, jestem pewny ze dziala, pod WARUNKIEM, ze budujesz w SPH, podczas gdy Ty uparcie budujesz w VABie
[ciach]
U Ciebie działa, bo dodałeś koła symetrycznie zapewne.W przypadku pierwszego filmiku, kola dodawalem w VABie i kazde pojedynczo bo symetria co prawda dziala ale kolo po drugiej stronie jest do gory nogami, na dolnym filmiku kola dodawalem w SPH i tez pojedynczo - kola jak widac dzialaja poprawnie.
A spróbuj dodać niesymetrycznie, czyli każde ręcznie. Wcześniej nie było problemów, a teraz koła kompletnie ze sobą nie współgrają.
Wcześniej nie było takich problemów. Może to kwestia wersji 64bit, na 32bit nie próbowałem. Ktoś napotkał podobny problem?Nie jestes z nim odosobniony, gdyz mam ten sam problem.
Spoko, koniec tematu, ale...Drgania (orbity kolowej jak dobrze zauwazyles) byly, ale nie o nie tutaj chodzi co ukazuje moj filmik, no chyba, ze przyjmiemy, ze to plywanie PE to lekkie drganie
muszę napisać, że takie drgania orbity występowały od zawsze dla orbit kołowych, oraz bardzo często przy transferach na inną SOI, szczególnie gdy łapaliśmy się na transfer przy granicy sfery.
No ja zawsze uważałem, że tak ma być.