an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40
541
Szukam modyfikacji / Odp: Mod do GUI - przesuwanie elementów
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 14:32:34 »
Faktycznie, nie zauważyłem, że Engineer podaje takie informacje.

542
Wyzwania / Odp: Samolot bazujący na locie ptaka.
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 11:28:28 »
W Infernal Robotics drzemie potęga. Nie miałem pojęcia do czego służą te kółka, tak mi tylko zawalały miejsce. A tu proszę. Już mi chodzi pogłowie pewien ciekawy mechanizm :)

543
Szukam modyfikacji / Odp: Mod do GUI - przesuwanie elementów
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 09:05:05 »
Oczywiście wskazania żyroskopu "wpływają" na orientację. To jest jedyny wskaźnik jaki posiadamy, służący do orientowania się w przestrzeni. Pokazuje też przyspieszenie i ciąg :) Ja z niego korzystam pełnymi garściami. I mimo, że przeszkadza, to mam wielkość ustawioną na chyba max. Wielkość możesz ustawić w Settings -> General -> Flight Ui Size, albo bardziej precyzyjnie w pliku settings.cfg ui_size=xxx. Pozycję jednak nie wiem jak edytować, bo nigdy mi to nie przeszkadzało.
Co się tyczy wysokościomierza radarowego, to większość kokpitów go posiada, przynajmniej te samolotowe. Musisz wejść do IVA i tam masz radar AGL. Możesz chyba znaleźć te dane na wyświetlaczu Vessel Orbital Informational Display Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

544
Wyzwania / Odp: Samolot bazujący na locie ptaka.
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 08:07:57 »
Gwoli ścisłości, taka konstrukcja nazywa się ornitopter.
Możesz Kadaf pokazać z bliska ten mechanizm? Ja jak będę w domu, to mogę zrobić zdjęcie napędu od prawdziwego ornitoptera, to porównamy nasze rozwiązania.

545
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 01:53:16 »
Ja zazwyczaj robię jedno podejście do jednego lotu. Jak nie wyjdzie, to misja ratunkowa albo przemówienie do narodu: „Zrządzeniem losu kerbale, którzy wyruszyli na Mun, by w pokoju go badać, pozostaną na nim, by spocząć w pokoju. Ci dzielni kerbale, wiedzą, że nie ma już dla nich nadziei na ratunek. Ale wiedzą też, że z ich ofiary płynie nadzieja dla całej kerbalości. "
Dlatego z otwartymi ręcyma ramionami, witam tego oto pomagacza do planowania manewrów niedalekoplanetarnych ;)

546
Trochę się nie odzywałem, ale szefa mam na urlopie i niestety musiałem przejąć jego obowiązki.

Infinity Space Shipyard



Przedstawia państwu najnowszy krzyk mody pracowników biura projektowego.
KIESZONKOWA ARMATKA MIOTAJĄCA ŁADUNKAMI PALIWOWYMI



Jest lekka i niewielka. Z łatwością mieści się na ośmiotonową ciężarówkę.
Możesz ją zabrać wszędzie, na przykład na piknik. Zasięg 1200m pozwala Ci bezproblemowo ostrzelać mieszkańców pobliskiej wioski.




Poniżej widzimy porównanie wcześniej omawianej armaty i naszego najnowszego dziecka.



A oto pocisk tego pokracznego kolosa. Obsługa i konserwacja Działa V2, niosła za sobą olbrzymie koszty.





Bateria i dowódca oczekują na rozkazy.





P.S. Nie instalowałem tego FAR, bo muszę to trochę poogarniać.

547
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Pią, 27 Cze 2014, 17:31:51 »
Infinity Space Shipyard


Kosmos jest bezlitosny...
Kosmos jest wymagający...
Kosmos nie wybacza...

