Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28
226
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 11 Lut 2016, 16:52:39 »
Dzięki za wsparcie, ale myślę, że żadne sale sławy tak mi nie pomogą jak chętna osoba która zrobiłaby mi dwie rzeczy. Pierwsza: chodzi o zaprojektowanie logo inspirowane lub zmodyfikowane na podstawie tego:
 
Wytyczne w miejsce Freedom - Sobkos, w miejsce STS-98 - COMPANY w miejsce MANKIND - KERBKIND a co :D mile widziana, a wręcz konieczna wymiana flagi na POLSKĄ! i USA na PL z resztą co ja się produkuję może sami wymyślicie coś co mnie uwiedzie bardziej niż moja własna wizja.
To jedna rzecz, druga natomiast trzeba to logo zrobić i przesłać mi w dwóch formatach i rozmiarach: DDS 256x160 pikseli i w TRUECOLOR 64x40 pikseli. Życzę powodzenia i oczekuje na pomoc. Bonus dla wykonawcy jego dzieło zostanie umieszczone w tym i we wszystkich innych modach ewentualnie zrobionych przeze mnie no i oczywiście włączony zostanie po przez jakże zaszczytne :D podziękowania w tym i międzynarodowym wątku. Co do całego Hall of Fame to dla mnie dużo większą nagrodą będzie jeśli ktokolwiek zainteresuje się i pokusi się o tworzenie swoich modyfikacji do KSP. Służę swoją pomocą. Za wszystkie punkty rep, komentarze i inne formy uznania wielkie dzięki a tym czasem EUS czeka.

227
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 10 Lut 2016, 15:00:10 »
Nie próżnujemy, pracujemy! Jakby to ująć ładnie i coraz ładniej, po woli nawet mi zaczynają się podobać te części. Poprawiony ICPS wygląda tak dostał nowiuśki silnik oraz jego adapter:

228
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Sob, 06 Lut 2016, 09:21:16 »
Wybaczcie opóźnienia w realizacji przede wszystkim plików dla RO ale sesja mnie złożyła. Więc mało ostatnio robiłem ale czymś tam moge się pochwalić więc wrzucam małą zapowiedź nad czym pracuję:

RO niestety stoi na tym etapie na którym stanęło dwa tygodnie temu więc nie ma czym się chwalić potwierdzę tylko, że lata z proceduralnymi i RS-25 ze stocka ale jak już mówiłem nie jest to coś co chciałbym udostępniać:
Jak ktoś chętny to przygarnę jednego dobrego człowieka do pomoc. Co trzeba zrobić? Napisać opisy części (mile widziane anglojęzyczne) oraz ewentualnie po testować otrzymywane ode mnie elementy ;)

229
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 29 Sty 2016, 11:14:48 »
@ShookTea naprawdę nie musisz mnie pouczać o prawach człowieka bo mogę się mylić (w końcu ktoś kto nawet nie ma polskiego nicku chyba całkowicie chce być obcy dla społeczności w której istnieje) ale znam je, terminy z zakresu państwa, narodowości i pokrewnych nieco lepiej od Ciebie. Poza tym jak już wyżej padło mylone tu jest kilka pojęć: państwo, obywatelstwo narodowość, tożsamość narodowa i patriotyzm to tak na szybko znalazłem. Panowie jak chcecie się kłócić to się kłóćcie ja dziś rano specjalnie jeszcze obejrzałem ten wątek aby ustalić na pewno o co poszło i ta sprzeczka była dla mnie absurdalna, ale się wtrąciłem. I do jasnej może w końcu ktoś by zrobił jakiś zaje projekt na tym forum bo się nudzę :D

230
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 29 Sty 2016, 06:26:36 »
Element nie zgodzę się z tobą, zmienić możesz co najwyżej obywatelstwo. Narodowość jest głównie postrzegana przez kraj urodzenia i pewien krąg zachowań, poglądów etc. Narodowość jest przymiotem niezbywalnym tak samo jak prawa człowieka np, a obywatelstwo możesz sobie zmieniać jak i kiedy Ci się zachce oczywiście w porozumieniu z krajami. Więc to nie jest tak że mówisz sobie od dziś jestem Ukraińcem czy Łotyszem tylko zawsze będziesz załóżmy Polakiem który nie utożsamia się ze swoim narodem.

