Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - TheDeviantFox

Strony: [1]
1
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Space Engineers - wspólna gra
« dnia: Sob, 02 Sty 2016, 15:43:04 »
Dla mnie ok, ale nie wiem czy wam pasuje grać z kimś w wielu 17 lat.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


2
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Space Engineers - wspólna gra
« dnia: Pią, 01 Sty 2016, 15:21:24 »
Oferta nadal aktualna?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


3
Po pierwszej godzinie w kerbalach jedyne co jestem w stanie stwierdzić to to, że cpu i gpu się obijają. KSP nie wykorzystuje nawet 30% mojego procka, a grafika chodzi sobie na 60%. Przy 500 częściach mam całkiem dobre 48 FPS, ale już przy 800 tylko 30. A procek się obija. Nie wiem czy to przez to żę ksp jest słabo zoptymalizowane, czy ja mam jakieś problemy techniczne, ale w porównaniu do tego z czym miałem do czynienia do tej pory to i tak świetny wynik. (wyniki na 1440p). Podczas startu fpsy nieznacznie spadają.

//Nie mam zainstalowanych żadnych modów

4
Grałem całkiem sporo w kerbale na lapku, na którym bez modów poniżej 70 części przy starcie miałem całkiem przyjemną rozgrywkę. Właśnie przez te ograniczenia tak naprawdę nigdy nie grałem w ksp na poważnie. Chciałbym pograć sobie znowu, bo grało się całkiem przyjemnie. Jak duże struktury można obecnie budować i ile modów można mieć wgranych aby grało się przyjemnie?

5
Cześć, doszedł do mnie właśnie mój "mały" potworek, i zastanawiam się ile mogę osiągnąć na nim fps i przy jakiej liczbie części stracę przyjemność z rozgrywki. Czy odczuję spadek płynności, jeśli w tle będą się renderowały modele 3d?
Set:
i7 5930k (podkręcony do 4.6Ghz)
Gtx 980ti
2x 8gb DDR4 Kingston HyperX Fury Black
SSD Crucial MX200

//Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale mam monitor 1440p

Strony: [1]