Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28
31
Modyfikacje / Odp: Kestes Launch System
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 17:44:18 »
@Radosz za radą i prośbą użytkowników oficjalnego forum Kestes otrzymała średnicę 5m.
@Scandinavian101 Dzięki ;) Naprawdę zmotywowałeś mnie tym drobnym fragmentem z jednej z bardziej lubianych przeze mnie polskich komedii.

Prace nad rakietą Kestes posuwają się do przodu. Dzisiaj dodałem adapter górnego członu Hydra (ICPS). Do soboty będę chciał wypuścić pierwszy download, w którym będzie dostępny kompletny Blok I. Czyli dostaniecie ode mnie duży oraz mały zbiornik do rakiety Kestes, adapter silników głównych, adapter członu górnego (przejście 5m/3.75m), decoupler radialny dla dopalaczy SRB, dopalacze SRB. Z silnikami RS-25 raczej nie zdążę więc prawdopodobnie przygotuję tylko specjalny cfg modyfikujący te stockowe.
Na koniec kilka fotek:

32
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Śro, 14 Mar 2018, 11:21:12 »
Niestety, Grabek jesteś po części w błędzie. Paliwa hipergoliczne czy np paliwa do RCS  np. Hydrazyna wymagają zbiornika typu service module. Natomiast np paliwa kriogeniczne np ciekły tlen lub wodór potrzebują zbiorników cryo lub baloon cryo. Polecam głębszą lekturę wątku na globalnym Real Fuels bądź Procedural Part już nie pamiętam, ale w którymś z w tych wątków jest pełna rozpiska jakie paliwa powinny znaleźć się w jakim zbiorniku aby nie mieć problemów z zapłonem silnika.

33
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Wto, 13 Mar 2018, 18:05:49 »
Różne rodzaje zbiorników i problemy z nimi związane to praktycznie rzecz ujmując to co nazwałeś problemami z przepływem paliwa w próżni. Proceduralne zbiorniki mają kilka konfiguracji różniących się masą oraz właśnie ciśnieniem wewnątrz zbiornika i trzeba zwracać uwagę na zastosowanie odpowiedniego rodzaju zbiornika do odpowiedniego paliwa.

34
Modyfikacje / Kestes Launch System
« dnia: Nie, 11 Mar 2018, 16:12:41 »
No to zaczynamy pracę nad stockową wersją SLS-a, która dostała roboczą wersję Kestes. Długo się nie mogłem za to zabrać z należytym podejściem, ale dziś rano postanowiłem wrócić do korzeni. Zacząłem więc prace nad adapterem silników głównych, który zgodnie z oczekiwaniami przyniosły inspirację której do tej pory zabrakło. Krótkie podszkolenie się w obsłudze GIMP'a (tak on też ma swoje tajemnice) i po ciężkim dniu pracy zabieram się za testowanie pierwszych trzech części. Główny człon Kestes Block I prawie gotowy.

35
Inne / Odp: Z pamietnika kerbonauty (kariera w RSS)
« dnia: Nie, 11 Mar 2018, 07:16:41 »
Podzielam Twój pogląd co do trudności RO. Najbardziej upierdliwą dla mnie rzeczą jest zawsze obór odpowiednich zbiorników do konkretnego silnika. Ten element jest naprawdę uciążliwy i to właśnie na samym początku kiedy z tego co pamiętam ma się do dyspozycji dwa rodzaje zbiorników. Nie mniej jednak gratuluję samego faktu podjęcia się gry na karierze i powodzenia. Czekam na misje na jakiegoś Trytona czy coś ;)

36
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 10 Mar 2018, 16:25:10 »
Tak na szybko nie jestem w stanie tego ze 100% pewnością powiedzieć. Jednak z tego co pamiętam z okresu kiedy wszystkie części przygotowywałem pod RO to F-1B miał nieco większą siłę ciągu względem wersji F-1 z programu Apollo kosztem nieco mniejszego ISP. No i generalnie F-1B jeśli kiedykolwiek powstanie będzie miał mocno uproszczoną konstrukcję względem swojej protoplasty. Tak więc jeśli chodzi o wersję podstawową to nawet nie wiem jak mają się statystyki mojego silnika do F-1 z modu FASA czy BDB, ale w RO Powinien mieć on większy ciąg o około 10% natomiast ISP mniejsze o mniejsze o 3-4s.