231
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 28 Sty 2016, 15:30:33 »
Następna aktualizacja już jest. W przyszłym tygodniu na pewno wypuszczę pliki do RO. Chcecie się przekonać co się zmieniło sprawdźcie sami ;)

232
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pią, 22 Sty 2016, 11:20:03 »
Wybaczcie mały zastój w modzie ale musiałem się trochę ograć po zmianie sprzętu :D Wczoraj z racji braku internetu przez najbliższy tydzień powróciłem do prac nad nim myślę, że się wam spodobają. Rozpocząłem również prace nad RO póki co wszystko oprócz zbiorników zrobiłem nawet jakieś tam małe testy na proceduralnych się odbyły i wszystko wygląda dosyć ładnie. Dla bardziej dociekliwych udało mi się pozbyć kilkunastu niedoróbek graficznych co mam nadzieje znacznie poprawi wygląd moda. Do zobaczenia przy następnej aktualizacji ;)

233
Problemy z modyfikacjami / Odp: CactEye - problem z GUI
« dnia: Nie, 17 Sty 2016, 08:19:08 »
Każdy teleskop musi się składać z dwóch części z tuby teleskopu i tzw procesora-komputera jeśli go nie zamontujesz teleskop będzie bezużyteczny.

234
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Sob, 16 Sty 2016, 11:58:54 »
No cóż nikomu nie chciało się poszukać, a zagadka naprawdę nie była trudna. Chodziło o misję satelity KH8-15 która rozpoczęła się 6 sierpnia 1968 roku. KH8 Gambit to seria satelitów wykonanych w czterech wersjach, wszystkie były one satelitami szpiegowskimi. Na 54 starty dwa zakończyły się niepowodzeniem. Więc do rzeczy na początek wrzucam małą grafikę poglądową z moim Titanem IIIB.

Mimo, że Titan IIIB startował również w innych wariantach, to ten z blokiem Agena D został najbardziej uwieczniony ze względu na charakterystyczny wygląd rakiety. Zamieszczam również poglądowy schemat satelity KH-8.

Replika samej satelity nie jest tak perfekcyjna ale według mnie posiada jeden śmieszny szczegół, ale o tym później. Przejdźmy już do lotu. Wszystkie satelity KH-8 startowały z Vandenberg  czyli "wojskowego ośrodka rakietowego".

Rakieta posiada bardzo dobry stosunek mocy do masy praktycznie w każdym członie więc start przebiega sprawnie i gładko.

Co prawda po separacji pierwszego członu rakieta wygląda hmm dość pokracznie to jest bardzo stabilna wszak znajduję się ona już na skraju atmosfery.

Jeśli komuś jest bliska geografia lub ma chociaż odrobinę pojęcia o ukształtowaniu Ziemi to będzie wiedział, że rakieta leci wzdłuż Kalifornii prosto na północ. Zadanie do osiągnięcia: Inklinacja 94.1 stopnia - niech te socjalistyczne świnie wiedzą, że będziemy ich podglądać!

Separacja drugiego członu i we znaki dało się moje prawie. Wspominałem że prawie każdy człon rakiety ma doskonały stosunek mocy do masy Agena D ma właśnie ten stosunek najmniejszy ze wszystkich członów, ale dla wprawionych komputerów sterujących cóż to za problem. Minimalnie podnoszą one dziób rakiety i wkrótce apoapsa naszej orbity znowu ucieka przed rakietą.

Orbita zostaje domknięta a w zbiornikach zostaje 100m/s przyspieszenia do wyhamowania próbnika który ma powrócić na ziemię wraz z cennymi fotografiami, ale zaraz przecież nikt nie uruchomił jeszcze naszego wspaniałego aparatu składającego się z... panela słonecznego i reflektora ot taki mały szczegół, o którym wspominałem wcześniej.

Wybaczcie ujęcie które nie pokazuje perfekcyjnie tworu aparato-podobnego, ale mam jakiegoś buga który po próbie zmiany kamery wywala ją nie wiadomo gdzie, gdzieś w okolice Proxima Centauri. No cóż zrobiliśmy kilkadziesiąt rundek po orbicie polarnej, ZSRR parę razy pokazał nam swoje oblicze pora więc wracać.
Hamowanie odbyło się gdzieś nad Antarktydą. Wiecie jakie tam są paskudne chmury? Chyba dlatego dodali tam Zorze żaby jakoś to maskowały :D. Kurde nie o tym miałem. Miało być o KH-8 a nie o modach. No więc powracamy, przejście przez atmosferę jak się okazało wyszło bardzo gładko.

No cóż ładunek został wypatrzony chyba przez jednego z pilotów ekipy poszukującej i szybko podjęty z Pacyfiku.

Zapomniałbym o najważniejszym o fotografii, która była związana z podpowiedzią do zagadki oraz z samą nią.