Kosmos to nie kurort wypoczynkowy, dokąd możesz zabrać leżak do opalania i go nie użyć z powodu złej pogody. Tu nie ma miejsca na pomyłki i dodatkowy, zbędny bagaż balast.
Wybierasz się na Dunę? A może już się tam kiedyś wybrałeś, ale zabrakło ci paliwa z powodu zbyt ciężkich klamotów na pokładzie i nie doleciałeś?
Nie ma wątpliwości, że łazik jest niezbędnym wyposażeniem każdej apteczki pierwszej pomocy w szafce prawdziwego międzyplanetarnego podróżnika. Firma ISS wychodząc na przeciw oczekiwaniom swoich klientów, udostępnia nieodpłatnie na czas nieograniczony testów, ten oto hiperlekki łazik obcoplanetarny HŁO-05.
Kosmos nie musi być wygodnym miejscem, ale bezpiecznym owszem być powinien.
HŁO-05 jest niewygodny jeśli jedzie nim na raz więcej niż trzech kerbali.
Nic nie waży i prawie nic nie pali.



Posiada dwie skrzyki KAS i mocną wyciągarkę.



Osłonięte akumulatory, pracują nawet w próżni i ujemnych temperaturach!!!



Największą rekomendacją dla naszego produktu, są jak zwykle rzesze zadowolonych klientów.



Dane techniczne:
Masa: N/A
Spalanie: N/A
Prędkość maksymalna: wystarczająca
Ilość części: chyba 59
Ilośćmiejsc: 3, maksymalnie 7.
Mody: KAS, StockModE4.

Plik craft
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

548
Kulki są kuliste, bo takie wydają mi się ładniejsze :). Kształt oczywiście nie ma znaczenia, jak również ilość użytych elementów, oraz ich rozmieszczenie i kąty. Unity liczy tylko masę i średni współczynnik oporu powietrza, więc same zbiorniki latają lepiej ( oczywiście do środka upycham komputer). Muszę jeszcze sprawdzić jak poleci zbiornik bez paliwa.
Zrobiłem już prototyp na LV-T45 i muszę powiedzieć, że wyniki są naprawdę zadowalające. Duży zawias spokojnie daje radę, nie trzęsie, zero odrzutu (no lekko cofa, ale nie ma wpływu na celność).

549
Tam są dwa identyczne silniki zamontowane przeciwsobnie, więc faktycznie jak bym dał jeszcze jakiś mały z tyłu, to pewnie by się sytuacja poprawiła. (Dziś pokombinuję)
Co się tyczy miniaturyzacji, to oczywiście, że się da. Ja po prostu jestem takim megalomanem i chciałem mieć swoją CAR BOMBĘ. Widzę jednak, że to nie ma sensu i właśnie zaczynam operację miniaturyzacji. Wszystko sprowadza się do skonstruowania odpowiednio małego pocisku. Myślę, że po niedzieli projekt będzie się nadawał na umieszczenie w galerii.

550
Z komputerem kulki mi się liczą, a bez niego niestety znikają tuż po wystrzale. To znaczy pierwsza leci dobrze, następne już nie.

Zrobiłem upgrade mojej armaty.



Jest magazynek na cztery kule. Kule są sporo lżejsze, ale zważę jutro, bo już dziś mi się nie chce.



Teraz zasięg maksymalny wynosi 2500m. Z obliczeń, uwzględniając współczynnik oporu (Drag=0,02) wynika, że powinien wynieść 2550m i pewnie tak jest, tylko nie można zmierzyć dokładnie.
Problem stabilności nie został niestety rozwiązany, a przy lekkich kulach jest jeszcze większy. Podejrzewam, że wina leży po stronie tego zbiornika, bo może on zatyka ujście silnika kontrującego?





Sam nie wiem, ale w ciemnych kolorach widzę przyszłość  broni miotającej, szczególnie, że zacząłem już testy z autonomicznie naprowadzanymi rakietami, wykorzystującymi prawdziwy GPS.
Na razie mam celność w granicach 150m, ale wszystko idzie w dobrym kierunku.

A i do odczytu kąta lufy spokojnie wystarcza seryjny żyroskop, więc już nie kombinowałem ze wskaźnikiem mechanicznym.

