Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - not7CD

Strony: [1] 2 3 ... 25
1
Inne gry / Odp: Moje gry stworzone w programie Game Maker
« dnia: Sob, 25 Mar 2017, 20:47:52 »
Strona leży, jeżeli chcesz pobawić się w robienie indyków, to powrzucaj te produkcje na gamejolt.com.
Tam możesz znaleźć odbiorców swoich produkcji.

2
Inne / Odp: Zdjęcia z kadłubów rakiet
« dnia: Sob, 25 Mar 2017, 20:19:57 »
Po pierwsze nie zdjęcia, tylko gify. Siła ruchomego obrazu jest zdecydowanie większa!
Nie często mamy okazje oglądać w KSP to co widzimy na technicznych streamach SpaceX, ULA, NASA, etc.
Można spróbować, pytanie czy OBS pociągnie na moim laptopie.

3
Samoloty / Orzeł
« dnia: Sob, 17 Wrz 2016, 21:06:57 »
Cytat: Orzeł podczas startu
tsssss......aaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Cytat: Czubówna
Pełen majestatu pikuje ku swojej ofierze

4
Gotowe poradniki / Odp: Podstawy budowy samolotów
« dnia: Wto, 07 Kwi 2015, 14:17:11 »
Niezmiernie ciekawy poradnik, dobre wykonanie. Widać wysoki czynnik napracowania.
Ogólna ocenia. Bardzo mocne 2/10.

5
poniżej skład Minmusa :).


6
Ciekawa teoria, moim zdaniem twórcy powrzucali sobie planety tak aby było zabawniej :).
Ale skoro już teoretyzujemy to ja bym jeszcze uwzględnił skład i grawitacje. Minmus może posiadać skład podobny do lodów z Walmart'a, a co za tym idzie, nie topić się tak łatwo. Zwłaszcza przy pomocy braku ciśnienia i innych zabawnych czynników.
Co do Laythe, grawitacja Joola może pozwalać planecie wytwarzać wystarczające pływy w jądrze, aby ów temperaturę utrzymać. A temperatureJoola? 1000 C? umm... emm.. BO POWODY.
I to w sumie wszystko, dziękuje.

7
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 00:22:48 »
Dobra robota Kadafie, pozostaje mi jedynie pozazdrościć. Czekam na coś ładowanego od tyłu, coby zrzuty spadochronowe robić na KSC :)

8


Po kilku dniach klejenia taśmą funkcji i pisania na kartonie nowych metod oto jest. MunLander 1.0.
Gra pisana tak długo, że zacząłem się gubić w kodzie  :(. Dlatego też porzucam ten projekt po dodaniu ostatniego wspaniałego ficzera: wyboru różnych ciał niebieskich.
Właśnie widzę długą liste bugów od Dawstera... ale może sobie ją odpuszczę.
Teraz zajmę się bardziej ambitniejszymi projektami które będą napisane lepiej dzięki wiedzy zdobytej podczas pisania tej gry.
 Download na 1 stronie.

9
Inne gry / Odp: The Mighty Quest for Epic Loot
« dnia: Pią, 28 Mar 2014, 20:28:51 »
A tutaj mamy protoplastę. Castle Doctrine też polega na rabowaniu domów przeciwników. Tylko jest mądrzejsze. Bez obrazy, ale ta gra to wybijanie dronek przeciwnika.


I tutaj gejmplej

10
Dyskusje ogólne / Muzyka do startów, lądowań i dokowań.
« dnia: Pon, 17 Mar 2014, 19:48:19 »
Czego słuchacie, aby nadać sobie nastrój podczas eksplozji na płycie startowej? Lub podczas pięciogodzinnego manewru dokowania?

Ja wam mogę polecić to:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

11
Ogłaszam wersję Alfa 0.2!

Dodano:
-Menu (Esc)
-Muzykę (by Farsz)
-Generowanie kraterów

... ogólnie bieda, bo czasu mało.

12
Aktualności / Odp: [KONKURS]Twoje logo w oficjalnym KSP? To możliwe!
« dnia: Sob, 01 Mar 2014, 14:02:10 »
Przegapiłem ;-;. Świetne loga Kadaf, zwłaszcza StrutCo.. No nic.

13
Inne gry / Flappy Space Program
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 22:08:51 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla tych którzy tęsknią za Flappy Birdem.
Ministerstwo Zdrowia ostrzega.

Mój rekord.

7 to ładna liczba. Zerwałem z nałogiem

14
Samoloty / Odp: Jonowy Samolot Transportowy X-125.SJ7
« dnia: Pią, 14 Lut 2014, 16:04:24 »
Świetny samolot. Skrzydła w kształcie łuku prezentują się imponująco. Pytanie co do części. Ile SJ7 ich posiada? Jak płynność przy tylu panelach?

15
Modyfikacje / Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« dnia: Nie, 02 Lut 2014, 15:46:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wszystkie mody powinny wylądować w folderze /GameData. Upewnij się czy sam folder /Plugins nie jest w kilku folderach. Nie powinny być za "głęboko". No i oczywiście zachęcam do przeczytania linku powyżej.

Strony: [1] 2 3 ... 25