Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - antwito

Strony: 1 [2] 3 4 ... 11
16
Pierwszy w Polsce :P Może uda mi się być drugim :D A misja świetna i ta nazwa "Dureks" (bez skojarzeń ;D)... :P 

17
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Pon, 18 Mar 2013, 15:10:40 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Efekt spalania w atmosferze wygląda, no... kosmicznie :D Teraz nie wkurzam się, jak mi wyniesienie czegoś na orbitę nie wyjdzie, bo mam piękny pokaz fajerwerków, szkoda, że tak krótki.
Też mnie denerwuje ten krótki czas :P To jest genialne :D A gra oczywiście świetna!

18
Dyskusje o modyfikacjach / Chatterer - mod dodający rozmowy przez radio
« dnia: Sob, 16 Mar 2013, 20:53:33 »
Witajcie!
Chciałbym Wam polecić mod do KSP o nazwie Chatterer. Dodaje on rozmowy pilotów z bazą przez radio.
Pobieranie:
Mod można pobrać stąd: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Obsługa:
Po zainstalowaniu modu (instalujemy tak samo jak wszystkie inne) w częściach pokaże nam się radio. Należy je umieścić na rakiecie. Kiedy będziemy już na platformie startowej zauważymy na lewo od naszego kompasu ikonkę z mikrofonem. Należy na nią kliknąć, aby pojawiło się okno ustawień. Suwakiem u góry ustawiamy jak często mają padać rozmowy, a na dole ustawiam głośność rozmów. Klikając na "Change" ustawiamy, którym przyciskiem mamy wymuszać komendy (po jego naciśnięciu usłyszymy jakąś dowolną komendę).
Po co komu ten mod?:
Otóż mi bardzo podoba się latanie rakietami z tym radiem. Dodaje ono w moim odczuciu większy realizm i powagę. Chce się latać ;)
Wady i zalety:
+ daje odczucie większego realizmu
+ łatwa obsługa
+ nie powoduje "zamulenia" podczas grania
- Trzeba bawić się w ustawieniach z regulacją głośności, aby silniki nie zagłuszały radia

Mam nadzieję, że się podoba ;)
Pozdrawiam!
antwito

19
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Sob, 16 Mar 2013, 17:05:07 »
Na 99,99999% już chyba wiem co robiłem źle. Otóż te zbiorniki po bokach stawiałem z symetrią po dwa. Ułatwiało mi to przyczepianie węży z paliwem. Jednak jeśli zbiorniki będę wstawiał z symetrią po sześć, a węże z paliwem po kolei po jednym to wszystko będzie dobrze ;)

Dzięki wszystkim za porady :)
Pozdrawiam!

20
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Pią, 15 Mar 2013, 21:47:16 »
Tak jak powiedział Ravnarr, aerodynamika w KSP na pewno nie działa aż tak realistycznie. Sądzę, że wtedy gra ledwo działałaby na naprawdę mocnych sprzętach. Popróbuję jeszcze i może coś wymyślę ;)

21
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Wto, 12 Mar 2013, 20:17:12 »
Według mnie to ta aktualizacja powinna być przełomowa. Wydobywanie surowców, łaziki z prawdziwego zdarzenia, efekt wejścia w atmosferę i prawdopodobnie budowa na orbicie. 

22
Poproś o pomoc / Odp: Mod na ...
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 21:25:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ten mod może się przydać.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak bardzo chciałem zrealizować lądownik idealnie na ten z Curiosity, ale nie miałem liny do opuszczania łazika. A tu nagle, kiedy już o tym zapomniałem, mod na line :P Leci "pomógł" i wielkie dzięki!

Pozdrawiam
Witek

23
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 11 Mar 2013, 21:20:35 »
Jeśli chodzi o wyjście "wkrótce" to już dawno miało być "wkrótce", ale doszło 0.18.3 i 0.18.4 i "wkrótce" się przedłużyło :P Ale chyba zamieszałem O_o

24
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Orionem na Eeloo!
« dnia: Nie, 10 Mar 2013, 21:40:01 »
A patrzyliście na ten poradnik co jest na forum? A ta misja bardzo fajna ;)

25
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 22:33:23 »
Mogliby też dodać możliwość ustawienia ilości kerbali, bo czasami jest tak, że mam na statku 10 miejsc, a kerbali jest w nim 2 bez możliwości zmiany na starcie.

26
Statki kosmiczne / Odp: KARLEY-KERBALSON
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 18:45:08 »
Mógłbyś dać plik z tą konstrukcją? Chętnie przetestuję bo fajne to ;p

27
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 12:35:34 »
zamb, w sumie masz racje ;)  Nawet lot na inne planety musiałby być starannie przemyślany, aby kerbal po wylądowaniu z głodu nie umarł...

28
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 21:29:29 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Moje oczekiwania na przyszłość (nie koniecznie na 0.19):
-nowe planety,
-sąsiedni układ słoneczny (może być też coś w rodzaju Nibiru ,,Planety X''),
-pas planetoid,
-kółka,
-radary,
-teleskopy z fajnymi efektami,
-wydobywanie surowców (coś w stylu Kethane Mod),
-sąsiedni układ słoneczny z najlepiej dwoma gwiazdami,
-rasy obce, miasta, lasy,
-w karierze jakieś wydarzenia typu : Zderzenia asteroidy z Diuną = krater (niekoniecznie musi być wklęsły efekt, jedynie jakiś ślad np. przypalona ziemia),
-bronie do zabijania obcych,
-multiplayer,
-generowanie wszechświata (tak wiem że nie realnie jak na razie, ale to tylko moje marzenia i przekonania na przyszłość tej oto gry),
-fizyka wody,
-ładniejsze modele kerbali jak i textur wokół.
W tym gratis:
- 5 fps przy bardzo dobrym sprzęcie :P

A co do 0.19 to również nie mogę się doczekać. Ujawniona została może przybliżona data? Wie ktoś, coś o tym?

29
Poproś o pomoc / Odp: Kąt skrzydeł
« dnia: Nie, 03 Mar 2013, 17:31:21 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tutaj masz wszystko na ten temat :)
Thx :) Można zamknąć ;)

30
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Nie, 03 Mar 2013, 13:51:47 »
Do tych którzy twierdzą, że nie potrafimy zagrozić ziemi. Otóż przypuszcza się, że potrafimy zbudować taką bombę atomową, która potrafi zmienić orbitę ziemi. Oczywiście nikt tego nie robi, bo nawet magazynowanie takiej bomby było by bardzo niebezpieczne (terroryści). Warto poczytać o Car Bombie...

Strony: 1 [2] 3 4 ... 11