Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28
76
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 21 Kwi 2017, 11:52:50 »
Obróbka filmowa obróbką, ale wygląd tej pochodnej KSP po prostu obłędny.

77
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Czw, 20 Kwi 2017, 16:14:41 »
Trzeci odcinek nieco wcześniej gdyż jutro będę poza dostępem komputera. Miłego oglądania:

78
Dyskusje ogólne / Odp: Nie można zaplanować trajektorii lotu
« dnia: Wto, 18 Kwi 2017, 21:42:34 »
Nie każdy ma ją na niebiesko. Jak mniemam i widzę grasz w trybie kariery co za tym idzie aby odblokować więcej danych na temat orbity i jej podświetlenie na niebiesko musisz rozbudować Tracking Station natomiast aby odblokować możliwość dodawania manewrów musisz rozbudować Mission Control.

79
Kampanie / Odp: Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 14 Kwi 2017, 12:13:47 »
@up Dzięki za pozytywną opinię. Myślę że jakość audio jest już poprawiona. Cały czas jednak pracuję nad tym jak mówić żeby to całkiem brzmiało. Kolejnym zagadnieniem dla mnie jest jakość filmików czyli ich wygląd. Jednak nie wiem czy z moim monitorem uda mi się coś więcej wykrzesać.

Tak więc do rzeczy.
Sobolowa Odyseja #02


Miłego oglądania. Następna część również za tydzień.

80
Kampanie / Sobolowa Odyseja
« dnia: Pią, 07 Kwi 2017, 13:04:20 »
Witam wszystkich bardzo serdecznie po dość dużej przerwie w mojej aktywności. Ruszamy dzisiaj z czymś kompletnie dla mnie nowym. Po wielu godzinach, a nawet dniach rozważania nakręcenia własnej serii z KSP doszedłem do wniosku aby podjąć się tego wyzwania. Dla wytrawnych graczy to zapewne nic błahostka i spotkam się z morzem krytyki za liczne niedociągnięcia i błędy z mojej strony. Liczę jednak, że starczy mi samozaparcia aby przezwyciężyć zniechęcenie spowodowane krytyką i obrócę ją w najlepszy mobilizator do udoskonalania swojej produkcji.
Tak więc prezentuję pierwszy odcinek serii. Celem programu jest zbadanie w 100% wszystkich ciał niebieskich Układu Kerbolskiego. W międzyczasie będę stawiał sobie również wiele celów pośrednich wynikających czy to z rozgrywki czy też z moich ambicji. Rozgrywkę rozpoczynamy bez statków załogowych dzięki modyfikacji SETI. Ma ona jeszcze kilka bolączek względem starego BTSM, ale myślę, że też będzie ciekawie. Poniżej daję orientacyjną listę modyfikacji. Życzę miłego oglądania, oraz czekam na konstruktywną krytykę. Jeszcze drobna uwaga co do jakości audio myślę, że od drugiego odcinka ulegnie ona znacznej poprawie.


81
@winged genialna robota jak zwykle. Widzę kilka nieścisłości względem czy to filmiku od NASA czy też tego od Chrisa P. Bacona, ale z Twoją renomą traktuję to dwojako. Po pierwsze albo przewertowałeś wszystkie dostępne źródła pisane na temat programu i były one różne od prezentacji wizualnych misji, albo druga opcja po prostu musiałeś to wszystko poskładać tak, a nie inaczej. Mimo tych różnic całość na wielki plus bo ja tylko przypuszczam, a Ty doskonale wiesz ile pracy to wymagało od Ciebie.

82
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 27 Mar 2017, 13:54:19 »
Ostatnio tak po prostu zrobiłem sobie rutynową misję na Muna:




Misja trochę inspirowana Apollo, lądownik za to nieco Altair'em. Może niby nic, ale znowu przypomniało mi się że w Stocku też da się pobudować.

83
Problemy z modyfikacjami / Odp: real solar system
« dnia: Pon, 27 Mar 2017, 13:48:45 »
Grabek nie wiem jak Ty, ale ja w RSS nie startowałem z Eartha tylko z Ziemi więc nazywaj Księżyc Księżycem. Taka mała drobnostka :P

84
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 06 Lut 2017, 11:59:07 »
No to to mnie się podoba :D

85
Rzesz, a właściwie Rzesza to odpowiednie słowo :D Na pewno jest to coś wielkiego i to nie pod względem kunsztu filmowego bo na tym się nie znam. Jest to coś wielkiego pod względem chciejstwa. Chwała Ci Skyline, że Ci się chce choćbyś nawet poświęcił na to pięć minut, a na pewno tak nie było. Usiadłeś, zrobiłeś... a mi się nawet nie chce usiąść :/ O pojazdach nie ma co pisać bo wiadomo klasa sama w sobie.
PS. Może nieuważnie oglądałem, ale liczę, że to przyczynek do czegoś dużo większego.

86
Szukam modyfikacji / Odp: Cześci do budowy wahadłowców
« dnia: Śro, 18 Sty 2017, 15:25:31 »
Space Shuttle System Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
mod pod wersję 1.1.2
Kiedyś był jeszcze Component Space Shuttle ale z tego co wiem jest on nie rozwijany.

87
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 12 Sty 2017, 11:12:05 »
Dłuższy czas minął odkąd ostatni raz się bawiłem z KSP jednak powoli wracam do pracy. Jako, że nie było zgłoszeń o istniejących błędach w ostatniej wersji, ani też narzekań na optymalizację rozpocznę chyba pracę nad wersją bardziej stockową moda. Wymiarem wyjściowym jest kapsuła 2.5m/1.25m.

88
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 11 Sty 2017, 12:54:46 »

Chyba pora wracać do pracy :D

89
Obsługa techniczna / Odp: Problemy z ładowaniem samolotów.
« dnia: Sob, 24 Gru 2016, 14:52:23 »
Symetria w VAB i w SPH działa tak samo tryby te przełącza się klawiszem R o ile pamiętam.

90
Łaziki / Odp: STAR - wóz strażacki
« dnia: Pią, 09 Gru 2016, 21:10:50 »
Mi odjęło mowę. Myślałem, z konstrukcje LEGO są bajeczne, wiedziałem też, że w KSP da się wiele zrobić, ale to wykracza poza moje granice pojęcia odwzorowanie. Mam małą wątpliwość i może okaże się ona twórcy pomocna. Wybaczcie jeśli ponowiłem pytanie. Dręczy mnie jak został wykonany napis STAR? Bo jeśli z części czy skrzydełek to jest bajeczny. Jednak do czego chciałem to odnieść, może zamiast bawić się w niektóre tego typu elementy Obiekt spróbuj użyć moda Nebula Decals. To jednak tylko moja drobna sugestia, która może (nie musi) urozmaicić Twoją pracę i uczynić ją jeszcze doskonalszą ;)

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 28