37
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 10 Mar 2018, 10:12:34 »
Kolejny silnik został poprawiony. Co prawda teksturowanie nadal jest w fazie mocno rozwojowej to model został ostatecznie dopracowany. Na warsztat trafił silnik F-1B spadkobierca najpotężniejszego silnika stworzonego przez człowieka.

38
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 03 Mar 2018, 16:27:17 »
Trochę czasu znowu poświęciłem dziś na mojego SLS'a co prawda nie dużo poprawiłem ale włożyłem w to sporo pracy. Efekty można zobaczyć tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Więc po kolei:
- poprawie uległ wygląd kapsuły ORION;
- naprawiłem błąd osłony termicznej, poprawione pliki dostępne są w wątku z modem na międzynarodowym;
- przemodelowałem praktycznie od podstaw silnik RL-10B2, dostał on również nowe tekstury i animację,
- pracuję nad białą wersją SLS co prawda na pewno nie będzie ona tak wyglądała ale w końcu przecież mogę;
- niektóre części dostały również możliwość podmiany tekstur, póki co ICPS oraz EUS ale prawdopodobnie pojawi się jeszcze kilka takich części;
- powierzchnie połyskujące konwertuje na modyfikację TextureUnlimited która pozwala na dużo głębszą kontrolę odbić.

39
Stacje kosmiczne / Odp: Homestead I
« dnia: Sob, 03 Mar 2018, 15:46:44 »
No, no w końcu znowu coś się dzieje na forum i to w dodatku w całkiem niezłej klasie i wyglądzie ;)

40
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 06 Gru 2017, 17:47:53 »
Jest coraz lepiej, ale dużo części przede mną do zmiany, i chyba w końcu wezmę się za coś co wdzięcznie nazywa się wersją stockalike:




Nadal jednak nie jestem zadowolony z tego jak odbicia wyglądają w atmosferze ale może to zostanie jakoś poprawione.

41
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 03 Gru 2017, 16:24:11 »
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale cóż chyba się pochwalę bo to co potrafi nowy modzik od Shadowmage według mnie ma olbrzymi potencjał. Pobawiłem się chwilę z moim modem i oto efekty:





Nigdy nie byłem tak blisko według mnie ideału :D

42
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 01 Paź 2017, 14:44:06 »
Ostatnia aktualizacja poleciała już na spacedock. Niestety ostatnio mam dużo mniej czasu, który mogę poświęcić mojemu modowi dlatego gdybym przeoczył jakieś niedoskonałości dajcie znać ;)

43
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Wto, 05 Wrz 2017, 17:49:35 »
Popracowałem nad kilkoma nowostkami jak dla mnie i możliwe że SLS otrzyma również wersję z białym malowaniem wg pierwotnych grafik. Na razie pracuję z firespitterem, ale prawdopodobnie w ruch pójdzie plugin z moda SSTU tak aby różne siatki mogły otrzymać różne tekstury w ramach jednego modelu. I oczywiście garstka screenów.
EUS:

ICPS:

Kilka innych cześci:

44
Szukam modyfikacji / Odp: Saturn 5
« dnia: Nie, 03 Wrz 2017, 08:12:37 »
@grabek77 pochwali się czy nie, fora są po to aby pomagać, a nie od razu ucinać wszystkie dyskusje bezsensownym stwierdzeniem skoro są do tego narzędzia to radź sobie sam.

45
@grabek77 nie jestem pewien jak kwestia wygląda z CKAN ale jeśli mody były ręcznie zainstalowane to samo zainstalowanie gry od nowa nic nie da.
@Dziobson jeżeli jest tak jak mówię musisz odnaleźć bibliotekę gier steam a znajduje się ona w lokalizacji dla win 10: Pliki programów (x86)/Steam/SteamApps/Common tam masz zainstalowane wszystkie gry z twojego steam. By usunąć mody wchodzisz w folder Kerbal Space Program następnie GameData w którym to wszystkie foldery poza folderem Squad są folderami zawierającymi twoje modyfikacje. Jeśli chcesz je usunąć po prostu je wyrzuć.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 28