Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28
181
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pią, 29 Kwi 2016, 12:21:38 »
Największy problem modyfikacji rozwiązany. Już nie długo powinna pojawić się aktualizacja. Jeszcze tylko przemodelowanie ORION'a żebym mógł w pełni skorzystać z nowo poznanej funkcji no i może dokończę LaunchPad:


182
Gotowe poradniki / Odp: Stabilność rakiet
« dnia: Nie, 24 Kwi 2016, 18:17:28 »
@angorek To jest genialne. Ktoś w końcu w prosty sposób to wyjaśnił. Nie to, że jakoś specjalnie zwracałem na to kiedykolwiek uwagę, ale zauważam przydatność dużo większą niż w stocku dla RO gdzie fikołki i inne takie to dość częste zjawisko.

183
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 13 Kwi 2016, 20:23:44 »
@Skyline oczywiście, że jestem zainteresowany. Tym bardziej, że jesteś gwarantem dobrej jakość tego przedsięwzięcia. Jednak podobnie jak Ty muszę parę spraw podgonić na uczelni. Myślę, że powinniśmy się wstrzymać z tym (mam nadzieje że już niedługo) do wydania oficjalnie 1.1. Będę mógł wtedy poprawić ORION'a i mam nadzieje, że ukończę stanowisko startowe. Także jak ogarniesz się ze swoimi sprawami daj znać. Ja wtedy powiem jak to widzę ewentualnie czy nie szykuję w najbliższym czasie jakiejś aktualizacji i się dogadamy ;) Miło z twojej strony, że się zainteresowałeś.

184
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Nie, 10 Kwi 2016, 21:20:58 »


A takie cuś dziś znalazłem. Więc jak ktoś by chciał jakiś oficjalny trailer nagrać to zapraszam ;)

185
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Pią, 08 Kwi 2016, 12:25:40 »
@ Wielki Piotr: Jedni nazywają to konstruktywna krytyka a drudzy dbałością o poziom. Przez co mamy zanik jakichkolwiek projektów na forum. Powtórzę coś co kiedyś Winged słusznie zauważył: na międzynarodowym forum z każdej strony spotykają Cię konstruktywne słowa, tu jeżeli nie zrobisz naprawdę czegoś powalającego, pieczołowicie przygotowanego, wychuchanego i wypielęgnowanego to jesteś skazany na zaoranie społeczne. Co się przekłada na to, że ludzie albo nie publikują albo opuszczają forum albo po prostu się nie odzywają dla własnego komfortu psychicznego.

186
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 08 Kwi 2016, 10:22:34 »
@Kadaf instalacja RSS + RO dla mniej zaawansowanych polecany CKAN. Wybierasz wtedy tylko dwa mody RSS no i RO CKAN pokazuje ci konieczne mody które z resztą sam już zaznacza. Wszystko się samo pobiera i instaluje. Potem jedyne co to usuwanie niepotrzebnych Ci części co nie jest konieczne (jeśli się ma tylko wystarczająco mocny komputer). Cała instalacja nie jest trudniejsza od odpalenia pierwszej lepszej gry w windowsie. Dopiero kiedy chce się robić takie bajery jak realne KSC, chmurki czy inne nie konieczne bajery do poznaniu smaku RSS zaczynają się schodki. Jednak jeśli chodzi o zainstalowanie tak żeby pograć to czy ja czy Winged, ale też na pewno inni którzy to zrobili z chęcią pomogą ;)

187
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 06 Kwi 2016, 20:52:14 »
Może mnie ktoś skrytykuje ale dla mnie to tak jak porównywać Wostok 1 z Mercurym 3 niby to i to wyniosło człowieka w kosmos. Tylko że pierwszy zrobił orbitę drugi ledwie musnął kosmos.

