Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - chudya

Strony: 1 [2] 3 4
16
Poproś o pomoc / Odp: Zmniejszenie HUD
« dnia: Sob, 07 Maj 2016, 20:24:28 »
Przecież od wersji 1.1.2 jest możliwość ustawiania wielkości poszczególnych elementów UI.
Podczas lotu: escape/settings/Flight UI elements.

17
Poproś o pomoc / Odp: Problem z przepompowywaniem paliwa
« dnia: Pon, 02 Maj 2016, 06:52:39 »
A czy czasem nie trzeba dokonać upgrad'u któregoś z budynków? Tak mi się coś przypomina, ale teraz nie mam jak odpalić gry.

Wysłane z mojego LG-E455 przy użyciu Tapatalka


18
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 25 Kwi 2016, 22:19:22 »
Taka sobie ciekawostka: siedzi sobie Jeb na Munie, przełączam się na KSC, wchodzę do Tracking Station i... pusta lista po lewej, choć przed nosem na mapie mam statki i sondy. Wyjść już z Tracking Station nie mogę. Działa jedynie Alt-Tab. Próbowałem to samo zrobić kilka razy - efekt ten sam.
To na wersji 64bit. Kiedy zaś załączam 32bit, wszystko działa jak należy.

19
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Kwi 2016, 22:39:12 »
Jeśli piszą, że ciężko pracują, to znaczy, że już tylko kilka lat roboty im zostało :)

Wysłane z mojego LG-E455 przy użyciu Tapatalka


20
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Kwi 2016, 00:30:30 »
Kłopot właśnie w tym, że WIELE rzeczy robi się małych...

21
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 18 Kwi 2016, 15:46:10 »
Pamiętam, kiedyś zamówiliśmy przekaźniki elektryczne i elektroniczne dla klienta. Sprawa, oczywiście, pilna. Telefon, pyk, pyk, przekaźniki już jadą! No, to czekamy... Dzień, drugi, trzeci... Dzwonimy do producenta: Co jest?! Ktosik, zapewne w pośpiechu, zrobił właśnie taki śmieszny błąd, że w formularzu zamiast POland, kliknął POrtugal :) Dwa tygodnie czekaliśmy na towar.

22
Poproś o pomoc / Odp: Problem z sterowaniem
« dnia: Pon, 18 Kwi 2016, 13:18:18 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wiem że pytanie debilne, ponieważ wg. was na pewno jest to bardzo łatwe aczkolwiek na początku może niektórzy też mieli taki problem ;)

Moim zdaniem, nie jest to wcale takie proste, właśnie szczególnie na początku. Ja z tego typu kontraktami wstrzymałem się do chwili, kiedy na tyle ulepszyłem budynki, aby mieć możliwość planowania manewrów. Wtedy w miarę dokładnie ułożysz sobie orbitę. Może warto trochę poczekać, zająć się innymi kontraktami niż się zniechęcić. A kiedy będziesz miał więcej "pierwiastków" na koncie, wtedy ulepszysz sobie zabudowania KSC.

23
Obsługa techniczna / Odp: Jeszcze raz FPS...
« dnia: Pią, 15 Kwi 2016, 00:41:57 »
Dziękuję. Dlatego właśnie napisałem o próbie i wróciłem do włączenia Vsync.

24
Obsługa techniczna / Odp: Jeszcze raz FPS...
« dnia: Czw, 14 Kwi 2016, 22:05:40 »
Dziękuję za odpowiedź.
Po wyłączeniu (tak dla sprawdzenia) rzeczywiście pojawia się większa ilość fps.

