Prace po woli wróciły na właściwe wysokie obroty. Zaimplementowałem dziś Kerbal Konstruct i trochę się z nim pobawiłem. Efekty hmm wydają mi się całkiem niezłe. Staram się zadbać przy LC39B o wszystko czego brakuje mi w modzie RealKSC. Co prawda odwzorowanie LC39B jest dość trudne z kilku względów. Po pierwsze jest on przebudowywany i w sumie nikt nie wie jak on będzie wyglądał ostatecznie no chyba że tęgie mózgi NASA ale oni nie chętnie się tym dzielą. Po drugie LC 39B był bardzo rzadko używany i materiały na jego temat są dość okrojone więc jego wizualizacja w moim wykonaniu jest wypośrodkowaniem materiałów z LC 39A które są dość dokładne i ze szczkątkowej dokumentacji 39B. Co mnie najbardziej irytowało w Real KSC ano to że z widoku KSC nie widać było całej infrastruktury którą implementował ten mod, no więc LC 39B będzie w całości widoczny tak z poziomu KSC jak i z poziomu Launch Pada oraz z VAB. Przedstawię kilka dowodów jak wygląda LC 39B ktoś zapewne zaraz się przyczepi że jest mniej szczegółów niż w poprzedniej wersji. Spokojnie są one implementowane trochę inaczej niż poprzednio. Co to oznacza? Po prostu LaunchPad nie bedzie jednym wielki modelem tylko składową kilkunastu pomniejszych aby poprawić szczegółowość ale też uprościć jego aktualizację.
NASA czy wyście na pewno dobrze posadzili ORION'a jedyne co widzę to ściany dookoła!

NASA odbiór? Jak zwykle jak jest problem to Jeb radź sobie sam! Trudno może kiedyś stąd wyjdę.

Jak już powiedziałem LC 39B jest widoczny z KSC:

Może kiedyś Crawler trafi do moda Real KSC albo mi uda się go zrobić, wtedy będzie można postarać się o przejażdżkę nim razem z SLS na stanowisko startowe.

Na koniec pierwsza propozycja obrazka dla LC39B który będzie się wyświetlał podczas wyboru stanowiska startowego.

@KnightMoritz Ogólnie po wyjściu 1.1 widzę gromadę niedoróbek, które na 1.0.5 nie stwarzały najmniejszych problemów. Całokształt w sumie jak dla mnie wychodzi na zero bo niektóre części wyglądają lepiej inne zaś gorzej. Przyznasz mi jednak rację że porównując z początkami progres jest olbrzymi.
Na dziś to tyle. Miłego oczekiwania na aktualizację Kerbal Joint Reinforcement.