Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sobol

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28
106
Wyzwania / Odp: Soyuz na miarę naszych możliwości
« dnia: Wto, 18 Paź 2016, 20:14:20 »
Dla mnie odwzorowanie to odwzorowanie czyli wygląd, wymiary i masa w miarę możliwości ;) ale przecież to i tak użytkownicy ocenią.

[Post scalony: Śro, 19 Paź 2016, 11:31:39]
Mój Soyuz zakończył już testy. Jak idą wasze postępy?

107
Wyzwania / Soyuz na miarę naszych możliwości
« dnia: Wto, 18 Paź 2016, 14:30:57 »
Rzucam mam nadzieje, że ciekawe wyzwanie dla wszystkich posiadaczy gry o nieskończonych możliwościach.
Treścią zadania jest zbudowanie jak najwierniejszego odwzorowania statku załogowego Soyuz TMA wraz z rakietą nośną.
Warunki: zabronione jest użytkowanie jakichkolwiek modyfikacji dodających części do gry czyli konstrukcja ma być w pełni stockowa. Dozwolone jest użytkowanie modów wizualnych lecz nie tych zmieniających wygląd części tylko tych w stylu EVE.
Termin realizacji projektu upływa 02.11.16 słownie drugiego listopada roku bieżącego. Następnie zostanie uruchomiona na tydzień ankieta w celu wybrania najlepszego projektu. Miłego projektowania. Mile widziane również wykonanie statku Progress M1

[Post scalony: Wto, 18 Paź 2016, 14:33:45]
Edit: Dozwolone używanie moda TweakScale.

108
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pon, 17 Paź 2016, 09:17:19 »
Już pokazuję co i jak nie  ma tego zbyt wiele, ale może Ci pomoże. Najpierw trzeba włączyć w ustawieniach opcję Advanced Tweakables:


Następnie wracamy do VAB i klikamy PPM na zbiorniku po czym ukazuje nam się bardziej rozbudowane niż do tej pory GUI:


Życzę miłej zabawy w eksperymentowaniu z konkretnymi ustawieniami. ;)

Rozumiem, że przy bardziej zaawansowanych projektach taki "bajer" może być przydatny jednak według mnie jest on absolutnie zbędny. Przynajmniej powinien mieć inne ustawienia domyślne gdyż obecnie paliwo zachowuje się poprawnie tylko pod dwoma warunkami. Pierwszy jest taki, że rakieta składa się z dwóch zbiorników, a drugim jest to, że w jednym z nich jest paliwo, a w drugim utleniacz.

109
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 16 Paź 2016, 22:14:21 »
Nikt nie powiedział to ja powiem bo wydaje mi się, że problem KojusS'a polega właśnie na tym. Sama fizyka gry się nie zmieniła, ale zmienił się sposób spalania paliwa. Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości. Trzeba się pobawić z ustawieniami, ale to może ktoś inny rozwinie? Ja niestety mogę zrobić dopiero jutro ;)

110
Propozycje & Uwagi / Odp: Zmiana silnika forum
« dnia: Czw, 13 Paź 2016, 20:21:56 »
Ja tam az tak bardzo sie na tym nie znam ale kilka usprawnień na wzór tego globalnego by się przydało. Mam na myśli konkretnie powiadomienia które ułatwiają dyskusje w wątkach i nie zmuszają do wertowania wszystkich odpowiedzi.

111
Mogę polecić ten: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ lub inne poradniki o tym jak zadokować na orbicie. Co prawda mój jest na orbicie Kerbinu ale zasada jest ta sama ;)

112
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 13 Paź 2016, 11:55:28 »
@ winged dzięki za czujność ;) Wydaje mi się, że owiewki już w ostatniej aktualizacji były poprawione, a po prostu grafika jest nie zmieniona. Jednakże w nadchodzącej aktualizacji będą na 100% poprawione.
Update gotowy jest w 45% więc jeszcze trochę czasu muszę mu poświęcić, ale mam nadzieje, że wzrost wydajności i poprawki przyniosą wiele satysfakcji.

113
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Śro, 12 Paź 2016, 08:48:09 »
@ Jack już poprawione. Trailer no cóż poprzednie bywały nawet zabawne na ten nie mam słów. Części może się mylę ale chyba zawsze się coś przewijało czego nigdy nie widzieliśmy i nie mieliśmy nadziei, że zobaczymy w KSP.

Życzę owocnych konwersacji na temat aktualnej już wersji. Prawdopodobne, że ostatniej aktualizowanej, gdyż jak zapewne wszyscy pamiętamy w momencie kiedy wychodziła nowa wersja to kolejna była w krótkim czasie zapowiadana póki co niestety cisza w tej kwestii, a może i stety.

114
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Wto, 11 Paź 2016, 23:04:18 »
To tak jakby wersja testowa przeznaczona do testów i ewentualnego raportowania o bugach i innych problemach z grą oraz adresowana do moderów aby szybciej mogli uaktualnić swoje projekty. ;)

115
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 06 Paź 2016, 16:45:24 »
EUS również jest już przygotowany do następnej aktualizacji. Niestety ograniczenie wielkości moda chyba nie będzie aż tak efektywne jak zakładałem, ale nie poddaję się obecnie zszedłem do 173mb.


Sprawdziłem jeszcze raz poprawność działania wszystkich elementów układu Orion -> ESM -> ICPS gdyż zaszły w nim pewne zmiany:


116
Aktualności / Odp: Squad upada (?)
« dnia: Śro, 05 Paź 2016, 17:56:05 »
Można się zapisać jak ktoś chce, podstawowy warunek biegła znajomość hiszpańskiego. I właśnie dlatego nie znajdą nowych ludzi.

117
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Śro, 05 Paź 2016, 12:08:29 »
Kolejne części są ciągle poprawiane:

118
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 03 Paź 2016, 21:35:49 »
To nie panele słoneczne tylko radiatory :P chyba, że nie dowidzę.

119
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Pon, 03 Paź 2016, 16:25:47 »
Nie korzystałem nigdy z żadnego, a z tego co wiem chyba żadnego w 100 % oddającego stacje nie ma. Szukaj może znajdziesz jakąś perełkę.

120
Modyfikacje / Odp: Umieszczenie ISS na orbicie.
« dnia: Pon, 03 Paź 2016, 15:56:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Proszę bardzo mod nawet zaktualizowany do wersji 1.1 czyli obecnej.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28