Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ShookTea

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41
181
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 03 Kwi 2015, 20:47:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
w bazie na minimusie.

Minmusie. Minimusie. Minmusie.


A poza tym, całkiem ciekawa sieć, ale co to jest na tym drugim zdjęciu w tle po lewej stronie? Czyżby Kethane/ExtraplanetaryLaunchpads/inny mod na surowce?
I jeszcze poza tym, standardowe miejsce na lądowanie widzę :D Uwielbiam lądować na tych jeziorkach, bo mam przynajmniej pewność, że żadnych pochyłości nie będzie :)

182
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 17:19:26 »
Kolejny punkt do mojej listy oczekiwań, po dzisiejszych przeżyciach z grą.

Dołączenie do danych zapisywanych przez quicksave również stanu spadochronów.
Otworzyłem spadochron, zrobiłem quicksave. Przez przypadek zrobiłem coś strasznie głupiego, robię quickload. Spadochron nie otworzony, zerwany. A inżyniera na pokładzie nie ma :(


BTW
Niech ktoś wreszcie zmieni numer wersji w temacie.

183
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Super Tour
« dnia: Czw, 02 Kwi 2015, 10:21:07 »
winged, nie jesteś w 100% pewny, czy to żart :P

A jakby jednak to był żart, yyy...

Taaak, wiedziałem! I też się do żartu przyłączyłem, tylko chciałem Saretha zrobić w konia, taaak! :D

184
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Super Tour
« dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 22:14:13 »
Sareth lol

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tym samym jest to ostatni filmik który robię.

Szkoda. Okrutny jesteś, ale i KSP jest okrutne, zmuszając cię do okrutności. To się fachowo zwie "grzech cudzy" :P

Nie mogę wyjść z podziwu, jak zawsze zresztą. Gdyby kiedyś naprawiono te wszystkie bugi (lol, już to widzę), proponuję Super Tour w wersji RSS. O ile to w ogóle możliwe. Choć do tej pory widziałem wiele niemożliwych rzeczy w twoim wykonaniu :]

185
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Cywilizacje pozaziemskie?
« dnia: Wto, 31 Mar 2015, 14:29:43 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszam, gdzie ten sprytny system kontroli populacji? Jakoś go nie dostrzegam.

Pierwsza rzecz, jaka mi przyszła do głowy, to antykoncepcja. Nie tylko sztuczna, ale też naturalna, tj. rodzice wiedzą, że jak im się kolejne dziecko urodzi, to mogą nie wyrobić finansowo, więc dziecka nie będzie.

Ale mogę się mylić.

186
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 30 Mar 2015, 20:44:20 »
Jezus Maria. "Nadinterpretacja nadinterpretację goni". Rly?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
</teorie_spiskowe>

Fantazjować nie można. Chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami i wyraźnie było pokazane, że to, co napisałem i "chcę zobaczyć" to teoria spiskowa, w które żaden normalny człowiek nie wierzy. W nagrodę Drangir próbuje udawać ironię.

187
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 30 Mar 2015, 18:07:36 »
Nie zauważyłem tego, ale przecież "Ore" to ruda, więc forma "stała" (nie-płyn, inne tłumaczenie "ore" to przecież "kruszec"). Biorąc pod uwagę, w pierwszych zapowiedziach 1.0 nie użyto zwrotu "wydobycie", tylko "tankowanie", byłem w 100% przekonany o ograniczeniu do paliwa. Paliwo jest (no, z wyjątkiem boosterów :D) płynne.

Po co to piszę? Ja zadajé sobie inne pytanie: Skoro "zostawiają furtkę dla modderów", to spoko, ale dlaczego prezentują nam zdjęcia z takim modem? To, że będzie można modować system surowców, było naturalne i do przewidzenia, dlatego też nie zwracałem uwagi na sam ekran wydobycia, patrzałem się jedynie na minę Walentyny. Skoro jednak jest wyraźnie "ore", a więc "ruda", pojawia się w mej głowie myśl, że być może wcale do jednego surowca nie będziemy ograniczeni.

Są w tym momencie dwie opcje:
a) zrobili mikro-moda, który dodaje surowiec, by móc przetestować działanie modów. Super, ale po co robić zdjęcie czemuś, co jest nie dość, że w pełni spodziewane, to jeszcze w dodatku kierowane tylko do tej małej grupki moderów surowcowych? Jeszcze w dodatku odwracają od tego uwagę obecnością Walentyny.
b) ruda będzie jednym z kilku surowców, być może używanym do konstruowania obiektów poza KSC (vel Extraplanetary Launchpads). A Walentyna została wysłana wraz z tą misją w celu odwrócenia uwagi.

</teorie_spiskowe>

Szczerze, mocno wierzę w opcję "b" i chyba po raz pierwszy w historii mówię, że czegoś oczekuję, i że będę smutny, gdybym tego nie dostał.

188
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 28 Mar 2015, 08:32:06 »
Pierwsze zdjęcie zdecydowanie przedstawia nam charakter Walentyny jako kobiecą wersję Jeba. To gigantyczne szczęście na jej twarzy, powiązane z niezbyt zadowolonym z życia Billem i Jedmalem, wygląda pięknie. Nic, tylko się oświadczyć.

189
Obsługa techniczna / Odp: jak zainstalować active texture manager?
« dnia: Czw, 26 Mar 2015, 15:02:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To chyba najciekawszy tekst, jaki kiedykolwiek pojawił się na forum.

Pewnie pisałeś cały dzień, gratsy :D

Ej, to chyba plagiat, ja takich już tu widziałem kilkanaście :D

190
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 26 Mar 2015, 10:43:12 »
Gra w karierze faktycznie jest trudniejsza.