188
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 06 Kwi 2016, 14:45:10 »
Prace po woli wróciły na właściwe wysokie obroty. Zaimplementowałem dziś Kerbal Konstruct i trochę się z nim pobawiłem. Efekty hmm wydają mi się całkiem niezłe. Staram się zadbać przy LC39B o wszystko czego brakuje mi w modzie RealKSC. Co prawda odwzorowanie LC39B jest dość trudne z kilku względów. Po pierwsze jest on przebudowywany i w sumie nikt nie wie jak on będzie wyglądał ostatecznie no chyba że tęgie mózgi NASA ale oni nie chętnie się tym dzielą. Po drugie LC 39B był bardzo rzadko używany i materiały na jego temat są dość okrojone więc jego wizualizacja w moim wykonaniu jest wypośrodkowaniem materiałów z LC 39A które są dość dokładne i ze szczkątkowej dokumentacji 39B. Co mnie najbardziej irytowało w Real KSC ano to że z widoku KSC nie widać było całej infrastruktury którą implementował ten mod, no więc LC 39B będzie w całości widoczny tak z poziomu KSC jak i z poziomu Launch Pada oraz z VAB. Przedstawię kilka dowodów jak wygląda LC 39B ktoś zapewne zaraz się przyczepi że jest mniej szczegółów niż w poprzedniej wersji. Spokojnie są one implementowane trochę inaczej niż poprzednio. Co to oznacza? Po prostu LaunchPad nie bedzie jednym wielki modelem tylko składową kilkunastu pomniejszych aby poprawić szczegółowość ale też uprościć jego aktualizację.

NASA czy wyście na pewno dobrze posadzili ORION'a jedyne co widzę to ściany dookoła!


NASA odbiór? Jak zwykle jak jest problem to Jeb radź sobie sam! Trudno może kiedyś stąd wyjdę.


Jak już powiedziałem LC 39B jest widoczny z KSC:


Może kiedyś Crawler trafi do moda Real KSC albo mi uda się go zrobić, wtedy będzie można postarać się o przejażdżkę nim razem z SLS na stanowisko startowe.


Na koniec pierwsza propozycja obrazka dla LC39B który będzie się wyświetlał podczas wyboru stanowiska startowego.


@KnightMoritz Ogólnie po wyjściu 1.1 widzę gromadę niedoróbek, które na 1.0.5 nie stwarzały najmniejszych problemów. Całokształt w sumie jak dla mnie wychodzi na zero bo niektóre części wyglądają lepiej inne zaś gorzej. Przyznasz mi jednak rację że porównując z początkami progres jest olbrzymi.

Na dziś to tyle. Miłego oczekiwania na aktualizację Kerbal Joint Reinforcement. ;)

189
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 05 Kwi 2016, 14:19:06 »
Wszyscy zachwycacie się wydajnością, a ja z innej strony. Gra w końcu jak dla mnie wygląda fantastycznie. @Kadaf kiedyś zwróciłeś mi uwage na sterylność moich modeli, teraz dopiero widać ich sterylność. Stockowe części jednak też się bardzo zmieniły i wyglądają hmm bajkowo. Pozwolę sobie na prezentacje:


Słynna pomarańczka wygląda w końcu hmm po prostu ładnie. Chociaż w VAB widać jeszcze większą różnice.
Kilka poprawek zauważyłem też w kwestiach moderskich. Nowe Part tools co prawda nie wszystkie jeszcze działają (auto reklama):


Zniknęło kilka niedoróbek (myślałem zawsze że to moja wina) mianowicie przestały pojawiać się glitche przy teksturowaniu kuli:

1.0.5


1.1


Również jakimś dziwnym trafme zniknęło coś co wyglądało jak przerwa w teksturze:

1.0.5


1.1


Wszystkie screeny zostały wykonane na takich samych ustawieniach graficznych. Co prawda do nowego położenia niektórych funkcji jeszcze ciężko nawyknąć to całokształt wygląda bardzo dobrze. Na koniec coś czego chyba wcześniej też nie było. Mianowicie charakterystyczna błękitna poświata na granicy kosmosu:



Może jednak po prostu wszystko co mi się podoba wydaje mi się, że zostało wprowadzone do 1.1. Ogólnie w skali studenckiej postawiłbym mocne 4 jednak poczekajmy na wersję finalną. Może jeszcze coś nas zaskoczy.

190
Kampanie / Odp: Pomysł-Forumowa megakonferencja
« dnia: Pon, 04 Kwi 2016, 21:24:55 »
Kadaf podszedł bardzo realistycznie. Jednak mi po głowie od jakiegoś czasu również chodzi pomysł bardzo podobny jednak nie tak doprecyzowany jak ten. Super pomysł tylko właśnie! Kwestia zebrania szanownego grona, dogrania terminów i nie w kij dmuchał innych kwestii logistycznych. Poza tym wszyscy mnie wezmą za idiotę, że jestem tego przeciwnikiem, ale mam olbrzymią obawę, że całość po dwóch dniach maksymalnie przerodziłaby się w jedną wielką popijawę :P

191
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pon, 04 Kwi 2016, 18:16:12 »
Niestety pracę ostatnio trochę stanęły w miejscu, ale myślę że nie na długo. Sprawdziłem dziś modzik na wersji 1.1 wszystko wygląda dobrze rzekłbym nawet, że lepiej niż dobrze. Jeśli wszystkie wymaga mody zostały zaktualizowane (te z wtyczkami) możecie spokojnie grać.

