Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - chudya

Strony: [1] 2 3 4
1
Poproś o pomoc / Odp: Jak Używać Kerbal Engineer
« dnia: Pon, 18 Gru 2017, 17:25:18 »
Wpisz w Google ksp dv map i znajdziesz niezbędne informacje w obrazkach. Wybieram pierwszą mapę z brzegu; i tak dodaję sobie zapas, bo efektywnie nie latam :)
Tu masz link do przykładowej mapki: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Poproś o pomoc / Odp: Jak instalować mody do KSP
« dnia: Wto, 20 Gru 2016, 23:41:17 »
Tu nawet nie ma co komentować... To forum i tak właściwie umarło, a niektóre osoby jeszcze je dobijają... Nie chcesz pomóc, to nie musisz, ale wtedy się nie odzywaj. Czy ten człowiek wejdzie tu jeszcze raz? Może tak. Wiem, że nikt się nie zmartwi, ale ja już tu nie wracam. Trzymajcie się - piszę do tych, którzy starają się nie obrażać innych.

3
Poproś o pomoc / Odp: Jak instalować mody do KSP
« dnia: Wto, 20 Gru 2016, 21:08:08 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tłuk!

To super, że jesteś superaktywnym supergraczem, ale wyzywać nikogo chyba nie musisz?...
I, nawet gdyby kolegę potraktować jako lenia, to właśnie tak można było napisać. Nic więcej.

4
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Śro, 07 Gru 2016, 19:04:34 »
Tak sobie chwilkę poczytałem i znalazłem takie historie:
w tytułach misji
Cytuj
Przechwycenie Asteroidy, Wejście W Atmosfere
Dlaczego wielkie litery? Na upartego można pewnie tak napisać, ale czy to jest po polsku? Zresztą, z wielkimi literami jest więcej "kwiatków". I na końcu brak "ę" - nie mówcie, że to literówka, bo żona uczy języka polskiego i jest to "standardowy" błąd popełniany najpewniej wskutek pisania sms-ów i tego typu wiadomości.
Cytuj
KCS
Chyba miało być KSC... Ale ok, niech będzie, że to literówka (których jest przynajmniej kilka).
Cytuj
kerbina, moona
A to dla odmiany powinno być napisane w z wielkiej litery.
Cytuj
Księżyca
Tego raczej nie powinno się tłumaczyć w ogóle, przynajmniej w znaczeniu nazwy ciała niebieskiego.
Interpunkcja - słabo...

To dobrze, że są chętni do pracy, bo taki ewenement zdarza się coraz rzadziej, ale starajcie się robić to rzetelnie.
A po drugie, przecież co chwilę (wiem, wiem, Squad lubi obiecywać) producenci informują o pracach ułatwiających lokalizację, więc może warto wstrzymać się troszkę z tłumaczeniem?

5
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Nie, 04 Gru 2016, 15:50:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z góry uprzedzam, że moje tłumaczenia sprawdzam na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Więc tłumaczenia mają większą jakość niż moje posty.
I co z tego? Przecież ani wspomniane "ślinki", ani "morze" nie będą wskazane jako błędy ortograficzne, a w tym przypadku błędami będą (drugi ortograficzny, o pierwszy musiałbym zapytać żonkę).

6
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Bardzo ładna...
Chyba nie widział własnego posta :)

7
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 12:02:57 »
Post usunięty.

8
Problemy z modyfikacjami / Odp: FAR - spadek fps
« dnia: Czw, 25 Sie 2016, 23:30:10 »
Po napotkaniu problemów, FAR usunąłem. Teraz, kiedy znów go wrzuciłem, wszystko jest w porządku. Nie mam pojęcia, dlaczego tak się działo :)

Pozdrawiam
Artur

9
Problemy z modyfikacjami / FAR - spadek fps
« dnia: Śro, 24 Sie 2016, 22:14:45 »
Witam.
Postanowiłem (tak na próbę) zainstalować FAR i Deadly Reentry. O ile z tym drugim problemów nie zauważyłem, to po instalacji FAR nie da się grać. Startuję rakietą, lecę - jest ok. Zaczynam schodzenie, otwieram spadochron, a wtedy zaczyna się takie klatkowanie, że szok. Niby wyświetla 12fps, ale zegary pokazują czasem co drugą sekundę. Komp ledwie reaguje na mysz. Po usunięciu FAR mam z powrotem 60fps.
Trochę modów mam zainstalowanych (m. in. EVE; reszta raczej mocno nie obciąża maszynki). Komp chyba nie taki ostatni (i7 4790K, GTX 650Ti, 8GB RAM).
Czy to problem komputera? Czy FAR jest aż tak wielkim obciążeniem? Czy może ten mod żre mi się z jakimś innym? Podpowiecie cokolwiek?