551
Kurde, kotwice + linki to jest niezła myśl :)
Zbuduję jakąś chałupkę trochę większą od tego pojazdu-celu i postawie ją na wyżynie na zachód od KSC. To będzie jakieś 6km, nie wiem jak z zasięgiem, bo nie testowałem jeszcze nowych pocisków, ale wiadomo że na pewno będzie mniejszy odrzut. Wieczorem będzie update.

552
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 24 Cze 2014, 08:03:16 »
A mi się marzy coś bardziej niskich lotów, ale jakże by to usprawniło pracę. Otóż przydało by się dodanie opcji do grupy akcji, aby dana akcja wykonywała się na przykład przez jakiś czas (np. praca silników), albo powiedzmy obrót koła czy jakiejś części o konkretny kąt, ruch pojazdu o zadaną odległość. Takie tam pierdołki, aby można było zaprogramować sekwencję czynności przypisaną do klawisza.

553
Jako, że jest to dopiero wczesna faza alfa Oddziałów Artylerii Kerbińskiej, wrzucam temat to offtopa.
Na pierwszy ogień znowu wziąłem na warsztat prawa fizyki i niestety musiałem wszystkie eksperymenty przeprowadzić sam, bo nikt chyba jeszcze tego nie dokonał. A przynajmniej się nie ujawnił oficjalnie w sieci. Pomocne jest tu samo IDE silnika Unity, którego supporta sobie przeczytałem całego. Znaczy nie do końca pomocne, ale warto wiedzieć na czym stoimy. Wzory klasyczne, bez uwzględnienia oporu powietrza podobne są do tego:

Czas lotu t=(2V0sinα)/g
Wysokość maksymalna hmax=(V02sinα)/2g
Zasięg Z=(V02sin2α)/g

Przy prędkości początkowej V0=110m/s zasięg wynosił w okolicach 1400m dla α=450  ~(sin2α=1) (jak nie wszystkim wiadomo w warunkach kerbińskich g=9,82)
Celność niestety nieciekawa ze względu na bardzo duży odrzut (skupienie w granicach 30m)
Odrzut spowodowany niestabilnym siłownikiem. Niestety Infernal Robotics chyba nie jest przewidziany do takich obciążeń.

Kilka wariacji prototypu:







I próbka możliwości:










Aktualnie w fazie projektowej jest armata bardziej stabilna, wspomagana KAS, z podziałką kątomierza i rewolwerowym systemem zmiany kul. Kule mniejsze i lżejsze, a co za tym idzie, mamy o wieeele większy zasięg.
Ale to już w innym topiku.
Jak ktoś ma pomysł na system stabilizacji, to proszę pisać poniżej.
A, no i nie krytykujcie wyglądu, to jest prototyp i ma miotać kulki.

554
Poproś o pomoc / Odp: Rola stacji orbitalnej
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 21:32:58 »
Możesz na takiej stacji montować statki międzyplanetarne, których z racji masy nie jesteś w stanie wysłać na orbitę w jednym kawałku. Możesz zatankować statek, ogólnie przetransferować różne płyny miedzy pojazdami, zostawiać i pobierać zaopatrzenie w skrzynkach KAS.
----------------REKLAMA------------------
Condzi oferuje komercyjne loty z zaopatrzeniem dla KAS swoim zajefajnym Aresem.
----------------PO REKLAMIE------------
Przeprowadzać badania, oczywiście za punkty do kariery.
A producenci szykują pewnie wiele innych możliwości, nie zapominaj, że gramy na wersji alfa.

555
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Pon, 23 Cze 2014, 00:33:04 »
Łazik ma przebywać na Dunie, czyli mam go tam przetransportować, czy to już jest w Twojej gestii? A jeśli sam zajmiesz się transportem, to czy są jakieś wymagania odnośnie montażu do rakiety nośnej (czyt. wyważenia), czy tym też sam się zajmiesz? A jeśli na przykład, wszystkim masz się zająć sam, to wystarczy zapodać plik craft i to wszystko?

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 40

 

   
Loading...