Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28
346
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 17:41:48 »
Będę musiał spróbować.

Dla ciekawych podrzucam mały przeciek z dzisiejszych prac:





[Post scalony: [time]Nie, 26 Kwi 2015, 17:00:52[/time]]



347
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Sob, 25 Kwi 2015, 15:20:51 »
Co do ładniejszej Ziemi już zrobiłem ( instalka była do kariery). Nad narracją muszę jeszcze pomyśleć jak to ciekawie ubrać. Moduły jak najbardziej są odwzorowywane miejscami mają niewielkie odstępstwa i to z reguły w masie ale w skali pojazdu nie przekraczają 100kg. Dzisiaj może coś wrzucę wieczorkiem - cały dzień spędziłem w UbioZurze na konstruowaniu kratownic pod panele. Żmudna robota pół miliona części w realu przestało mnie kompletnie dziwić. Na szczęście z modułów został mi już chyba tylko Leonardo do zrobienia no i nieszczęsny cały  Sojuz.

348
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Pią, 24 Kwi 2015, 13:51:18 »
Budowę czas zacząć!

Kto widział ten wie, a kto nie jego strata. Zapewne osoby przeglądające wątek od razu wywnioskowały co się święci. Żeby nie przynudzać wrzucam kilka fotek:


Pierwsze od czego rozpocząłem to od testów pojazdów nośnych. Na pierwszy ogień poszła rakieta "protonopodobna". Tak tylko podobna gdyż musiałem ją odrobinę podrasować jeśli chodzi o ilość paliwa, aby z łatwością sprawdzała się również w misjach dokujących.



Jako kolejny testowany był system STS. z racji konieczności oszczędności części w późniejszych etapach rozbudowy stacji konieczne było zassanie modu CSS. Na opracowanie czeka jeszcze rakieta Sojuz ale to niebawem.

Żeby nie było, że program idzie na łatwiznę swój własny też opracowałem:



Moduł ZARYA widzieliście już wczoraj. Dziś poleciały kolejne dwa:



Jak to już było poruszone CanadArm (może nieumiejętnie obsługuję), ale się buguje.



I już za chwilę możemy przemianować UNITY NODE 1 i ZARYA na ISS.



Szybki start ponownie Protona i ZVEZDA znajduję się na orbicie.



Jeszcze tylko kilka zgrabnych manewrów.



W tym momencie zorientowałem się że PMA 1 się zbugowało. Nie wiedzieć czemu Procedural Wings powróciły do swoich nominalnych ustawień. Na szczęście restart gry i okazuje się że wszystko ładnie się zapisało.



Komentujcie, opiniujcie i co tam jeszcze tylko.

349
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 21:10:10 »
Przy pomocy części z Procedural Fairings ;)

350
Jak najbardziej normalne. Prędkość orbitalna w wypadku Ziemi w RSS wynosi ponad 7700 m/s a delta V potrzebne do orbitowania przekracza 9000 m/s

351
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Czw, 23 Kwi 2015, 18:28:38 »
Katharsis czyli oczyszczenie.

Hmm. Dawno się tu nic nie działo a i ja nic dawno nie publikowałem więc co by nie tworzyć nowych "śmieci" wrzucam tutaj. Mała zapowiedź dla Was co mam nadzieje zadzieje się na mojej instalce KSP w najbliższy weekend. Zagadka wydaje mi się, że nie jest zbyt trudna:



Życzę powodzenia i zapraszam już jutro, prawdopodobnie od rana na dalsze relacje ;)

352
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 15:02:31 »
Pomysł jak najbardziej ok. Jedyna wątpliwość z mojej strony to ta już wymieniona czyli komputer który dźwignie taki projekt na orbicie.

353
Nie wiem czy w RSS da się to zrobić ale pamiętam, że w którymś z odcinków Moskit wracał promem z orbity z DRE i chyba przez przypadek udało mu się wykonać coś co wykonywały realne promy czyli schodzenie tzw metodą esowania, polega to na zmianie w odpowiednim momencie krawędzi natarcia czyli po prostu wykonaniu odpowiedniego zwrotu, jeżeli znajdę to dorzucę grafikę ;)

354
Pierwsza rozgrywka w karierze. I pierwszy lot załogowy na orbitę jakoś dziwnie przypomina te realne:
Na platformie startowej

Separacja bocznych silników

I wykończenie orbity (człon deorbitacyjny)

Misja zakończona powodzeniem lądowaniem "gdzieś na Pacyfiku" Do kasy wpłynęło 87k, można spokojnie latać dalej.

355
Rosjanie lata temu wymyślili ciekawszy pomysł na zapewnienie łączności mianowicie "Orbitę Mołnia" która przy umieszczeniu odpowiednio trzech satelitów również zapewniała nieprzerwaną łączność muszę się kiedyś pochylić nad obliczeniami bo wydaje się to ciekawą alternatywą.

356
Po kolei. Czyli najważniejsza rzecz czy masz wszystkie mody których RO wymaga do działania? (Znajdziesz je w wątku z modem) Jeśli tak możliwe że masz problemy z ramem, polecam zainstalować tekstury 2k oraz mod active texture management jeśli to nie pomoże to już sam nie wiem.

357
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Kangur"
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 08:45:47 »
Napęd wahadłowca owszem zbliżony do programu STS, jednak co do rakiety nośnej bardziej przypomina mi tą z radzieckiego programu prómów. Ogólnie projekt wizualnie bardzo mi się podoba ;)

358
Szukam modyfikacji / Odp: System podtrzymywania życia
« dnia: Śro, 21 Sty 2015, 15:50:50 »
Na zbiorniki mogę polecić Procedural Parts który współgra z TACLS jednak co do pozostałych problemów nie pomogę ;)

359
"Tyl­ko dwie rzeczy są nies­kończo­ne: wszechświat oraz ludzka głupo­ta, choć nie jes­tem pe­wien co do tej pierwszej."
Cytując klasyka.

360
Można to zastosować ale działa tylko z modem STAGE RECOVERY ;)

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28