Artur

10
Poproś o pomoc / Odp: Bad Claw
« dnia: Śro, 10 Sie 2016, 09:18:56 »
Może problem leży w szybkości, bo sam miałem czasem podobne. Jeżeli zbliżasz się do obiektu zbyt wolno, szczęki nie zacisną się.

11
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 03 Sie 2016, 22:05:39 »
No, przecież jest napisane:
Cytuj
You will be able to toggle whether you want to show no pathing info, current path only, or current path plus alternates via the user interface.

12
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 22 Cze 2016, 13:49:05 »
Cytuj
and we even found time to hide something small in the game that we’re sure a lot of long time fans will appreciate!

Jak ktoś będzie wiedział, o co chodzi, niech się odezwie :)

13
Poproś o pomoc / RemoteTech
« dnia: Wto, 21 Cze 2016, 12:30:18 »
Witam.

Zainstalowałem sobie jakiś czas temu RemoteTech. Piękna sprawa! Wspaniały "utrudniacz".
OCZYWIŚCIE pojawił się problemik. Choć zapewne chodzi o to, że nie wiem dokładnie, jak RT obsłużyć w sytuacji, którą mam na myśli. Otóż wszystko jest super, dopóki nie próbuję zadokować (tryb dokowania). Statki mi się tak niemiłosiernie "bujają", że tylko szczęściu zawdzięczam udane dokowania! KILL rotation obraca mi statek w kierunku innym, niż mój cel. TGT ustawia go jak trzeba, ale buja tak, że sterować się nie da. Podobnie, kiedy komputer lotu wyłączę (off) i próbuję używać tylko SAS. Załączanie/wyłączanie RCS niczego nie zmienia. Bez RT było w porządku.
Jak mam ustawić komputer w obu statkach, aby mi się nie bujały? Cobym wreszcie mógł portem na port trafić bez półgodzinnego klikania po wszystkich klawiszach :)
Podpowiedzcie, proszę.

Edit: zrobiłem krótki filmik:
i spróbujcie czyś takim zadokować...

Artur

14
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pon, 30 Maj 2016, 22:58:41 »
Rzadko się tu odzywam, bo i niewiele mam do powiedzenia, dlatego przepraszam za OT. Wydaje mi się jednak, że wersja 1.0.5 była ostatnim dobrym, wręcz najlepszym, wydaniem tej niesamowitej przecież gry. Zero crashy, na moim kompie chodziła płynnie. Gram teraz na 1.1.2 i czasem ze strachem zmieniam lokacje albo przełączam się na inny statek podczas dokowania, bo różne już widziałem cyrki. Na 1.0.5 niczego złego nie doświadczyłem. Niby rozumiem przesiadkę na nowe unity i problemy z tym związane, ale, z mojego punktu widzenia, efekt jest taki, że gra stała się gorsza, poza jakimiś drobiazgami. Kłopot polega także na tym, że w zasadzie mógłbym grać na starej wersji, jednak przecież nikt nie będzie do niej aktualizował modów, bo jest nowsza wersja. A nadziei na to, że producenci poprawią tę masę błędów lub dołożą do gry coś ciekawego już nie mam. Jeszcze raz sorki za offtopa.

Wysłane z mojego LG-E455 przy użyciu Tapatalka


15
Poproś o pomoc / Odp: Od dokowanie
« dnia: Pon, 09 Maj 2016, 16:04:28 »
To aktualna wersja KSP? Bo u mnie Toolbar od wersji 1.1 nie działa (na 1.0.5 chyba jeszcze było ok).
Próbuj wykonać Undock na obu dokach. Jeśli na żadnym nie zadziała, to nie pomogę.

Strony: [1] 2 3 4