[Post scalony: Wto, 05 Kwi 2016, 13:56:30]
No cóż czekamy do oficjalnej wersji 1.1 ja już sobie na niej pracuję i wygląda zacnie. Niestety do pełni szczęścia potrzebujemy czasu i kilku poprawek ze strony twórców gry. Nowe Part Tool są świetne i spoczywają w nich olbrzymie możliwości niestety jednak nie wszystkie jeszcze w pełni działają. Niestety jeden z tych nie działających daje efekty które dają powody do zadowolenia. Więc do następnej aktualizacji sobie trochę poczekamy. Znajdą się w niej na pewno; Launch Pad 39B (pójdzie szybko bo Kerbal Konstruct już w pełni działa), nieco przemodelowany Orion SM, jesli ruszy nowy Part Tool kilka silników zyska połysk, oczywiście błyszczący ORION, oraz poprawki kilku innych drobiazgów.




192
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Pią, 01 Kwi 2016, 00:04:28 »
Panowie nie chciałbym bym przeszkadzać, ale wydaje mi się, że ten wątek jest o kompletnie innym projekcie. Co za tym idzie proponowałbym raczej rozwodzić się nad przyszłą pomocą dla autora tego wątku niż nad zawiłościami i zażyłościami wyniesionymi z poprzedniej próby spolszczenia. Nie wiem jak Wy ale mi by zrobiło się nieco przykro gdyby ktoś pod moim projektem w który włożyłem jakąkolwiek pracę wywlekał brudy i problemy związane z czyjąś nie powiązaną z moją pracą.

193
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Nie, 27 Mar 2016, 13:49:30 »
@Kadaf wszystko fajnie zgodzę się z tobą w dużej mierze. Implementacja nie była niczym tak ohydnie trudnym tym bardziej że Oj_ciec korzystał z LanguagePatches Project i germanizacji gry że tak to określę. Ty widzisz błędy ok to rażące, jednak mnie kole trochę menu które jest mało zaadaptowane. Nie będę się czepiał ale sam pisałem nieraz spolszczenia czy to do CK czy EU i dla mnie fajnie by było gdyby zamiast dosłownych tłumaczeń były to przemyślane określenia. Jakby to ująć dające bardziej klimat gier niż słownikowego przekładu. Na przykład zamiast Ładuj zapisaną grę sugerowałbym Wczytaj Zapis czy też stan gry. Zamiast nagłówka Rozpocznij Nową Grę według mnie wystarczy Nowa Gra. Dla mnie to takie drobnostki.
@Oj_ciec nie przejmuj się naszym gderaniem tylko potraktuj to jako dobre rady i ciesz się że Kadaf w ogóle raczył spojrzeć na twój projekt to już plus dla Ciebie.

194
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Pią, 25 Mar 2016, 19:29:29 »
Kilka poprawek przed następną aktualizacją. Dodane zostaną w niej silniczki do separacji EUS:



Poprawiony został EUS (jest nieco skrócony oraz zbiorniki paliwa dla RCS zostały przeniesione)



Skrócony w adekwatnych rozmiarów zostanie również adapter ICPS:



Oczywiście może również coś wymyślę dla ORION'a aby miał bardziej efektowne tekstury bo póki co wygląda tak:



Prace nad LaunchPad 39B trwają jednak na pewno nie zostanie on dodany w najbliższej aktualizacji:



195
Modyfikacje / Odp: Spolszczenie KSP od 1.0.4
« dnia: Wto, 22 Mar 2016, 14:46:22 »
Widzę, że nie tylko ja wpadłem na ten sam pomysł. Miło, że ktoś go zrealizował. Co prawda nie sprawdzę bo zwyczajnie takowego spolszczenia nie potrzebuję i uważam, że nie jest ono konieczne do osiągnięcia szczytów możliwości tej gry. Jednak dla wszystkich, którzy go oczekiwali mam nadzieje, że rozwiąże ono problem. ;)

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28