an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Schulze13

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25
61
Poszukaj w kompilatorze. W Visualu jest domyślnie na  32 bity. Nie wiem jak w code::block

62
Ponieważ program kod to skrótowy zapis operacji które ma wykonać procesor. Po za tym w program wkompilowywują się biblioteki i inne rzeczy

63
Myślałem, że programista c++ będzie wiedział, że nie liczy się łącznej mocy wielordzeniowego procesora. Sprawa wygląda tak, że każdy rdzeń to tak jakby inny procesor. Dlatego się łączy się mocy poszczególnych rdzeni. W praktyce komputer nie przekaże wykonania dwóm rdzeniom jednego programu. Oczywiście są programy które obsługują wiele rdzeni, ale to jest już wielowątkowość.

Jeżeli chcesz wykorzystać 100% mocy to będziesz miał problem. Na wszystkich forach 100% zużycie procesora jest komentowane negatywnie. Po za tym nie tylko twój program korzysta z procesora. Każdy program aktualnie uruchomiony w pewnym stopniu używa procesora.

btw Nagroda? Po co? To tylko program liczący ile wykonuje działanie matematyczne

Edit:

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
czas wykonania:
1:
65.251
2:
72.59
3:
64.779
4:
15.592
5:
15.134
srednia:
46.6692
nacisnij dowolny klawisz


Wykorzystanie procka: do 8%, średnio 4%, min 0%

Drugi test:

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
czas wykonania:
1:
67.934
2:
47.102
3:
58.75
4:
58.692
5:
58.772
srednia:
58.25
nacisnij dowolny klawisz

Samo naciśnięcie paska przewijania powoduje zatrzymanie obliczeń

64
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Wahadłowce
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 18:25:05 »
Jeżeli chodzi o budowę wahadłowców w KSP.
Chce zauważyć jeden mały szczegół. Być może klucz do sukcesu.
Wahadłowiec nie jest symetryczny w wszystkich osiach. Jest symetryczny tylko w pionowej. Rakieta natomiast jest symetryczna  w co najmniej dwóch. Rakieta z trzema silnikami jest symetryczna w trzech osiach, natomiast silniki w wahadłowcu w jednej .

Takie małe spostrzeżenie.

65
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec wzorowany na prawdziwym (B9)
« dnia: Nie, 03 Lis 2013, 18:06:07 »
Hmm...
Spróbuj wykorzystać patent z spaceship one. Ułożenie skrzydeł w wyjściu w atmosferę odwraca go zawsze na prawidłową stronę. Tak samo wygięte skrzydła w "dream chaser". Powodzenia w kolejnych konstrukcjach .

66
Możesz napisać jakie obliczenia wykonuje program? Chce widzieć co mi grzeje procesor

67
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Los Cosmos- Wątek deweloperski - Faza A!
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 21:38:45 »
półprzeźroczystość jest obsługiwana.. zdaje się. Odbicia i ksp nie działają. Nie wiem też czy ksp pozwala na półprzeźroczyste tekstury.
Jeżeli chodzi o odbicia, to istnieje odpowiedni plugin do ksp, ale wtedy trzeba stworzyć osobny obiekt.

Jeszcze słowo sprostowania do kwadratowych ulic. Aktualnie, na rozgrzewkę ta dzielnica jest kwadratowa. Potem będziemy się bawić.

68
Propozycje & Uwagi / Odp: Szerokość okna forum.
« dnia: Pią, 01 Lis 2013, 14:09:04 »
Być może, ale motyw ten jest stało szerokościowy i gdyby to zmienić jest duże prawdopodobieństwo, że się sypnie.

69
Propozycje & Uwagi / Odp: Szerokość okna forum.
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 21:50:54 »
To  jest kwestia css. Trzeba by zrobić nowy layout bo aktulny jest dla monitorów o szerokości 800px

70
Obsługa techniczna / Odp: Problem z modem Universe Replacer
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 08:36:13 »
Polecam przeczytać to:
 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Z naciskiem na moją wypowiedź.

A potem to
 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

71
Propozycje & Uwagi / Re: Projekt tygodnia - Co o tym sądzicie?
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 20:57:00 »
Podoba mi się ten pomysł. Jako jury weźmy ocenę wątku, ilość lajków, i pozytywne odpowiedzi. Proste.

72
Stacje kosmiczne / Odp: Fobos
« dnia: Nie, 27 Paź 2013, 11:44:21 »
Ładna stacyjka :). Zwłaszcza masz obwieszony parasolami.
 Tunel w statku Trevor-1 przypomina mi ten z misji Soyuz Apollo

73
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Sob, 26 Paź 2013, 15:26:08 »
Niestety nie masz doku na przewód paliwowy, obsługa naziemna jest nie wykwalifikowana, a dowodzone do statku jest paliwem stałym.

Chce, aby ta gra się skończyła, umarła lub nie pokazywała w nieprzeczytanych.

74
Samoloty / Odp: Pudło-1 by pawler92
« dnia: Sob, 26 Paź 2013, 13:11:18 »
Wow. Że też fizyka w ksp pozwoliła na coś takiego. Ciekawe jakby się sprawował z ferram areodynamics :)

75
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: PJ - (Projekty Jeb'a)
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 20:25:36 »
Propsy. Kiedyś gdy poznawałem właściwości silników w ksp, obliczyłem, że silnik jonowy jest wstanie wylądować nawet na munie! Oczywiście z zerowym obciążeniem :). No i ostatnio myślałem nad pewnym pojazdem do pmb z tym napędem :), no ale nie było odpowiedniego przetargu.
Życzę powodzenia w wymyślaniu kolejnych szalonych projektach.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25

 

   
Loading...