Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Schulze13

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
181
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 18:27:32 »
Po krótkiej dedukcji doszedłem do wniosku, że problem leży w porcie. Należy go zmienić na 2075. Http port też można zmienić na 2075.

Przy okazji, zapraszam na serwer [0.6.6] [AU|NZ] The LANBox. IP: 203.33.121.124:2075

182
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 22:05:51 »
Forumowy serwer to nie jest zły pomysł. Tylko czy właściciel domeny ma środki aby stworzyć taki serwer. Zawsze można stworzyć darmową domenę, ale czy mamy środki aby taki serwer postawić? Wystarczy wątek w propozycjach i uzyskamy odpowiedz.

183
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 21:55:54 »
Najpewniej się da. Wtedy zamiast adresu wpisujemy ip.

184
Modyfikacje / Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 21:38:11 »
Po co grać samemu, skoro można grać samemu razem!


Kerbal LiveFeed [v0.6.7]


Opis: LiveFeed jest to wtyczka dodająca elementy socjalne do gry. Jest to tak zwany "Pasywny tryb wieloosobowy". Nie pozwala nam on oglądać mijane na orbicie pojazdy, ale w zamian ma pełno innych udogodnień, które sprawią, że gra w ksp da nam wiele więcej przyjemności z gry. Modyfikacja pokazuje nam na bieżąco co robią gracze na serwerze, gdzie we Wszechświecie znajdują się aktualnie kierowane statki graczy, ile paliwa i ludzi mają na swoim pojeździe. Ma dodatkowo czat i możliwość natychmiastowego udostępnienia zarzutu z gry innym graczą na serwerze.
Dodatkowe: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ polecam zająć któryś z pustych serwerów w imię Polski i poinformować tutaj.
Należy pamiętać aby włączyć klienta przed uruchomieniem gry, a klienta wrzucić do folderu z grą.
Download: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

 

185
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 19:55:16 »
Wszystko ładnie, tylko ciężkich dział mi brak

186
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 14:43:04 »
Drga bo orbita jest zbyt idealna.

Ludzie z serwisu SPACE.com uraczyli nad takim o to przeglądem.

187
Propozycje & Uwagi / Odp: Tagi w Galerii
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 18:27:12 »
Przyłączam się do apelu, ale tylko dla dwóch czy trzech prefiksów: [stock] i [modcraft]. Na oficjalnym coś takiego funkcjonuje, i jak dla mnie jest przydatne. Ewentualnie trzeci, informujący o możliwości pobrania.

188
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 14:35:30 »
Proszę mi wybaczyć, nie mam czasu, ale postaram się jak najszybciej zredagować wpis. Chciałbym zauważyć, że jest cała masa osób o podobnym uprawnieniu.

189
Zauważyłem, że przetłumaczyłeś monopropelant na monometylohydrazynę. Jest to błąd, ponieważ monometylohydrazyna to jedno z paliw używanych w systemie kontroli reakcyjnej. Równie dobrze może to być  tetratlenek diazotu. Poprawne tłumaczenie do monopropelant to jego brak (lub monopaliwo, ale to już słowotwórstwo). Kwestia tego, jakiego paliwa używają kerbale to kwestia sporna, bo do dziś twórcy udostępnili tylko gęstość paliw  :-\. Można zobaczyć na grafie systemu zasobów (do dziś nie zrobionych) z jakich substratów tworzony jest zagadkowy monopropelant i zbadać sprawę.

btw co to HYPE?

190
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 19:18:23 »
Trochę przekroczyło założenia :P, ale [cokolwiek] mówi za siebie :). Ogólnie mało który filmowy pojazd sprawdził by się w symulatorze (chociaż tamtejsze super napędy...)

Przykładu nie było, bo internet areo2. Ale teraz ja pozwolę sobie pokazać staromodny pojazd zwany dwupłatem. Dobre właściwości lotne, świetny design, najlepsze uzbrojenie (Teleskopowo wysuwany karabin maszynowy!), najlepsza możliwa stabilność (nawet po urwaniu skrzydła!) to jego podstawowe atuty. Oto Dwupłat Mk1!





191
Inne / Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 17:23:20 »
Wstęp
Ze względu na to, że nie każdy pojazd stworzony w ksp zasługuje na pokazanie w osobnym temacie, wychodzę z inicjatywą, aby w jednym temacie, każdy mógł pokazać swoje pomniejsze innowacje, które nie znalazły miejsca w jego programie kosmicznym.
W jednym z tematów wrzucamy już Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ zdjęcia, ale jest to tak wąskie grono, że nawet i ja nic tam nie wstawiam. Więc bez dłuższych wstępów zapraszam do chwalenia się pracami "genialnymi, zwariowanymi i takimi sobie"!

Założenia
Bez przynudzania. Ilość zrzutów ekranu - w granicach zdrowego rozsądku, które najlepiej pokażą twór gracza (Za pomocą wciśniętego kółka myszy można kadrować obraz, F2 wyłącza GUI). Krótki dowolny opis.




192
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie odnośnie Kerbalonautów
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 19:39:41 »
Nie spotkałem się z czymś takim. Spotkałem się natomiast z tym, że również kerbal w białym stroju miał zmienną badS równą prawdzie. Pomarańczowy kombinezon jest unikalną własnością przypisaną jedynie pionierom kerbalonautyki.

193
Zamiast zrobić coś prawie dobrze, a potem usprawnić to, zalecam od początku robić najlepiej jak się da. Polecam- programista.

194
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie odnośnie Kerbalonautów
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 15:09:16 »
Im kerbal głupszy, tym bardziej się cieszy z otaczających go wydarzeń.
Im kerbal odważniejszy tym mniej się boi otaczających go wydarzeń/eksplozji.
Badass znaczy tyle co "Kontrola lotów. Możemy nieco szybciej?". Cieszy się dopóki nie będzie źle.


195
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 20 Lip 2013, 14:47:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Ciekawy mnie, czy centrum kontroli lotów (nowy budynek między SPH i VAB)...
Skąd ta informacja? Przecież to centrum astronautów, gdzie wynajmuje się i zarządza Kerbalskimi pilotami. Centrum kontroli znajduje się raczej pośrodku Tracking Station.
Mój błąd. Chodzi o ten drugi obok tracking station. Na 100% jest to centrum kontroli lotów, bo co inne ma tak przeszkloną stronę skierowaną do płyty startowej. Obstawiam, że będą tam dostępne misje/zlecenia.

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25