Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28
286
Rakiety / Odp: Space Launch System na RSS+RO
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 19:39:05 »
Pierwsze zabawy w blenderze mam za sobą. Po dwóch dniach mniej więcej ogarnąłem co i jak. Dzięki temu zabrałem się za coś adekwatnego dla moich możliwości czasowych i sprzętowych. Celem jest wypuszczenie małego moda dla programu SLS. Jeśli ktoś ma potwierdzone info na temat kompatybilności modeli części dla 1.1 to proszę o cynk. Zakładam, że nie będą działać, ale jeśli jest inaczej poprawcie mnie. Dorzucam screen z pierwszych w miarę udanych prac:
Póki co poczyniłem drobne przymiarki według mnie do najtrudniejszych elementów czyli RS 25 oraz adapter do tychże silników.

287
Jedyne co mi przychodzi na myśl to nie bug w PP tylko w ustawieniach gry masz zaznaczone, że nie możesz przerywać lotu.

288
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podstawowy zestaw modów.
« dnia: Nie, 04 Paź 2015, 14:07:59 »
@up Dodam tylko, że w Procedural Parts bardzo łatwo dodaje się również własne tekstury, co daje według mnie nieskończone możliwości wizualne.

289
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podstawowy zestaw modów.
« dnia: Nie, 04 Paź 2015, 11:51:15 »
Jeżeli ta propozycja padła już to poprawcie mnie. Jak dla mnie najbardziej obowiązkowy jest Kerbal Engineer Redux: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jeśli ktoś uważa, że za bardzo ułatwia rozgrywkę to może korzysta z niego w zły sposób. Naprawdę można otrzymać olbrzymie ilości danych bardzo potrzebnych tak w karierze jak i w SandBoxie.

290
Modyfikacje / Odp: B9 Aerospace Procedural Parts
« dnia: Czw, 01 Paź 2015, 18:59:55 »
Fantastyczny mod znany z resztą już od dłuższego czasu. Z doświadczenia: zauważyłem w nim mały błąd kiedy używało się symetrii tekstury nie ogarniały, a właściwie ogarniały tylko że z symetrii wynikało odwrócenie części o 180st. co powodowało to że teksturę z góry mieliśmy u dołu etc. Jednak mod sam w sobie polecam. Bardzo przyjemny do konstrukcji zwłaszcza w bardzo obciążonych innymi modami instalkach ;)

291
RSS obsługuje KAS a co za tym idzie wymagany do niego KIS

292
Gdybyś był tak miły i chociaż wpisał tekst który jako ostatni wyświetla pasek ładowania gry.

293
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 13 Wrz 2015, 17:55:19 »
Mi przypomina rozwiązanie zastosowane CSM z programu Apollo.

294
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 12:50:43 »
Każdy zakup na allegro jest chroniony prawem, a oszustów bardzo łatwo i szybko się weryfikuje. Także polecam tą drogę choć sam mam ciągle wątpliwości co do jej legalności.

295
Dyskusje ogólne / Odp: Przegrzanie paneli/rdzenia?
« dnia: Śro, 09 Wrz 2015, 12:23:54 »
KSP można spokojnie kupić za maks 50zł tylko trzeba chcieć.

296
Ciekawa myśl Drangir od razu przyszła mi do głowy proca znana z lotniskowców co prawda musiałaby być nawet nie wiem ile razy efektywniejsza ale nadal intrygujące. Jednak coby to nie było to mój mózg dalej ogranicza się do przetransportowania tego czegoś na te 200km. W chwili obecnej wydaj mi się że potrzeba jednego narwanego inżyniera, który nie wie o tym, że się nie da i to zrobi :D

297
Nie wiem jak wy, ale ja uważam że jeśli ktoś by znał tańszy i prostszy sposób wyniesienia tych kilkuset ton na wysokość 200km to już dawno by to zrobił. Ano tak bo według danych nadal potrzebujemy mnóstwo DeltaV a więc trochę przejaskrawię, ale czy opłacałoby się wywieźć na tą wysokość rakietę tylko po to aby zamiast 5t umieściła na orbicie 10? Według mnie na chwilę obecną i nasz stan wiedzy równie dobrze możemy sobie rozważać most linowy z Paryża gdzieś na środek Morza Spokoju (Księżyc) Żeby ów winda miała sens musiałaby w jakiś magiczny sposób teleportować praktycznie ten sam ładunek na wysokość 200km co i tak byłoby absurdem bo przeciętna rakieta na tejże wysokość ma już dość poważną prędkość horyzontalną.

298
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Może źródło nie najbardziej wiarygodne ale akapit Launch/Landing mówi wprost o 1 prędkości 7 800 m/s + 1.5-2 km/s na opór aerodynamiczny itp. co za tym idzie do wyniesienia statku na LEO potrzeba ok 9 800 m/s czyli tu RSS jest dopracowany, kolejne prędkości kosmiczne też się zgadzają choćby z tego względu, że tabele transferowe są tworzone na bazie tych z NASA. Co za tym idzie czy jeśli statek ma identyczną masę silnik identyczny ISP, stosunek masy do mocy oraz ilość paliwa się zgadza to oznacza że w RSS zachowa się inaczej niż w rzeczywistości i vice versa? Bo mi się wydaje, że to jednak potwierdza teze Winged'a. Owszem RSS może mieć niedoróbki jeśli chodzi o oddziaływania termiczne czy bezpośrednie między ciałami, jeżeli chodzi o oddziaływania grawitacyjne i atmosferyczne dla nas bądź co bądź laików i nie koniecznie wybitnych architektów dla których dziesiąte liczby po przecinku robią znaczenie RSS może być podporą w takich rozważaniach.

299
Panowie chyba się nie zrozumieliście mówicie o dwóch różnych wartościach. Winged mówi o zmianie prędkości koniecznej do osiągnięcia 1 prędkości kosmicznej czyli wspomnianych przez ciebie niecałych 8 000 m/s akurat tutaj RSS jest bardzo dopracowany. Chyba, że speakerzy w NASA nas oszukują ;)

300
Kampanie / Odp: Historia Lotów Kosmicznych
« dnia: Wto, 18 Sie 2015, 20:02:28 »
Jeżeli uda mi się odzyskać dysk twardy to drugą część wrzucę. Niestety cały program muszę zawiesić ze względu na zfajczenie się płyty głównej i to na dość długo bo nie będę naprawiał kompa tylko poczekam na nowy.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 28