Zatrzymałem się w rozwoju: mam 2k nauki i nie mogę tego wykorzystać. "W czym tkwi problem?", zapytacie. Otóż w tym, że nie stać mnie na wydanie cholernych 4 milionów funduszy na rozbudowę centrum badawczego do 3 poziomu. Wysyłanie kolejnych satelitów na orbitę Kerbinu zaczyna mnie już męczyć. Siedzi ich tu już tak dużo, że raz przy misji na Dunę o mało się z jedną z nich nie zderzyłem.

191
Gotowe poradniki / Odp: Poziomy trudności
« dnia: Wto, 24 Mar 2015, 15:21:04 »
Opisałem Revert Flight, będę też musiał tam coś sprawdzić z EVA (chyba, że ktoś zna odpowiedź, niech się wtedy pochwali).

Tak, też wydaje mi się, że warto będzie porównać poziomy trudności. Popieram. BTW, mają się jakieś statystyki zmieniać? Muszę chyba przeczytać w końcu temat o 1.0.

192
Gotowe poradniki / Poziomy trudności
« dnia: Wto, 24 Mar 2015, 10:18:14 »
Konfiguracja i zmiany poziomu trudności

Ustawienia poziomu trudności są dostępne w trakcie tworzenia nowej gry. Ilość dostępnych tam opcji zależy od wybranego trybu.
W dalszej części korzystam ze skrótów dostępnych poziomów trudności:
E - Easy
N - Normal
M - Moderate
H - Hard

Przełączniki
(Włączony/Wyłączony)
Używane nazwy są skrócone.
  • Revert flightOpisana niżej - umożliwia korzystanie z tej opcji w celu cofnięcia się do launchpada i VAB. ENM - włączona, H - wyłączona
  • Quickload - umożliwia szybkie zapisywanie i wczytywanie gry. ENM - włączona, H - wyłączona
  • Respawn - umożliwia ponowne pojawienie się astronautów, którzy zginęli na misji. EN - włączona, MH - wyłączona
  • Auto-hire - automatycznie zatrudnia astronautów przed lotem. EN - włączona, MH - wyłączona
  • Indestructible facilities - wyłącza zniszczenia budynków. E - włączona (niezniszczalne budynki), NMH - wyłączona
  • Stock vessels - udostępnia pojazdy domyślne. Tylko tryby Science i Career, E - włączona, NMH - wyłączona
  • Entry purchase - sprawia, że nie trzeba płacić funduszy za technologię. Tylko tryb Career, EN - włączona, MH - wyłączona

SUWAKI
Wszystkie suwaki są wyłączone w trybie Sandbox.
Suwaki nagród ustalają modyfikator ilości zdobywanych funduszy, nauki i reputacji za wykonywanie zleceń i badań. Przyjmują one wartości: E-200%, N-100%, M-90%, H-60%. Suwak nagród nauki jest jedynym suwakiem dostępnym w trybie Science.
Suwaki kar ustalają modyfikator ilości funduszy i reputacji, jakie będą odbierane za różne przewinienia. Przyjmują one wartości: E-50%, N-100%, M-150%, H-200%.
Zarówno suwaki nagród, jak i kar, mogą przyjmować wartości od 10% do 1000%.

W trybie kariery istnieją również suwaki informujące, z jaką ilością funduszy, nauki i reputacji zaczynamy rozgrywkę. W przypadku funduszy poziomy trudności definiują je jako: E-250000, N-25000, M-15000, H-10000, jednak gracz może samemu zmienić wartość suwaków w zakresie od 0 do 500000.
Suwak nauki i reputacji bez względu na poziom trudności pozostaje na wartości 0, jednak suwakowi nauki można ustalić wartość od 0 do 5000, z kolei suwakowi reputacji od -1000 do 1000.


REVERT FLIGHT
(Opis zasugerowany przez Drangira)
Uproszczony opis wygląda następująco: w menu ukrytym pod ESC możemy cofnąć czas misji do launchpada lub Assembly Building. Cofa się wszystko: położenie obiektów, czas gry, pieniądze, reputacja, nauka, kontrakty.

Opcja ta może być jednak zablokowana. Przede wszystkim nigdy nie będzie dostępna, jeśli wyłączy się tą opcję w ustawieniach poziomu trudności. Oprócz tego, jest ona blokowana za każdym razem, gdy gra zmieniała sterowany obiekt bądź przeładowywała go. Dzieje się tak na przykład, gdy wykonasz quick load bądź przejdziesz do centrum KSC i z powrotem do pojazdu. Revert flight staje się też niedostępny po przełączeniu się na inny statek za pomocą mapy.

DO SPRAWDZENIA: Czy "Revert flight" jest blokowany w trakcie EVA? Jeśli tak, czy jest odblokowywany przy powrocie?

193
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 21:15:06 »
kamils, łoo, chłopie, tym drugim nawiasem rozwaliłeś system.
"mam 7, miałem 8, zszedłem do 7, bo nie lubię 8"

Cytuj
Linux (...) jest darmowy

Cytując Jamie'a Zawinskiego:
Cytuj
Linux jest darmowy jeśli uważasz, że twój czas jest nic nie wart.


:D :D :D

194
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 17:48:49 »
JackRyan, Ubuntu jest jedynym linuksem, jakiego akceptuję :)

A SuSE nienawidzę. Ciekawostka: Przez nauczyciela.

195
Dyskusje na dowolne tematy / Jedyny słuszny system operacyjny
« dnia: Pon, 23 Mar 2015, 13:44:43 »
W ankiecie zrobiłem podział na grupy.

Zapraszam do głosowania i dyskusji.

Moje: Windows 7 (64bit), często na drugiej partycji instaluję Ubuntu.

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 41