W czasie kilku lotów dowiedziałem się ciekawych rzeczy o mojej Ziemi. 4k to zdecydowanie za mało żeby jakkolwiek to wyglądało z niskiej orbity. Co ciekawe ocean wygląda jak około południowe niebo przy 40st mrozie, ale chmurki całkiem ładne. No cóż będzie trzeba popracować nad tym.

Do zobaczenia niedługo. Komentarze mile widziane :)

235
Poproś o pomoc / Odp: Poradniki.
« dnia: Pią, 15 Sty 2016, 11:21:31 »
Jeśli chodzi o mody to tak 99% z nich instaluje się w ten sam sposób wrzucając odpowiedni folder do folderu GameData w folderze z grą. Co do dokowania może zrobię mały poradnik ponieważ przeglądałem dostępne w których wygasły screeny a uważam, że są one bardzo ważne.

236
Poproś o pomoc / Odp: Poradniki.
« dnia: Śro, 13 Sty 2016, 12:20:34 »
Próbować kombinować i bawić sie. Praktycznie każdy z nas uczyl sie na własnych próbach i bledach. Obecnie mozna dużo poczytać i pooglądać u nas na forum czy tez na yt. Nie wiem ale wydaje mi sie ze kariera jest bardziej przeznaczona do nauczenia sie gry bo sama stopniuje wyzwania i pozwala poznać tez części i ich właściwości.

237
Poproś o pomoc / Odp: Brak sterowności
« dnia: Wto, 12 Sty 2016, 19:52:22 »
Prąd nie ma wpływu na "wejście" do statku z centrum śledzenia można się przecież przełączyć nawet na szczątki (debris) które nie mają żadnych modułów dowodzenia. Możliwe że to 64 bity, ale powtórzę to po raz kolejny i zawsze ta kwestia jest przerabiana za mało informacji. Swoją drogą to już do administracji forum. Czy nie da się zrobić jakiegoś szablonu coś jak ankieta, że jeśli się nie wypełni odpowiednich danych to nie będzie można zamieścić prośby o pomoc?

238
Własna twórczość / Odp: RO + RSS Polatajmy replikami
« dnia: Wto, 12 Sty 2016, 18:03:34 »
Dzięki Robson za dane, co prawda sam ich się doczytałem ale wsparcie się liczy. Co prawda poprzez doszukanie się tego silnika miałem bardziej na myśli znalezienie odpowiedniego modelu więc jak z tym będzie to jeszcze zobaczę. Jako, że styczeń to czas wielkich powrotów do szkół i na uczelnie to nie spodziewajcie się wiadomości codziennie (wiem, że i tak czytacie to z litości :P) lecz mimo wszystko będę starał się trzymać tempo. Dziś wrzucam małą podpowiedź. Rakietę, którą już widzieliście, jednak wiąże się z tym zdjęciem pewna zagadka. Pytanie jest bardzo konkretne, nie pytam jaka to rakieta (byłby to absurd) ani jaki statek wyniosła na orbitę. Pytanie brzmi: Jaka misja zostanie zrealizowaną rakietą Titan IIIB? Jedna jedyna podpowiedź: lot ten związany jest z Rakietą N1. W odpowiedzi warto powiedzieć jaka to misja, jakiego statku, a także co było jej owocem.

239
Szukam modyfikacji / Odp: Efekt Obertha
« dnia: Wto, 12 Sty 2016, 17:28:19 »
Pytanie było czy są jakieś mody które ułatwią co prawda obliczenie a tak owych nie ma, albo ja o nich nie wiem ;) Wiem tylko o takich które pokazują. Co do sprawdzania eksperymentalnego chyba nie ma takiej potrzeby chyba ze sobie nie przypomnę gdzie o tym czytałem, ale mam już pewien trop ;)

240
Szukam modyfikacji / Odp: Efekt Obertha
« dnia: Wto, 12 Sty 2016, 07:54:30 »
Robson wlasnie dlatego zaproponowałem w/w zestaw modów które odpowiadają na jego zapytanie efekt obertha przeciez nie wymaga żadnych kątomierzy poprostu palisz ile sie da z reguły w peryapsie orbity znacznik PE na widoku orbitalnym. Jak juz Drangir powiedzial kerbal engineer pokazuje wartości liczbowe w postaci kątowego usytuowania peryapsy oraz czasu za jaki znajdzie sie w niej nasz statek. Swoja drogą efekt obertha jeste ekonomiczny tylko do określonego podniesienia naszej apoapsy  o ile dobrze pamiętam jezeli podnosi sie ja więcej niż 11 krotnie (poprawcie mnie bo zapewne sie mylę) już inne prawidła będą potrzebne.

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 28