an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Schulze13

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25
166
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Nie, 18 Sie 2013, 15:17:56 »
Jest to spowodowane tym, że silniki boczne przesyłają się nieco i i zaczynają obracać rakietą. Napewno pomoże usztywnienie i zmniejszenie ciągu.
@edit
wiruje to żyroskop, a nie rakieta

167
Poproś o pomoc / Odp: Problem z modem VFM Systems
« dnia: Sob, 17 Sie 2013, 22:42:45 »
Polecam przeczytać ulotkę załączoną do produktu.

168
Dyskusje na dowolne tematy / Re: Programowanie
« dnia: Sob, 17 Sie 2013, 20:41:18 »
Pfff... wystarczą chęci i Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Prawdopodobnie najlepsze darmowy kurs/forum programistyczne c++.

169
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 15 Sie 2013, 10:43:48 »
Badania będą na pewno

170
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 23:55:44 »
Cytuj
jeżeli zapowiedzieli research, to jednak potrzebne będą surowce, aby lepiej to działało.
A może potrzebują researchu aby surowce lepiej działały. Kto wie co dostaniemy w tym updacie. Bycie dowiemy się z następnego weekly, bo szczerze wątpię aby .22 wyglądało tak
 
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
===0.22.0===
*Changelog
-bugfixes
===========
Obstawiam, że dostaniemy technologie i/lub zastosowanie dla budynku kontroli lotów. Nowy budynek laboratorium? Trzeba czekać na zapowiadanego bloga na temat drzewka rozwoju. Gdybologia...

171
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:38:47 »
Unity 4.2 dodaje jakieś poprawione cieniowanie. Support dla windows phone 8 i blackberry 10.
@Wawrzyn "nie od razu Rzym zbudowano"
 

172
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:05:20 »
Ze względu na to, że zachwyty na temat filmu "Kerbals at war 2" (czyli zawartości ksp weekly) przeszły w zacięte dyskusje o .22, postanowiłem założyć osobny temat.
 Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


173
Aktualności / KSP .22
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:57:59 »
Witam.
Ostatni wpis Polskiego tygodnika wywołał spore poruszenie. Ustalmy więc fakty: drzewo technologiczne! i brak surowców.
Zapraszam do dyskusji i/lub kontynuacji poprzedniej.

174
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Czw, 08 Sie 2013, 11:14:42 »
Nie lubię porównań do minecrafta. Dlatego przytoczę minecrafta. Minecraft to sandbox. Jest nieliniowy i ma otwarty świat. To co go łączy z KSP to jedynie... otwarty świat. Należy zauważyć, że KSP zalicza się jako symulator z otwartym światem.
Cytuj
SQUAD mydli nam oczy jakimiś drzekami technologicznymi!!!!1
Takie myślenie jest bezpodstawne. "Nie od razu Rzym zbudowano". Najpewniej naszych deweloperów przerosło budowanie czegoś bez fundamentów. Ja sam się kilka razy przejechałem na tym, że napisałem moduł w moim programie bez uprzedniego przygotowania. Na razie twórcy chcą w swojej grze przygotować miejsce dla systemu surowców i  i zająć się od dwóch lat, wyczekiwaną karierą.

Post scalony: Czw, 08 Sie 2013, 11:23:54
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kariera natychmiast zdominuje sandbox...
Po prostu nie będzie się mówiło "Doleciałem na Eve" tylko ukończyłem karierę...
Szczerze wątpię. Jest to tak niedorzeczne jak to ,że tego posta tu nie ma. Kariera doda lepsze wydźwięku naszym dokonania.  To raczej będzie: "Doleciałem na Eve moją rakietą bez drogiego sprzętu jak np: silnik atomowy, RTG czy tysiąc kół reakcyjnych."

175
Dyskusje ogólne / Odp: Realistyczny transfer załogi
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 23:51:14 »
Gra nam pokazała, że się da. Skoro można kliknąć w okno w kontenerze by przez nie popatrzeć to można też zrobić tak aby kliknięcie na właz przeniosło kerbala do następnego modułu. To tylko kwestia czasu.

176
Własna twórczość / Odp: Jakaś gierka :D
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 15:16:19 »
będzie w 2D? Czyli zamierzasz konkurować z MunLanderem? :D

177
Dyskusje ogólne / Infografika - czyli wiedzieć więcej o uniwersum ksp
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 14:45:07 »
Witam.
W tym poście będę zamieszczał co pewien czas infografiki poruszające kwestie astronomiczne, techniczne i nie tylko w kerbal space program. Porównania, opisy, i gotowe grafiki być może do waszych infografik będą się pojawiać się tutaj nieregularnie, co nie oznacza, że wcale.

Spis treści

I o to pierwsza z nich:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
wersja angielska: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Materiały dodatkowe:
słońce: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
kerbol: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
kerbin: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
czcionka: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zapraszam do dyskusji

178
Humor / Odp: Śmieszne zdjęcia z kerbali!
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 21:25:47 »

nie wiem dlaczego to zrobiłem ;_;

179
Łaziki / Odp: Łaziki projektu "Orion"
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 10:00:58 »
Takie rzeczy to ja lubię. Solidny łazik na solidnym podwoziu. W kwestii doku. Proponuje dodać parę dusz rcs, aby manipulować o milimetry wysokość doku, bo często są jaja z dokowaniem.

180
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - KER-KONTAKT
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 00:16:41 »
Szczerze stronię od opowiadań ubranych w zdjęcia nie zawsze najlepszego st.. okrętu. To opowiadanie natomiast czytałem z zapartym tchem. To, że nie umieściłeś "obrazków" pozwoliło dać wyobraźni duże pole do popisu. I jak każdy co widzi coś niesamowitego: kiedy książka?

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25

 

   
Loading...