25
Obsługa techniczna / Jeszcze raz FPS...
« dnia: Czw, 14 Kwi 2016, 21:33:21 »
Cześć.
Tak sobie czytam różne Wasze relacje na temat ilości wyświetlanych klatek i trochę ciemny jestem po małej operacji mojego kompa. Jedni piszą: "mam 15 fps", inni, że 60, a jeszcze inni 144, co też znalazłem.
Rzeczona wcześniej operacja, to zmiana procka, co, jak wielu z Was pisze, przekłada się na szybkość wyświetlania w grze. Dlaczego nie u mnie? Wielkich statków nie buduję, bo jestem początkujący (dopiero 360h). Przed zmianą uzyskiwałem nie więcej niż 60fps, po niej zaś uzyskuję, dla odmiany, nie więcej niż 60fps :) Jakby był ustawiony jakiś odgórny limit. ALE, co ciekawe, gra działa ZDECYDOWANIE płynniej (obracanie kamery wokół statku, przełączanie między budynkami, a szczególnie przejście do widoku KSC itp.), choć wcześniej również nie narzekałem absolutnie.
Jest w ustawieniach opcja Frame limit, ale (chyba) nigdy jej nie zaczepiałem i jest tam wpisane 120FPS. max physics Delta-Time per frame też chyba nie dotykałem - 0,04s.
Jak wspomniałem, przed i po operacji grało mi się w porządku, ale czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć tę (dla mnie) zagadkę?

26
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Nie, 27 Mar 2016, 22:28:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Do tego drażni zbędne użycie wielkich liter tam, gdzie jest to zbędne.

Nawet BARDZO drażni. "Polska język, trudna język...", jak mawiał Zulugula, bodajże.

27
Obsługa techniczna / Odp: Problem z wyświetlaniem się programów sas
« dnia: Wto, 09 Lut 2016, 12:05:23 »
Tu masz wszystko:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

28
Poproś o pomoc / Odp: Cargo bay i warp
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 12:45:56 »
Bardzo dziękuję za szybkie i satysfakcjonujące odpowiedzi :)

EDIT:

Udało się! Na pewno fuksem, ale jednak :) Co prawda nie wylądowałem w jednym kawałku, jednak to moje pierwsze lądowanie z kosmosu.
W ładowni widać zniesiony ładunek.

29
Poproś o pomoc / Cargo bay i warp
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 12:13:07 »
Witam.
Mam następujący kłopot - może ktoś miał podobny, to coś podpowie...
Mam kontrakt - ściągnij obiekt z niskiej orbity Kerbinu. Obiekt nieduży, myślę sobie, spróbuję wybudować coś ze skrzydłami (pierwszy raz!) i ładownią. Na górze to sobie załaduję do cargo bay i ładnie zwiozę na dół. Pomysł wspaniały! - przystępuję do realizacji. Udało mi się sklecić cosik tam ze skrzydłami (sprawdziłem - lata), przyczepiłem do tego silniki i do góry!
na orbicie udało mi się wcisnąć ten ładunek do ładowni, choć nie było to łatwe. Ustawiłem sobie manewr do lądowania. Jest super! - pomyślałem :)
Czekać mi się nie chciało przez 25min., więc oczywiście zapinam warp-a. i tu następuje ZONK. Mój piękny prom kosmiczny leci sobie swoją orbitą, a ładunek swoją, jak się domyślam... Co powoduje, że po chwili ładunek automagicznie powoli przenika sobie na zewnątrz mojego nibypromu. Kiedy wyłączę warp-a, ładunek "wskakuje" z powrotem, chyba że zrobię to za poźno - wtedy zostaje tylko Alt-F9 :)

Ładunek w cargo bay.


Ładunek próbuje odlecieć :)

30
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 22:11:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pod F11 mamy niby nakładkę temperatury. U mnie po włączeniu statki robią się czerwone... zgaduję że coś nie śmiga i powinny być zielone zamieniając się w czerwone ze wzrostem temperatury.
Pod F10 mamy niby mierniki temperatury ale jakoś ich nie widać..
Części robią się czerwone na starcie, ale kiedy się podgrzeją, stają się coraz bardziej żółte.
Wskaźniki pokazują się dopiero po solidnym podgrzaniu.

Strony: 1 [2] 3 4